یوتیوب را در فصل جدید از ویژگی های نورد بر روی دسکتاپ و موبایل

یوتیوب است که انتشار آن ویدیو جدید فصل ویژگی امروز برای همه کاربران در رایانه های همراه و قرص. این فصل که نرم

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

یوتیوب است که انتشار آن ویدیو جدید فصل ویژگی امروز برای همه کاربران در رایانه های همراه و قرص. این فصل که نرم افزار راه اندازی در اوایل ماه آوریل آن را آسان به جست و خیز به دقیقا همان جایی که شما می خواهید برای رفتن در یک فیلم مانند یک کتاب است. این علم موشک نیست. آن را کمک می کند تا من دقیقا جایی که من می خواهم برای رفتن و سپس آن را از راه.

بر روی دسکتاپ تصویری با فصل نمی خواهد نگاه همه که متفاوت از چه جنسی باید همیشه نگاه کرد. در واقع بزرگترین تغییر این است که به سختی قابل توجه: نوار استفاده می شود برای نشان دادن تصویری پیشرفت کمی را سیاه می شکند در آن نشان می دهد که در آن هر فصل به پایان می رسد و یکی از جدید آغاز می شود. هنگامی که شما اسکراب بیش از یک بخش خود را با ماوس و شما پس از دیدن عنوان این فصل آن را در.

همان طراحی شامل چه فصل کار بر روی گوشی و تبلت نرم افزار برای اندروید و iOS. هر چند در گوشی های یوتیوب تا به حال به حساب این واقعیت ساده است که انگشت خود را ممکن است راه شما دیدن که در آن فصل هستند. برای حل که برای یوتیوب روی گوشی برنامه را آغاز می کند لمسی وزوز زمانی که شما وارد کرده اید در فصل بعد. در قرص و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه که در آن بازخورد لمسی در دسترس نیست, این ویدئو نوار پیشرفت به طور خودکار ضربه محکم و ناگهانی به آغاز یک فصل جدید هنگامی که شما بلند انگشت خود را روی صفحه نمایش. اگر شما به دنبال برای یک زمان خاص نشانگر در حالی که شما اسکراب از طریق ویدئو نگه داشتن انگشت خود را بر روی صفحه نمایش و سپس حرکت آن را در زیر نوار پیشرفت بدون اجازه به وضوح ببینید نشانگر.

YouTube chapters
YouTube chapters

وجود دارد هیچ محدودیتی در کدام فیلم ها را می توانید فصل یا که سازندگان دسترسی به ویژگی های. تنها نکته این است که فصل نیست به صورت خودکار اعمال می شود برای هر ویدیو. بنابراین بر خلاف بسیاری از پروژه های جدید است که گوگل رونمایی, این یکی نیست طراحی شده توسط یادگیری ماشین (حداقل هنوز رتبهدهی نشده است). گرفتن فصل در هر تصویری متکی به مطمئن شوید که وجود دارد برخی از برچسب زمانی در توضیحات ویدئو های مشابه تا حدودی هک-y راهحل است که سازندگان شده اند با استفاده از سال ها به فیلم های خود را آسان تر به حرکت.

اساسا این ویژگی متکی به آپلود انجام کار از قرار دادن مهر (اول است برای شروع در 00:00) و یک فصل عنوان با هر یک به این شرح است. ویدئو های خود را نیز باید حداقل سه مهر که آخرین طولانی تر از 10 ثانیه هر. سپس یوتیوب ویژگی های جدید خواهد خراش که ابرداده به استفاده از خود را برای فصل جدید رابط.

اگر شما به دنبال نمونه از ویدئوها با فصل در عمل شما می توانید از این Radiohead عملکرد از سال 2000 و یا پخت و پز این ویدئو. این unofficial ترکیبی از Persona 5 آهنگ همچنین دارای فصل است. یوتیوب می گوید که آن را به یاد سازندگان در مورد قرار دادن فصل ها در طول ها روند تا اطمینان حاصل شود که فیلم ها بیشتر باید فصل حرکت رو به جلو هر چند آن را کاملا اختیاری است.

YouTube chapters

یوتیوب مشغول به کار خواهد شد به درخواست فصل در یوتیوب اصل محتوای هر چند یوتیوب سخنگو گفت: در آستانه که پرداخت اجاره فیلم نمی خواهد از ویژگی های فصل در راه اندازی.

یوتیوب به اشتراک گذاشته شده با شرف است که پیدایش این ویژگی در آمد از چگونه-به-سبک فیلم های ارسال شده به پلت فرم به طور خاص دشوار است که چگونه آن را برای برخی از بینندگان بدانند که تا چه حد یا کمی به جست و خیز رو به جلو به مرحله بعدی بدون نیاز فصل به راهنمای آنها.

مت داربی مدیر محصول در یوتیوب و رابرت تامپسون یک طراح تجربه کاربری در یوتیوب به من گفت که تیم خود را در واقع بازدید از خانه های مردم به انجام تحقیقات بر روی نحوه تعامل آنها با فیلم ها. اگر این دو آقایان آمد به خانه آنها می خواهم که به من نزدیک بود رانده دیوانه تلاش برای مشخص کردن دقیق لحظه در 20 دقیقه آموزش تصویری من نیاز به دیدن در نان خمیر ترش-روند ساخت. فصل را بزرگ داشته است و امیدوارم که خالق ویدیو را اضافه کنید آنها را به زودی (سلام نرم افزار آشپز خانه بزرگ ویدیو).

YouTube on tablet

برای کسانی که مایل به استفاده از صفحه کلید خود را به جست و خیز رو به جلو در یوتیوب به من گفت که آن را در حال کار در یک مجموعه جدید از کلید های میانبر صفحه کلید به پرش بین فصل آسان تر برای کاربران قدرت هر چند نمی توان آن را آماده برای راه اندازی. یوتیوب همچنین گفت که آن را به کاوش در آوردن حرکات به حرکت بین فصل به تلفن همراه داده شده است که قابل حمل نمایش در آمده بسیاری از اشکال و اندازه های مختلف هر چند کسانی که در دسترس نخواهد بود در راه اندازی یا نه.

فصل نیست بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز به زمین در یوتیوب, اما, هنوز, آنها خوش آمدید (اگر کمی عقب افتاده) کیفیت زندگی از ویژگی های است که به مرور محتوای ویدئو بسیار بیشتر در دسترس است. ما خواهید بود با چک کردن در در ویژگی در تاریخ بعد برای دیدن چگونه سازندگان در حال تطبیق آن است. ما همچنین مطمئن شوید که برای به روز رسانی شما در مورد اینکه آیا آن را راه اندازی در دستگاه های بیشتر. در حال حاضر یوتیوب راه اندازی بر روی دسکتاپ و موبایل هر چند این شرکت به من گفت که "این قطعا فکر کردن در مورد" آوردن این ویژگی به مجموعه بالا جعبه و کنسول های بازی که در آن برنامه در حال حاضر وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن