زاک اسنایدر teases در نگاه اول اسنایدر برش لیگ عدالت مجموعه به برتر در HBO حداکثر در سال 2021

زاک اسنایدر "اسنایدر برش" از لیگ عدالت است که به انتظار برای دریافت آن بزرگ آشکار در DC را FanDome رویداد در م

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

زاک اسنایدر "اسنایدر برش" از لیگ عدالت است که به انتظار برای دریافت آن بزرگ آشکار در DC را FanDome رویداد در ماه اوت اما مدیر توییتی کردن, آزار دادن از آینده HBO حداکثر خاص است.

در این تیزر, Gal Gadot را در تعجبم که زن دیده می شود در یک غار زیرزمینی از انواع, در حالی که یک صدای خارج از قاب از جسی آیزنبرگ را در گفتار به عنوان Lex Luthor در Batman v Superman: Dawn of Justice بازی می کند. این فیلم سپس کاهش به یک تصویر از Darkseid تبه کار است که اسنایدر به طعنه و صحبت در مورد شخصی خود ورو حساب برای سال.

Darkseid اصل در نظر گرفته شده بود و در لیگ عدالتبا توجه به اسنایدر پست در طول سال اما قطع شد از نسخه نهایی فیلم است. پس از اسنایدر قطع اعلام شد به عنوان یک HBO Max منحصر به فرد در مه, شایعات آغاز شده است که Darkseid را در اسنایدر نسخه قطع.

این اسنایدر برش و fandom اطراف آن دارای سابقه ای طولانی است. اسنایدر در اصل پا به دور از عدالت لیگ پس از مرگ پدر پیشرو برادران وارنر را در مدیر جاس ویدون (که در حال حاضر با کمک اسکریپت بازنویسی در مرحله قبلی) برای نظارت بر reshoots و چوپان فیلم از طریق ویرایش و پس از تولید. پس از لیگ عدالت در ماه نوامبر منتشر شد 2017, طرفداران گرفت موضوع را با Whedon را تر و سبک تر کمدی سهم به فیلم است. مبارزات انتخاباتی آغاز شده و چندی پس از این فیلم انتشار اولیه برای برادران وارنر به ارائه یک "اسنایدر را کاهش دهد."

"من می خواهم برای تشکر از HBO حداکثر و برادران وارنر برای این شجاع ژست حمایت از هنرمندان و اجازه می دهد خود را در چشم انداز واقعی برای تحقق یابد. همچنین یک تشکر ویژه به تمام کسانی که درگیر در SnyderCut جنبش برای ساخت این واقعیت گفت:" اسنایدر در بیانیه ای پس از این خبر از rerelease اعلام شد در اوایل این سال است.

اگر چه این پروژه که شایع است به هزینه بیش از $30 میلیون دلار نمی رسید HBO حداکثر جریان خدمات تا 2021 DC آینده FanDome رویداد باید بیشتر اطلاعیه ها teases و برای اولین بار به نظر می رسد برای طرفداران. این رویداد می گیرد در اوت 22 در 1 بعد از ظهر و همکاران. آن را به طور کامل مجازی و باز به هر کسی به صورت رایگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن