خانواده سلطنتی: چگونه سال 2021 یکی از بدترین سال‌ها برای ملکه بود - و در سال 2022 چه اتفاقی می‌افتد | اخبار انگلستان

[ad_1] "Annus horribilis" همان چیزی است که ملکه سال 1992 را توصیف کرد - زندگی عاشقانه پیچیده فر

توسط PARINEWS در 9 دی 1400
[ad_1]

"Annus horribilis" همان چیزی است که ملکه سال 1992 را توصیف کرد - زندگی عاشقانه پیچیده فرزندانش و آتش سوزی در قلعه ویندزور که یک طغیان غیرمنتظره عصبانیت عمومی را به همراه داشت.

برای سال 2021، هیچ کس چنین توصیف به یاد ماندنی را ارائه نکرده است، اما این احساس وجود دارد که پس از یکی از دراماتیک ترین سال های ویندزور در تاریخ اخیر، لازم است.

ملکه و دوک ادینبورگ در
تصویر: دوک ادینبورگ در ماه آوریل در سن 99 سالگی درگذشت

فقط وقتی می ایستید و به عقب نگاه می کنید واقعاً شگفت زده می شوید که چقدر شگفت انگیز است که ملکه توانسته است در انظار عمومی بسیار خوش بین بماند.

که در مرگ دوک ادینبورگ در آوریل در سن 99 سالگیاگرچه پس از یک دوره بستری شدن در بیمارستان شوک کاملی نبود، اما مطمئناً برای همسرش و بقیه اعضای خانواده ویرانگر بود. گرمی و صراحت احترام آنها چیزی است که هرگز فراموش نمی کنم.

اما گویی کنار آمدن با این فقدان برای پادشاه 95 ساله کافی نبود، مشکلات خانوادگی همچنان به شدت و سریع پیش می آمد.

ما هری و مگان را دیدیم با اپرا نشسته، اتهامات نژادپرستی علیه خانواده، اتهامات آزار و اذیت در قصر که مگان آن را رد کرد، و پرونده غرامت علیه شاهزاده اندرو بسته شده است این ادعاهای خشونت جنسی که او همیشه مطرح کرده است، بی اساس است.

سال 2021 واقعاً چه معنایی برای خانواده داشت؟

برخلاف سال 1992، شناخت عمومی مشکلات خانوادگی محدود بود.

شاهزاده اندرو در ژانویه 2020
تصویر: شاهزاده اندرو اتهامات مربوط به تجاوز جنسی را رد کرده است

شاهزاده ویلیام به آن پاسخ داد آنها یک خانواده نژادپرست نبودند و چه کسی می تواند ملکه را فراموش کند"خاطرات می توانند متفاوت باشند"بیانیه در پاسخ به مصاحبه با اپرا.

آنها سعی کردند سکوتی آبرومندانه داشته باشند، اما بدون شک این واقعیت که مشکلات خانوادگی دائما در حال فوران است، حواس را پرت می کند.

در بسیاری از موارد، روزهایی بود که فکر می‌کردم در مورد یک نامزدی برنامه‌ریزی شده یا پروژه‌ای پرمخاطب گزارش می‌دهم، و در عوض تمرکز بر آخرین تغییر برای ساسکس یا پرنس اندرو بود.

و با این حال، در تمام این مدت، عزم خانواده سلطنتی برای حفظ آرامش و ادامه کار تنها در صورتی آشکارتر می‌شود که تی‌شرت‌های مزین به این شعار را بپوشند.

ما آنها را به عنوان تشویق کنندگان واکسن می دیدیم، کامیلا سخنرانی زندگی سلطنتی خود را در مورد خشونت جنسی علیه زنان ایراد کرد، کیت و ویلیام به معنای کووید برای سلامت روان ما اشاره کردند، COP26 فرصتی برای شاهزاده چارلز بود تا متوجه شود این آخرین فرصت ما است که با بحران آب و هوا مقابله کنید، زیرا ویلیام به پدرش پیوست تا ایده های بیشتری را برای مقابله با آن تحت فشار قرار دهد.

و البته ملکه هم بود.

چگونه ملکه در سال 2021 کنار آمد؟

شور و شوق او برای نقش خود در حالی که با رهبران G7 شوخی می‌کند می‌گوید که آنها باید در طول یک چت عکسی به نظر برسند که سرگرم خوشگذرانی هستند.

میل او برای بازگشت به جاده و انجام هرچه بیشتر مشارکت های عمومی پس از تعطیل شدن به دلیل همه گیری همه گیر برای تماشا باور نکردنی بود.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

شاهزاده اندرو متهم به تجاوز جنسی به ویرجینیا جوفر است

او واقعاً به نظر می رسید که از بیرون رفتنش خوشحال بود قبل از اینکه پزشکان او را تشویق به ترمز گرفتن و استراحت به دلیل یک بیماری کشف نشده کنند.

صحبت کردن با خانواده های سلطنتی مختلف در سال آینده به همان اندازه شلوغ به نظر می رسد.

رویدادهایی وجود دارد که ناظران سلطنتی عاشق آنها هستند، کیت و ویلیام 40 ساله می شوند، کامیلا 75 ساله می شود، شاهزاده چارلز سالگردهای مختلف یا "لحظه های میراث" را برای کارهای خیریه خود جشن می گیرد.

ملکه الیزابت دوم در مراسم شکرگزاری در کلیسای وست مینستر لندن به مناسبت صدمین سالگرد لژیون سلطنتی بریتانیا شرکت می کند.  تاریخ عکس: سه شنبه 12 اکتبر 2021
تصویر: اکتبر 2021: ملکه در مراسم شکرگزاری به مناسبت صدمین سالگرد لژیون سلطنتی بریتانیا شرکت کرد.

شاهزاده چارلز و دوشس کورنوال

به ناچار، از آنجایی که حال مادرش خوب نیست، توجه اطرافیان شاهزاده ولز به عنوان وارث افزایش یافته است و او به حمایت از او همراه با سایر اعضای خانواده ادامه خواهد داد.

اما پس از تمام کارهایی که در مورد COP26 انجام داد، به من گفته شد که شاهزاده سال 2022 را زمانی برای استفاده از فرصت‌ها برای نوآوری و مشارکت‌های کاری جدید می‌بیند که می‌تواند از بحران آب و هوا بیرون بیاید.

شاهزاده چارلز بریتانیا، شاهزاده ولز، در مراسم افتتاحیه کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP26) در گلاسکو، اسکاتلند، بریتانیا، 1 نوامبر 2021 سخنرانی می کند. رویترز / ایو هرمان / استخر
تصویر: سخنرانی شاهزاده چارلز در مراسم افتتاحیه کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP26) در گلاسکو، اسکاتلند

پس از سفر او به مصر در ماه نوامبر، دیدن بازگشت او تعجب آور نخواهد بود، زیرا آنها میزبان COP27 هستند.

مطمئناً اکنون به نظر می رسد که کامیلا در کارهای سلطنتی خود اعتقاد بیشتری دارد، من انتظار دارم چیزهای جالب تری را از تمرکز او بر خشونت جنسی و خشونت خانگی ببینم و همچنان یک مدافع مثبت برای سالمندان باشد.

شاهزاده ویلیام و کیت

برای کیت، ما باید شاهد "نقاط عطف" بیشتری در کار او برای حمایت از کودکان و خانواده های آنها در سال های اولیه کودکی باشیم.

در همین حال، شاهزاده ویلیام بار دیگر بر جایزه Earthshot خود تمرکز خواهد کرد، و به من گفته می شود که برای دومین سال متوالی، "جاه طلبی ها عالی هستند."

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

دوشس ساسکس برنده دعوای حفظ حریم خصوصی شد

و تورهای خارج از کشور را فراموش نکنید. خانواده سلطنتی بیش از دو سال است که به کانادا، نیوزلند و استرالیا که همگی مناطق مهم مشترک المنافع بریتانیا هستند، سفر نکرده اند، بنابراین سفر به آنجا قطعا باید در اولویت باشد.

البته، خوب است که سال جدید را با خوش بینی شروع کنیم، اگرچه همانطور که در سال 2021 دیدیم، همیشه چیزهایی وجود خواهد داشت که به سادگی خارج از کنترل ما هستند و اعضای خانواده سلطنتی در همه برنامه ریزی های خود تفاوتی ندارند.

مانند بقیه ما، کووید می‌تواند دوباره برنامه‌های خود را تغییر دهد و البته، مشکلات مداومی برای خانواده‌هایی که در آن سوی اقیانوس اطلس سفر می‌کنند وجود دارد.

شاهزاده بریتانیایی ویلیام، دوک کمبریج و کاترین، دوشس کمبریج وقتی رسما بیمارستان بالفور، اورکنی را در کرکوال، اسکاتلند، بریتانیا افتتاح کردند، 25 مه 2021 کریس جکسون / استخر از طریق رویترز می خندند.
تصویر: شاهزاده بریتانیایی ویلیام، دوک کمبریج و کاترین، دوشس کمبریج

شاهزاده اندرو

رسیدگی به شکایت علیه شاهزاده اندرو به ویژه دشوار است. بیش از پنج سال است که ما اظهاراتی از او و کاخ داریم مبنی بر اینکه پرونده ویرجینیا ژفر دروغ و بی اساس است.

از زمانی که دعوای غرامت مطرح شد، مانند یک بازی شطرنج بین دو طرف بود در حالی که بحث های حقوقی مطرح می شد.

تیم حقوقی شاهزاده اندرو هنوز در حال کار برای پایان دادن به پرونده هستند، خواهیم دید که چگونه این موضوع در ژانویه توسعه می یابد.

شاهزاده هری و مگان

و ساسکس وجود دارد.

از زمانی که آنها از زندگی سلطنتی بازنشسته شدند و این مصاحبه را با اپرا انجام دادند، شهرت آنها در بریتانیا کاهش یافت.

اما نمی‌توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که آنها هنوز پایگاه جهانی زیادی از طرفداران دارند که فکر می‌کنند از طرف آنها صحبت می‌کنند.

دوک و دوشس ساسکس از مصاحبه خود با اپرا شکایت کرده اند.  عکس: CBS
تصویر: دوک و دوشس ساسکس از مصاحبه خود با اپرا شکایت کرده اند. عکس: CBS

به من گفته می شود که اطلاعات نادرست، کهنه سربازان، عدالت واکسن، برابری جنسیتی و سلامت روان همچنان به کار آنها در سال جدید شکل خواهند داد.

شاید با گذشت زمان، زمانی که آنها وارد زندگی جدید خود می شوند، تأثیر آن بر بقیه اعضای خانواده کاهش می یابد، اما ما قبلاً می دانیم که سال آینده چنین نخواهد بود، زیرا هری باید کتابی درباره زندگی سلطنتی و سؤالات خود منتشر کند. در مورد اینکه آیا آنها برای سالگرد پلاتینیوم ملکه به بریتانیا بازخواهند گشت یا خیر.

سالگرد پلاتینی ملکه

یک چیز وجود دارد که می توانم با اطمینان بگویم.

از ابتدای سال جدید، کاخ از شما می خواهد که به فکر کندن جو دوسر، پرچم اتحادیه و میزهای مهمانی خیابانی از اتاق زیر شیروانی و گاراژ باشید، زیرا در سال 2022 ملکه سالگرد پلاتینیوم خود را جشن می گیرد - 70 سالگی سلطنت و لحظه ای که این کشور هرگز شاهد نبوده است.

پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آب پاش

برای اعلیحضرت، این بدون شک یک رویداد ملی دیگر برای متحد کردن مردم خواهد بود، برای بقیه ما جشن بسیار چشمگیری از زندگی بدهکاری قابل توجه او خواهد بود.

بنابراین، چه به صورت بازدیدهای خارج از کشور، چه به صورت نامزدی در بریتانیا یا رویدادهای آخر هفته بزرگ در ماه ژوئن، خانواده می خواهند که تمرکز اصلی بر هر چیز دیگری باشد که هنوز هم می تواند به ویندزور برود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن