YouTube اجازه خواهد داد استیون Crowder پس از تعلیق سال طولانی برای آزار و اذیت

تبلیغات اجراYouTube is allowing conservative pundit Steven Crowder to monetize his YouTube channel again, more

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399
تبلیغات اجرا

YouTube is allowing conservative pundit Steven Crowder to monetize his YouTube channel again, more than one year after Crowder was removed from the company's Partner Program following complaints of homophobic and racist harassment from another creator.

یک سخنگوی یوتیوب به واگرا گفت: "سازندگانی که از [برنامه شریک یوتیوب] معلق شده اند می توانند برای دسترسی دوباره درخواست کنند، و پس از بررسی دقیق، ما او را امروز دوباره به برنامه بازپس می گیریم." اگر تخلفات بیشتری در این کانال وجود داشته باشد ما اقدام مناسبی انجام می کنیم."

Crowder از دست داده امتیازات خود را monetization (که شامل توانایی اجرای تبلیغات) پس از Vox.com سابق میزبان و یوتیوب خالق کارلوس مازا tweeted طولانی موضوع نشان دادن نمونه هایی که در آن Crowder استفاده از زبان هموفوبی. در ابتدا یوتیوب تصمیم گرفت که محتوای Crowder سیاست های آزار و اذیت شرکت را نقض نکند. در حاليکه اين شرکت با فشار بيشتري مواجه بود، تيم يوتيوب با استناد به الگوي "اقدامات فاحش به جامعه وسيع تر آسيب وارد کرده و در آن زمان مخالف سياست هاي برنامه شريک يوتيوب ما است" اقدام کرد. جمعیتر از ۵ ژوئن ۲۰۱۹ تا ۱۲ اوت ۲۰۲۰ متوقف شد. همه ویدیوها به طور خودکار تبلیغات را اجرا نمی کنند و ویدیوها باید از دستورالعمل های تبلیغاتی یوتیوب پیروی کنند.

(افشاگری: Vox.com نشریه ای از Vox Media است که صاحب نشریه ٔ واکس مدیا نیز هست.)

YouTube گفت که آن را پشت تعلیق اولیه ایستاده بود اما در حال بلند کردن مجازات به دلیل رفتار بهبود یافته Crowder بر روی پلت فرم از حادثه. استیون کرودر بیش از یک سال پیش به خاطر آزار و اذیت یک خالق همکار و آسیب رساندن به جامعه یوتیوب از برنامه یوتوب شریک (YPP) تعلیق شد. این حادثه شکاف هایی را در دستورالعمل های جامعه ما در معرض دید قرار داد، بنابراین در دسامبر گذشته ما سیاست های خود را برای آدرس دهی بهتر به الگوهای رفتار آزار دهنده به روز کرده و کار ما در اینجا در حال انجام است. به طور جداگانه، آقای Crowder نیز گام هایی برای رفتار که منجر به تعلیق خود را انجام داده و سابقه ای از رفتار سازگار با سیاست را نشان داده است."

برای این که کانال ها در برنامه شریک دوباره به حالت تعلیق درآید، سازندگان باید محتوایی را که باعث تعلیق می شود، حذف کنند، در آموزش های سیاست های شرکت شرکت کنند، و سابقه ای از رفتار خوب را ایجاد کنند. فیلم هایی که ماازا در موضوع خود آورده سال گذشته همه آنها را حذف شده اند ، با توجه به شرکت.

از زمان حادثه با Crowder، یوتیوب یک سری سیاست های جدید را ایجاد کرده است، از جمله سیاستی که آزار خالق بر خالق را هدف قرار می دهد.

توسعه...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن