خرید کتاب انگلیسی

همزمان با آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی ، هفتمین نشست ویژه برنامه های هفته ارتباطات و روابط عمومی خرید کتاب

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1400
همزمان با آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی ، هفتمین نشست ویژه برنامه های هفته ارتباطات و روابط عمومی خرید کتاب انگلیسی توسط دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با مساعدت معاونت پژوهشی برگزار شد. ، در چهارشنبه ، 19 مه 1400 کتاب "نظریه های ارتباط جمعی" بررسی شده است به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (خرید کتاب انگلیسی) به نقل از روابط عمومی ، دانشگاه سوره - هفتمین جلسه هفته ارتباطات و روابط عمومی ، با عنوان "نقد و بررسی کتاب نظریه های ارتباط جمعی" با حضور محسن شاكری نژاد ، مترجم ، عباس اسدی ، استاد روزنامه نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی عضویت استاد دانشگاه سوره ، به میزبانی مبینا میرزابیگی ، دانشجوی روزنامه نگاری manybooks ، در عمل روز چهارشنبه 19 مه 1400 ، از ساعت 11 صبح تا 1 بعدازظهر صورت گرفت. سیستم دانشگاه سوره. در ابتدای جلسه ، محسن شاكری نژاد ، مترجم كتاب نظریه های ارتباط جمعی ، تالیف استنلی جی ، درباره این كار توضیح داد و درباره انگیزه خود گفت: من از سال 2010 تدریس را در دانشگاه پیام آغاز كردم و با برخی از نظریه پردازان دیدار كردم و خرید کتاب انگلیسی من همچنین این کتاب را در زمینه تئوریهای ارتباط جمعی در وب سایت وزارت علوم ملاقات و مشاهده کردم که توصیه هایی برای سالمندان ارائه می داد ، گرچه من قبلاً با نام نویسندگانی مانند استنلی جی آشنا بودم. گزیده ای که از این کتاب بارگیری کردم چاپ ششم است و مهدی مهدی زاده نیز از این کتاب قدردانی کرد. وی در مورد مشکلات ترجمه در این اثر افزود: این کتاب هنوز مشکلات متعددی دارد و سوال این است که bookboon ویرایش ادبی لازم را دارد؛ در بعضی قسمت ها ، به دلیل استفاده مکرر برخی از کلمات در زبان فارسی ، کلمات را ترجمه نکردم و آنها را به شکل اصلی خود باقی گذاشتم. شاکری نژاد در ادامه به ارائه بخشهایی از کتاب پرداخت و تأکید کرد: فصل دوم این کتاب چهار حوزه را مورد بحث قرار می دهد خرید کتاب انگلیسی، از جمله جامعه پسا صنعتی سازی توده ، دوره نظریه های انتقادی و فرهنگی محدود. در بخشهای دیگر کتاب ، بحثی در مورد جامعه توده و فرهنگ توده ، زوال جامعه است. همچنین ، در بخش 4 کتاب ، بحث تبلیغات و در بخش 5 ، نظریه های هنجاری بحث شده است. مسئله نظریه های هنجاری در پایان استنلی و باران دیدگاه ویلیام هاچنر است که وی روایت می کند. وی در ادامه به تعریف نظریه غرب در کتاب اشاره کرد و اظهار داشت: نظریه غرب ترکیبی از نظریه آزادی گرایی خرید کتاب انگلیسی و مسئولیت اجتماعی است که نویسندگان با هم ترکیب می کنند و همچنین نظریه نرمال بودن انقلابی را در نظر می گیرد ؛ قابل ذکر است که فصول کتاب نیز می تواند کتب درسی باشد. شاکری نجاد در قسمت بعدی سخنان خود با یادآوری ویژگی های مثبت کتاب "نظریه های ارتباط جمعی" گفت: "برخی از این فصل های کتاب حتی می تواند به عنوان کتاب درسی مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان مثال در فصل چهارم آن را پوشش دهد. و قسمت آخر ، مخاطبان نظریه ها و تأثیرات آنها مورد بحث قرار می گیرد و من بندرت شاهد بحث سواد رسانه ای در کتاب های تئوری ارتباطات بوده ام و این کتاب گنجانده شده است. وی افزود: اگر متن اصلی کتاب را بخوانید ، در جاهایی مشخص می شود که از لحاظ فرهنگی و سیاسی خرید کتاب انگلیسی در جو امروز کشور ما نمی گنجد و قسمتهایی از آن برداشته می شود. وقتی کتاب را دیدم ، جعبه ها نقاط ضعف طراحی شده و قدرت هر نظریه در آن است. در این جلسه عباس اسدی به عنوان اولین منتقد این اثر سخنان خود را با اشاره به مقدمه کتاب نوشته شده توسط مترجم آن آغاز كرد و گفت: ترجمه كتاب بسیار روان تر از نسخه های دیگر است و قطعاً برای كتاب است. از 700 صفحه. زمان زیادی صرف می شود وی خاطرنشان كرد: یكی از نكات مثبت كتاب كه من را بسیار مجذوب خود كرد مقدمه این كتاب بود كه خرید کتاب انگلیسی توسط دکتر شاكری نژاد نوشته شده است. در نهایت ، این کتاب نتیجه 40 سال همکاری است که مدتها به طول انجامیده است. کشور ما برای درخواست کتاب کارهای علمی کمتر اتفاق می افتد. اسد در قسمت بعدی نقد خود به نقاط ضعف ترجمه و کتاب پرداخت و اذعان داشت: این کتاب جداول محتوای مهمی را ارائه می دهد و موضوعات مطرح شده در پایان هر فصل نیز نگاهی انتقادی دارد و خلاصه این فصل نیز در این مورد ذکر شده است. تأثیر استفاده از منابع بسیار زیاد است و فراوانی آن خوب نیست ، اما از آنجا که نویسندگان 40 سال روی این حجم از منابع کار کرده اند ، کاملاً طبیعی است ، اما در صفحه 686 همچنین با ذکر منبع مشکل دارد. وی افزود: به هر حال این کتاب مزایای زیادی دارد اما من شخصاً از آن انتقاد می کنم. موضوعاتی که نویسندگان خرید کتاب انگلیسی نوشته اند کاملاً جدید نیستند. در واقع ، آنها مجموعه ای از نظریه ها هستند که قبلاً بیان شده اند و علی رغم چاپ هفتم این کتاب ، هیچ اشاره ای به شبکه های اجتماعی نشده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن