بوریس جانسون: داونینگ استریت از ملکه به دلیل مسدود کردن پارتی 10 در آستانه تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ عذرخواهی کرد | اخبار سیاسی

[ad_1] شماره 10 از ملکه به خاطر دو مهمانی که در خیابان داونینگ در آستانه تشییع جنازه شاهزاده فی

توسط PARINEWS در 24 دی 1400
[ad_1]

شماره 10 از ملکه به خاطر دو مهمانی که در خیابان داونینگ در آستانه تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ برگزار شد، عذرخواهی کرد.

که در از نخست وزیر این سخنگو گفت که "عمیقاً مایه تاسف است که این اتفاق در عزاداری ملی رخ داد".

وقایع 16 آوریل 2021 - که طبق گزارش اصلی در تلگراف شامل مردمی بود که می‌نوشیدند و با موسیقی می‌رقصیدند، و یکی از حاضران با یک چمدان به خرید فرستاده شد تا بطری‌های شراب را پر کند - این اتفاق شب قبل از اینکه ملکه مجبور شد در مراسم تشییع جنازه شوهرش در کلیسای سنت جورج در ویندزور به تنهایی بنشیند.

2020/12/23.  لندن، انگلستان.  توافق بوریس جانسون برگزیت.  نخست وزیر بوریس جانسون در دفتر خود در ساعت 10، با مدیر ارتباطات خود، جیمز اسلک، در حالی که منتظر پاسخ اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا بود، پس از اخبار مربوط به توافق احتمالی برگزیت پس از صحبت با او در اوایل روز، صحبت کرد.  عکس: اندرو پارسونز / داونینگ خیابان.
تصویر: جیمز اسلک، رئیس سابق ارتباطات نخست وزیر، اوایل روز جمعه از یکی از طرفین عذرخواهی کرد

شماره 10 یک عذرخواهی سلطنتی صادر می کند

سخنگوی نخست وزیری گفت: مایه تاسف عمیق است که این اتفاق در عزاداری ملی رخ داد و شماره 10 از کاخ عذرخواهی کرد.

«این هفته از نخست وزیر شنیدید، او اذعان کرد که شماره 10 باید با بالاترین استانداردها رعایت شود و مسئولیت کارهایی را که ما به درستی انجام نداده‌ایم بپذیریم.

سخنگوی شماره 10 در پاسخ به این سوال که چرا شماره 10 عذرخواهی کرد و نه خود آقای جانسون، گفت: "خب، باز هم نخست وزیر گفته است که قضاوت های اشتباه قبلی انجام شده است و درست است که مردم عذرخواهی کنند، همانطور که نخست وزیر در اوایل این هفته انجام داد.

این پرونده همچنان ادامه دارد که من نمی‌توانم تحقیقاتی را که می‌دانید به رهبری سو گری در حال انجام است، پیش داوری کنم، اما ما خشم عمومی قابل توجهی را تأیید می‌کنیم، متأسفانه این اتفاق در زمان عزای ملی رخ داد.

وقتی ادعاهای طرف جدید ظاهر شد، آخرین به روز رسانی ها را دنبال کنید

شماره 10 گفت که عذرخواهی "از طریق کانال های رسمی" صورت گرفته است.

اوایل روز جمعه، مدیر سابق ارتباطات نخست‌وزیر، برای یکی از مهمانی‌ها که به مناسبت خروج او از خیابان داونینگ برگزار شد، «بی قید و شرط» عذرخواهی کرد.

جیمز اسلک گفت که می‌خواهد بی‌دریغ به‌خاطر عصبانیت و درد ناشی از این گردهمایی عذرخواهی کند. کارکنان داونینگ استریت 30 در ساعات اولیه ساعت 10 جشن گرفتند در زمانی که مخلوط کردن در داخل خانه ممنوع بود.

آقای اسلک که سال گذشته داونینگ استریت را ترک کرد و معاون سردبیر روزنامه سان شد، گفت: "این رویداد نباید در زمان وقوع اتفاق می افتاد. من عمیقا متاسفم و مسئولیت کامل را بر عهده می گیرم."

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

وزیر امور خارجه لیز تراس گفت که نخست وزیر به دلیل "اشتباهات" عذرخواهی کرده است و اکنون باید منتظر نتیجه تحقیقات سو گری باشیم.

PM "نه در داونینگ استریت" در 16 آوریل 2021

پنج‌شنبه شب، شماره 10 در رد ادعاها مبنی بر اینکه شوراها و مقامات دولتی پس از کار برای دو رویداد جداگانه در 16 آوریل به مناسبت خروج آقای اسلک و یکی از عکاسان شخصی نخست‌وزیر گرد هم آمده بودند، ناکام ماند.

سخنران شماره 10 به خبرنگاران گفت که آقای جانسون آن روز در داونینگ استریت نبود. گفته می شود که او تحت چک بوده است.

گفته می شود چه مهمانی هایی در خیابان داونینگ و وایت هال برگزار شده است؟

این وزیر صبح امروز در صحبت با اسکای نیوز اعتراف کرد که از خواندن این گزارش ها "شکه شده است".

دیمین هیندز، وزیر امنیت گفت که از جزئیات زیادی در مورد وقایع ادعا شده نمی‌داند، زیرا این داستان به تازگی منتشر شده است، اما افزود: «اگر جزئیات این داستان واقعی باشد، مردم به وضوح قضاوت خود را خواهند کرد. "

آقای هیندز گفت که «اقدامی می‌توان» علیه همه افرادی که توسط سو گری، مقام ارشد دولتی، که در حال تحقیق در مورد مهمانی‌ها در خیابان داونینگ و سایر نقاط وایت هال است، مرتکب تخلف شده‌اند، به‌عنوان رویدادهای 16 آوریل در نظر گرفت.

اما وزیر امنیت به اسکای نیوز گفت که به آقای جانسون به عنوان رهبر حزب محافظه‌کار اعتماد دارد: «من کاملاً پشت سر نخست‌وزیر و دولت هستم و فکر می‌کنم رهبری که نخست‌وزیر نشان داده است، به‌ویژه از طریق ویروس کرونا، بسیار قوی بوده است. "

لیز تراس وزیر امور خارجه بعداً به خبرنگاران گفت که از نخست وزیر "100٪" حمایت می کند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

امیلی تورنبری معتقد است که بوریس جانسون باید بازنشسته شود، زیرا او در نهایت مسئول اتفاقاتی است که در شماره 10 رخ می دهد.

شرکت کننده "با یک چمدان برای خرید شراب به خرید فرستاده شد"

وقایع 16 آوریل در دو بخش مختلف مجموعه داونینگ استریت اتفاق افتاد، اما بعداً در باغ ادغام شد و حدود 30 نفر با هم در این دو گردهمایی شرکت کردند.

تلگراف گزارش داد که یکی از کارکنان ظاهراً به عنوان دی جی در یکی از رویدادها ایفای نقش کرده است، در حالی که یکی دیگر از شرکت کنندگان ابراز نگرانی کرده است که شراب بیش از حد روی فرش ریخته شده است.

یکی از شاهدان عینی خاطرنشان کرد که یک کارمند از گهواره ای در باغ متعلق به پسر آقای جانسون، ویلفرد، استفاده کرده و شکسته است.

چه کسی به دلیل نقض قوانین کووید استعفا داد؟

در زمان احزاب ادعا شده جدید، کشور در دوره سوگواری ملی بود و انگلیس هنوز تحت قوانین سختگیرانه COVID، که ارتباط با سایر خانواده‌ها را در داخل خانه ممنوع می‌کرد، مگر اینکه حباب حمایتی ایجاد کنید.

همچنین افراد در انگلستان از ملاقات در خارج از منزل در گروه های بیش از شش یا بیشتر از دو خانوار منع شدند.

این محدودیت‌ها در مورد ویروس کرونا همچنین مانند سایر خدمات، مراسم تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ را به 30 بازدیدکننده محدود کرد، در حالی که فقط 15 نفر مجاز بودند برای بیدار شدن جمع شوند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

دیمین هیندز، وزیر امنیت، اصرار دارد که از بوریس جانسون حمایت می‌کند، حتی زمانی که داستان‌های بیشتری از 10 مهمانی خیابان داونینگ استریت ظاهر می‌شود، این بار در آستانه تشییع جنازه دوک ادینبورگ.

نخست وزیر با درخواست های فزاینده ای برای استعفای خود مواجه است

اتهامات جدید بیشتر به بحران «درِ حزب» دامن می‌زند که آینده سیاسی نخست‌وزیر را تهدید می‌کند، زیرا او با درخواست‌های فزاینده برای استعفای خود مواجه است.

سر کیر استارمر گفت این عذرخواهی "نشان می دهد که بوریس جانسون تا چه اندازه پست نخست وزیری را بدتر کرده است".

رهبر حزب کارگر افزود: محافظه کاران انگلیس را ناامید کرده اند. عذرخواهی تنها چیزی نیست که نخست وزیر امروز باید به کاخ ارائه دهد. بوریس جانسون باید کار درست را انجام دهد و استعفا دهد.

سر اد دیوی، رهبر لیبرال دموکرات‌ها، از جانسون خواست تا "شخصا از ملکه عذرخواهی کند" و افزود: "او نیز باید از این فرصت برای استعفای رسمی استفاده کند."

واکنش نخست وزیر به اتهامات حزب شماره 10 چگونه بود؟

این اظهارات توسط امیلی تورنبری، دادستان کل سایه حمایت شد که به اسکای نیوز گفت: "آنچه ما منتظر آن هستیم این است که نخست وزیر به قلب و روح خود نگاه کند و تصمیم بگیرد که آیا ذره ای نجابت انسانی در خود دارد یا خیر، زیرا اگر این کار را بکند، استعفا می دهد.

آنجلا رینور، معاون رهبر حزب کارگر در توییتر نوشت: "من هیچ حرفی در مورد فرهنگ و رفتار شماره 10 ندارم و پول با نخست وزیر متوقف می شود."

در همین حال، فران هال، از خانواده‌هایی که در اثر عدالت کووید-19 داغدار شده‌اند، گفت: «نمایندگان محافظه‌کار که او را در قدرت نگه می‌دارند، کشورشان را رسوا می‌کنند.

اندرو بریج، نماینده محافظه کار از شمال غربی لسترشایر.
تصویر: اندرو بریجن پنجمین نماینده محافظه کار است که علناً از نخست وزیر خواست تا استعفا دهد

یک نماینده دیگر نامه عدم اعتماد به آقای جانسون ارسال کرد

آخرین اتهامات مربوط به احزاب داونینگ استریت زمانی مطرح شد که بریجن پنجمین نماینده محافظه کار شد که علناً اعلام کرد که پنج شنبه شب به همراه کارولین ناکس، داگلاس راس، سر راجر گیل و ویلیام راگ به نخست وزیر پیشنهاد عدم اعتماد ارائه کرده است.

اگر در مجموع 54 نماینده محافظه کار به رئیس کمیته نمایندگان مجلس محافظه کار 1922، سر گراهام بردی، نامه بفرستند، آقای جانسون مجبور خواهد شد به رهبری خود رای اعتماد دریافت کند.

برای برکناری نخست وزیر از حزب خودش چه چیزی لازم است؟

سر راجر صبح جمعه در گفتگو با اسکای نیوز گفت که رویدادهای گزارش شده در 16 آوریل "کاملاً غیرقابل قبول و کاملاً غیر حساس بوده و نباید هرگز اتفاق می افتاد" - اما افزود که او نخست وزیر را مسئول نمی داند زیرا "او آنجا نبود". ".

سر راجر گفت این اتهامات "فرهنگی را در خیابان داونینگ نشان می دهد که آشکارا از بالا سرچشمه می گیرد و نباید اجازه داده شود"، و افزود: "فکر نمی کنم تصویر شعبه داونینگ استریت مجستیک واین به هیچ وجه برای ما مفید باشد. "

ادعاهای متعددی مبنی بر نقض کووید در خیابان داونینگ و سایر ساختمان‌های دولتی در حال حاضر توسط سو گری، یک مقام ارشد دولتی تحت بررسی است.

با این حال، انتظار می رود که او در اوایل هفته آینده در مورد یافته های خود گزارش دهد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن