زوم و نیویورک دادستان توافق بر بهبود امنیت

نیویورک دادستان عمومی و بزرگنمایی درباره توافق بیش از ویدئو کنفرانس شرکت شیوه های امنیتی. دادستان کل Letitia J

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

نیویورک دادستان عمومی و بزرگنمایی درباره توافق بیش از ویدئو کنفرانس شرکت شیوه های امنیتی. دادستان کل Letitia James ارائه یک به روز رسانی امروز در نامه ای او فرستاده می شود و در اواخر ماه مارس افزایش نگرانی ها پس از گزارش توهین آمیز "Zoombombing" را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر حریم خصوصی و مسائل امنیتی بر روی پلت فرم. به روز رسانی به تشریح مراحل زوم است که مصرف خود را برای بهبود خدمات و ستایش این شرکت برای دست زدن به آن نقد است.

این توافق نامه شامل زوم نامگذاری یک رئیس امنیت برای اجرای یک عملیات که "منطقی طراحی شده" برای حفظ اطلاعات کاربر امن و محرمانه است. زوم را نیز استخدام "معقول رمزنگاری و پروتکل های امنیتی," ارائه کانال های رسیدگی به شکایات و صراحت بان کی مون "نفرت علیه دیگران بر اساس نژاد و مذهب و قومیت ، ملیت ، جنسیت یا گرایش جنسی" در آن شرایط استفاده از خدمات.

مدت کوتاهی قبل از این معامله علنی, نیویورک شهرستان, اداره آموزش و پرورش معکوس یک ماه ممنوعیت معلمان با استفاده از زوم کرد و گفت: این شرکت مشغول به کار بود برای ساخت امکانات تخصصی برای کلاس درس.

پس از انفجار در محبوبیت در میان COVID-19 گیر زوم تا به حال به سرعت به روز رسانی خدمات خود را پس از کشف جدی حریم خصوصی مغفول و آسیب پذیری های امنیتی. James' اصلی نامه فرستاده شد در حالی که این شرکت نیز هوازدگی شکایت از تکنولوژی کارشناسان و کاربران معمولی به طور یکسان از جمله چندین پرونده های حقوقی. از آن پس آن نورد گزینه های جدید استخدام سابق Facebook security سر Alex Stamos به عنوان یک مشاور خارج و از امروز صبح به دست آورد رمزنگاری و امنیت شرکت Keybase برای کمک به توسعه پایان به پایان رمزگذاری ویدئو کنفرانس.

دادستان کل جدید نامه می گوید زوم "عمل به سرعت رسیدگی به مسائل شناسایی شده [در نامه اولیه] کرد همکاری با NYAG را بررسی و به ارائه خدمات ارزشمند به مدارس محلی و موسسات مراقبت سلامت برای کمک به رسیدگی به شرایط منحصر به فرد جهانی همه گیر."

در بیانیه ای زوم گفت این خوشحال شد با این توافق که در آن می گوید: "به رسمیت می شناسد قابل توجهی که کار زوم را تکمیل کرده است به عنوان بخشی از ما 90 روز امنیت و حریم خصوصی در طرح از جمله ساخت یک تعداد از ما از قبل موجود ویژگی های امنیتی در به طور پیش فرض و همچنین معرفی جدید پیشرفت های امنیتی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن