باغ وحش فیل پایمال, گورز mahout به مرگ

میسور/میسورو: یک مراقب ۳۸ ساله فیل پایمال شد و در باغ های جانورشناسی سری چاماراجندرا که به عنوان باغ وحش میسور

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

میسور/میسورو: یک مراقب ۳۸ ساله فیل پایمال شد و در باغ های جانورشناسی سری چاماراجندرا که به عنوان باغ وحش میسورو در شب گذشته محبوب بود، به مرگ محکوم شد. Mysuru Zoo ماهاوت از ۱۵ سال گذشته به مراقبت از فیل می انجامد و از روزهای جوان تر خود برای حیوان شناخته می شد.

mahout شده است به عنوان هریش، پسر مرحوم سیدگوودا و یکی از ساکنان Lalithadripura شناسایی شده است. او توسط مادرش ساراسواتاما، همسر و دو فرزند ش زنده مانده است. هاريش پنج روز بود که به حال خود شويد و ديروز گزارش برگشت به محل کارش را داده بود. او کارمند قراردادی باغ وحش بود و از ابهی ۱۶ ساله با نام مستعار آبهیمینو، فیل باغ وحش مراقبت می کرد.

هاريش عصر گذشته ساعت 4.40 به نزديکي فيل رفت و فيل ناگهان به او حمله کرد. Harish با تنه اش بلند شد و به زمین پرت شد. فیل با عاج هایش ماهی ها را به زیر می کند. اون زخم هاي پوست يخ ي روي سينه و دنده هاش رو سوراخ کرده

شوکه شده از حمله ناگهانی، مهوتهای دیگر که در نزدیکی محل کار می کردند، به کمک هاکیش هجوم می کردند. پس از متقاعد شدن زیاد، فیل هاريش را از چنگخود رها کرد. او نبه سرعت به یک بیمارستان خصوصی که در آن او آخرین نفس خود را در حدود 9 بعد از ظهر.

پدر هاريش سيدگودا به عنوان مهاوت در باغ وحش کار مي کرد و پس از مرگش 18 سال پيش، اين شغل به دليل دلسوزانه به هريش داده شد. فیل آبهیمنیو از گانش و پادماواتی جفت زاده شد و هاکیش از دوران کودکی مسئولیت ابهی را بر عهده گرفته بود.

به گفته دیگر مقامات mahouts و باغ وحش، Abhimanyu و Harish پیوند نزدیک و دومی استفاده می شود برای مراقبت از هر نیاز از pachyderm. Harish تقدیر مقامات با مهت ایده آل به Abhimanyu به دست آورده بود و او رابطه ای با همدمی با دیگر mahouts حفظ شده بود.

در اطلاعیه ای، مقامات باغ وحش اعلام کرده اند که هاکیش در سال ۲۰۰۲ به خدمات قراردادی در باغ وحش ملحق شده و تا آخرین روز فعالیتش در بخش فیل فعالیت می کند. این صحنه ای بود که برای دیدن مادرش در حال وجد از دست دادن پسرش در مقابل بیمارستان که هریش پس از حمله فیل ها به آن عجله کرد، بود. هاريش دو فرزند دارد که يک و پنج سال دارد و خانواده تنها برنده نان خود را از دست داده است.

معمولاً فیل رام شده با مهاوت خود پیوند نزدیکی ایجاد می کند و به هر فرمانی گوش می دهد. هاريش و آبهيمانيو هم از 15 سال گذشته رابطه اي پيدا کرده بودند و يک جفت شناخته شده در داخل باغ وحش براي رفاقت خود بودند. برای مهوتهای دیگر آن زمان برخی از زمان برای هضم این واقعیت است که Abhimanyu به حال واقعا هریش را کشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن