بوریس جانسون با درخواست‌هایی برای کنار گذاشتن محافظه‌کاران مواجه می‌شود، زیرا عذرخواهی‌اش نمی‌تواند خشم ناشی از مسدود کردن حزب № 10 را فرو نشاند | اخبار سیاسی

[ad_1] بوریس جانسون پس از اعتراف به شرکت در یک مهمانی نوشیدنی در باغ در خیابان داونینگ در جریان

توسط PARINEWS در 23 دی 1400
[ad_1]

بوریس جانسون پس از اعتراف به شرکت در یک مهمانی نوشیدنی در باغ در خیابان داونینگ در جریان اولین محاصره ملی بریتانیا، با درخواست محافظه کاران برای استعفا مواجه است.

در میان گمانه زنی های آشکار در مورد آینده سیاسی آقای جانسون - و اینکه آیا او می تواند از حزب شماره 10 خود خارج شود یا خیر - دو نماینده حزب محافظه کار، موقعیت نخست وزیر را "ورشکسته" توصیف کردند.

درخواست‌ها برای کناره‌گیری آقای جانسون پس از آن صورت گرفت که عذرخواهی وی از مجلس عوام به دلیل این رویداد در فرونشاندن خشم در خلیج داونینگ استریت "مشروبات خود را بیاور" در 20 می 2020 انجام شد.

تخمین زده می شود که حدود 40 نفر در این گردهمایی شرکت کردند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

برترین ها: عذرخواهی نخست وزیر در حالی که نمایندگان مجلس خواستار استعفای وی هستند

نخست وزیر "متاسفم" اما می گوید جمع آوری نوشیدنی "رویداد کاری" است

در پاسخ به سوال نخست وزیر در ظهر روز چهارشنبه، آقای جانسون اعتراف کرد که "کمی پس از ساعت 6 بعدازظهر در 20 مه 2020" وارد باغ 10 شده است تا از گروه های کارکنان "قبل از بازگشت به دفتر خود "25 دقیقه بعد" تشکر کند.

نخست وزیر به قانونگذاران گفت که درباره تعدادی از اتهامات احزاب ناقض محاصره داونینگ استریت "به اندازه کافی آموخته است" "که می دانست چیزهایی وجود دارد که ما به سادگی آنها را اصلاح نکرده ایم."

و او "عصبانیت" عمومی را از این احساس آنها که قوانین کووید "به درستی توسط افرادی که قوانین را وضع می کنند رعایت نمی شود" اذعان کرد.

اما آقای جانسون، با اشاره به رویداد 20 می، گفت که "به طور ضمنی معتقد است که این یک رویداد کاری است".

او افزود: «با نگاهی به گذشته، مجبور شدم همه را به داخل برگردانم. "من باید راه دیگری برای تشکر از آنها پیدا می کردم.

و من باید اعتراف می‌کردم که حتی اگر بتوان گفت از نظر فنی در دستورالعمل‌ها وجود دارد، میلیون‌ها و میلیون‌ها نفر وجود خواهند داشت که آن را اینطور نمی‌بینند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

"خیانت شده": مردم به اختلاف حزب شماره 10 واکنش نشان می دهند

"حزب بالاتر از نخست وزیر است"

آقای جانسون عذرخواهی کرد، اما سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر از نخست وزیر خواست که "کار درست را انجام دهد و استعفا دهد".

سر کیر دفاع جانسون را "آنقدر مضحک که در واقع برای مردم بریتانیا توهین آمیز است" خواند و اقدامات نخست وزیر را "نقض آشکار قانون وزیران" توصیف کرد.

وی افزود که آقای جانسون "منظره رقت انگیز مردی است که از جاده فرار کرده است" و گفت که مردم او را "از بین دندان هایش دراز کشیده" خواهند دید.

سر کیر به آقای جانسون گفت: «مهمانی به پایان رسید.

تجزیه و تحلیل: آینده PM در تعادل است

چگونگی پایان این امر هنوز مشخص نیست، اما آنچه واضح است این است که بوریس جانسون اکنون در حادترین بحران سیاسی از زمان ریاست جمهوری خود قرار دارد.

بنابراین، هنگامی که او با چهره سنگی در تالار شهر در روز چهارشنبه حاضر شد تا گزارشی از این رویداد نوشیدنی خیابان داونینگ در بحبوحه محاصره در ماه مه 2020 ارائه کند، مجبور شد برای PMQ ارائه‌ای برای نخست‌وزیری خود ارائه دهد.

همان طور که معاونانش خواستند، نوعی عذرخواهی وجود داشت.

او از این که تجمع در باغ در ماه مه 2020 این تصور را ایجاد کرد که مردم در خیابان داونینگ قوانین را به درستی رعایت نمی کنند، متاسف شد و اعتراف کرد که برای مدت کوتاهی به جمعی از مردم پیوسته و به "خشم" تجربه شده توسط مردم اذعان کرده است.

اما به زودی مشخص شد - به ویژه هنگامی که او توسط معاینه پزشکی قانونی سر کایرا استارمر مورد سوال قرار گرفت - که نخست وزیر به خاطر برگزاری این رویداد تا حدی معذرت خواهی نکرد، بلکه از افکار عمومی و حزب فرار کرده بود.

تحلیل کامل را اینجا بخوانید

سر اد دیوی، رهبر لیبرال دموکرات ها و ایان بلکفورد، رهبر حزب لیبرال دموکرات و ایان بلکفورد، رهبر SNP وست مینستر، از جمله دیگر قانونگذارانی بودند که خواهان استعفای جانسون بودند.

سر اد همچنین به کمیسر پلیس متروپولیتن کرسیدا دیک نامه نوشت تا از او بخواهد تحقیقات کامل پلیس را در مورد حادثه 20 می آغاز کند.

وی افزود که نخست وزیر پس از تایید حضورش در این مراسم باید با احتیاط مصاحبه شود.

چه کسی به دلیل نقض قوانین کووید باید استعفا دهد؟

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

استارمر: مردم فکر می‌کنند که نخست‌وزیر «از بین دندان‌هایش دراز می‌کشد»

نمایندگان حزب محافظه کار می گویند موقعیت نخست وزیر "غیرقابل دفاع" است

با این حال، درخواست ها برای استعفای او از حزب محافظه کار خود، جانسون را بیش از همه نگران می کند.

داگلاس راس، رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند، نماینده حزب محافظه‌کار که در پارلمان اسکاتلند نیز حضور دارد، از نخست‌وزیر خواسته است به دلیل اعتراف وی به حضور در مراسم 20 می، استعفا دهد.

دعوت او توسط دیگر محافظه‌کاران اسکاتلندی در هولیرود و همچنین سلف او، بارونس دیویدسون، حمایت شد.

ویلیام راگ، نماینده محافظه کار، رئیس کمیته مدیریت عمومی و امور قانون اساسی شهرداری، نیز موضع آقای جانسون را "غیرقابل دفاع" توصیف کرد.

همکار محافظه کار، سر راجر گیل، مفسر پشتیبان، گفت که توصیف آقای جانسون از یک "رویداد کاری" "اعتماد به حد قابل قبولی را افزایش می دهد" و گفت که نخست وزیر دچار "اعتصاب سوم" شده است و باید آنجا را ترک کند.

سر راجر قبلاً نامه عدم اعتماد به نخست وزیر سر گراهام بردی، رئیس کمیته 1922 حزب محافظه کار، پس از مناقشه دومینیک کامینگز ارسال کرده بود.

اگر 53 نماینده دیگر حزب محافظه کار نیز به سر گراهام نامه بفرستند، در آن صورت آقای جانسون مشمول رای اعتماد خواهد شد.

بوریس جانسون در خطر - برای برکناری نخست وزیر از حزب خود چه چیزی لازم است؟

کارولین ناکس، رئیس کمیته زنان و برابری، گفت که جانسون باید "کاملا" اکنون از آنجا خارج شود.

او افزود: "او اکنون به ما آسیب می رساند، او به کل برند محافظه کار آسیب می رساند."

مارک هارپر، یکی از رهبران سابق حزب محافظه کار، پس از انتشار گزارشی از سوی سو گری، یک مقام ارشد دولتی که مناقشه حزب را بررسی می کند، گفت: «این به هر نماینده محافظه کار بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه اقدامی انجام دهد».

یکی دیگر از محافظه‌کاران، سیمون هور، توسط اسکای نیوز پرسیده شد که آیا نخست‌وزیر پس از عذرخواهی‌اش از مجلس عوام در امان است؟

او پاسخ داد: «نمی‌دانم» و افزود که آقای جانسون قبل از گزارش تمام وقت خانم گری به «نیمه‌وقت» رسیده است.

در بیانیه‌ای در آغاز PMQs، آقای جانسون از نمایندگان پارلمان اروپا خواست تا به خانم گری اجازه دهند تا تحقیقات خود را در مورد تعدادی از اتهامات ازدحام در خیابان داونینگ تکمیل کند تا مسیر کامل مشخص شود.

او قول داد پس از اتمام کار خانم گری بیانیه تکمیلی را به قانونگذاران ارائه کند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

ارشد محافظه کار: "جانسون نباید به عنوان نخست وزیر ادامه دهد"

صدراعظم به طور قابل توجهی ساکت است زیرا از عوام دور می ماند

در حالی که متحدان جانسون سعی در دفع این موضوع داشتند، دومینیک راب، معاون نخست وزیر، به سایر وزرای کابینه پیوست و از خانم گری خواست تا اجازه داشته باشد تحقیقات خود را تکمیل کند.

مایکل گوو، نادین دوریس و ساجد جاوید نیز از جمله وزرای دولت بودند که این درخواست را تکرار کردند.

صدراعظم ریشی سوناک که به عقیده برخی احتمالاً جانشین جانسون در رتبه 10 خواهد بود، در عذرخواهی آقای جانسون از شهرداری ها شرکت نکرد که وی برای بازدید از مشاغل محلی به دوون سفر کرد.

و هنگامی که سکوت او در مورد این موضوع شروع به نشان دادن کرد، آقای سوناک بعد از ساعت 8 شب چهارشنبه شب در توییتر پست کرد: "امروز تمام روز را بازدید می کردم، به کار بر روی #PlanForJobs خود ادامه می دادم و همچنین با نمایندگان مجلس برای بحث در مورد وضعیت انرژی ملاقات می کردم.

"نخست وزیر حق داشت عذرخواهی کند و من از درخواست او برای صبر حمایت می کنم زیرا سو گری درخواست او را برآورده می کند.

جیکوب ریس موگ، رهبر مجلس عوام، درخواست آقای راس برای استعفای نخست وزیر را رد کرد.

آقای ریس ماگ به رادیو LBC، رهبر محافظه‌کاران اسکاتلند، گفت: «فکر نمی‌کنم داگلاس راس شخصیت بزرگی باشد.

او مدام در مخالفت با نخست وزیر بود، او با برگزیت مخالف بود، او کسی نیست که انتظار داشته باشید درباره نخست وزیر حرف های مفیدی بزند.

پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آب پاش

قبل از چهارشنبه، هم نخست وزیر و هم شماره 10 از اظهار نظر درباره اتهامات مختلف درباره رویداد 20 می خودداری کردند.

اما شماره 10 پس از PMQ گفت که آقای جانسون دعوت نامه ایمیلی برای مجموعه نوشیدنی ها را ندیده است، که مشخص شد توسط دستیار اصلی نخست وزیر مارتین رینولدز برای بیش از 100 نفر از کارکنان داونینگ استریت ارسال شده است.

در این ایمیل از افرادی که دعوت شده‌اند می‌خواهند در 20 مه "نوشیدنی الکلی خود را بیاورند" و "از آب و هوای فوق‌العاده بهترین استفاده را ببرند" با "نوشیدنی‌های دور از دسترس اجتماعی".

در آن زمان، انگلیسی‌ها اخیراً اجازه داشتند با یک نفر از یک خانواده دیگر در بیرون ملاقات کنند، البته تا زمانی که آنها دو متر از هم فاصله داشتند.

اختلاط با چند خانوار همچنان ممنوع بود.

واکنش نخست وزیر به اتهامات احزاب مسدود کننده شماره 10 چگونه بود؟

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

نخست وزیر معتقد بود که بر اساس قوانین مسدودکننده عمل می کند.

شماره 10 از افشای جزئیات بیشتر در مورد نوشیدنی های مسدود شده خودداری می کند

سخنگوی آقای جانسون از اظهار نظر در مورد ادعای نخست وزیر مبنی بر اینکه تجمع 20 مه می تواند "از لحاظ فنی" در جهت کووید در آن زمان باشد، خودداری کرد.

شماره 10 همچنین از گفتن اینکه آیا همسر جانسون، کری، در این مراسم شرکت کرده است یا خیر، آیا نخست وزیر متوجه غذا و نوشیدنی در آنجا شده یا با درخواست برای آوردن یک بطری موافقت نکرده است.

آقای کامینگز، که مشاور ارشد سابق جانسون بود، گفت که عذرخواهی نخست‌وزیر به دلیل اینکه این رویداد در چارچوب قوانین بوده است، "********" بوده است.

هانا برادی، سخنگوی گروه خانواده‌های کووید-۱۹ برای عدالت، گفت: «دروغ‌های نخست‌وزیر بالاخره به او رسید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن