ZP سفارشات بسته شدن غیر مجاز و مغازه های گوشت

حزب دموکرات کردستان پیشرفت جلسه بررسی برگزار می شود میسور/Mysuru: ترک خوردگی شلاق بر غیر مجاز فروش گوشت در میا

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

حزب دموکرات کردستان پیشرفت جلسه بررسی برگزار می شود

میسور/Mysuru: ترک خوردگی شلاق بر غیر مجاز فروش گوشت در میان COVID-19 ناشی از مستند Mysuru Zilla Panchayat (ZP) دستور بسته شدن تمام گوشت بدون مجوز مغازه ها در این منطقه است.

ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra دستور Taluk Panchayat (TP) ماموران اجرایی به تعطیل کردن همه بدون مجوز مغازه های گوشت در ZP حزب دموکرات کردستان (کارناتاکا برنامه توسعه) پیشرفت جلسه بررسی برگزار Chamundeshwari سالن در Mysuru منطقه ای کمیساریای محل دفتر در اینجا این صبح است.

در طول این دوره از این نشست برخی از اعضای مطرح غیرمجاز و غیربهداشتی گوشت مغازه ها زمانی که ZP مدیر عامل به دنبال اطلاعات از مقامات در مورد تعداد مغازه های گوشت در این منطقه است. مقامات گفت که وجود دارد در تمام 793 مغازه های گوشت در 266 گرم Panchayats که تا به حال 568 مجوز در حالی که بقیه 225 ندارد مجوز. پس از رفتن را از طریق آمار و ارقام Mishra به کارگردانی TP ماموران اجرایی به تعطیل کردن همه بدون مجوز مغازه های گوشت را در حوزه های قضایی مربوطه.

ZP جمهور Parimala Shyam ریاست نشست. معاون رئیس جمهور پرسپولیس Somashekar, DHO Dr. R. Venkatesh و دیگر مقامات حضور داشتند.

بیش 38,000 دانش آموزان به نظر می رسد برای SSLC آزمون از تاریخ 25 ژوئن

توضیح آماده سازی برای SSLC آزمون است که به جای برنامه ریزی شده از 25 ژوئن تا جولای 4, DDPI دکتر Panduranga گفت: 38,822 دانش آموزان از منطقه در حال ظاهر شدن برای امتحان در 151 مراکز در سراسر منطقه است.

اشاره به این که همه امتحان سالن در حال sanitised پیش از امتحان در پی COVID-19 همه گیر او گفت که دیگر موظف اقدامات حرارتی غربالگری دانش آموزان با استفاده از دست sanitisers پوشیدن از ماسک صورت و اجتماعی فاصله خواهد شد به شدت به دنبال در تمام مراکز.

حاکی از این است که تنها 15 تا 20 دانش آموزان اجازه داده می شود در یک سالن امتحان به عنوان یک اجتماعی, فاصله, اندازه, او گفت که دانش آموزان در بر داشت ناخوشی در طول معاینه پزشکی اجازه داده خواهد شد برای نوشتن این آزمون در اتاق دیگر که در حال نگه داشته و آماده برای هدف.

پیشاهنگی و راهنماهای اهدا 42,000 ماسک صورت

دکتر Panduranga بیشتر گفت که کارناتاکا پیشاهنگی و راهنماهای اهدا کرده است 42,000 ماسک صورت به معنای برای دانش آموزان ظاهر می شود برای SSLC آزمون خواهد شد که فرستاده به همه امتحان مراکز منطقه در چند روز.

رایگان خدمات اتوبوس

او همچنین گفت که KSRTC ارائه خدمات اتوبوس برای امتحان و دانش آموزان می توانند سفر در KSRTC اتوبوس به صورت رایگان از محل اقامت به آزمون مرکز با نشان دادن خود را در سالن بلیط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن