دومینیک کامینگز گفت: بوریس جانسون درباره حزب داونینگ استریت «به پارلمان دروغ گفته است». اخبار سیاسی

[ad_1] مشاور ارشد سابق بوریس جانسون گفت که نخست وزیر از قبل از برگزاری یک مهمانی در داونینگ است

توسط PARINEWS در 28 دی 1400
[ad_1]

مشاور ارشد سابق بوریس جانسون گفت که نخست وزیر از قبل از برگزاری یک مهمانی در داونینگ استریت در جریان اولین محاصره کروناویروس مطلع بوده و موافقت کرده است که می‌تواند ادامه یابد و ادعا کرد که این موضوع توسط منبع دوم به اسکای نیوز تأیید شده است.

در یک پست به روز شده در صفحه Substack خود، دومینیک کامینگز گفت که در مورد این رویداد در باغ شماره 10 در ماه مه 2020 به طور مستقیم با او ابراز نگرانی کرده است نخست وزیر و سوگند یاد خواهد کرد که این اتفاق افتاده است.

آخرین واکنش به ادعاهای جدید کامینگز را دنبال کنید

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

رای دهندگان محافظه کار بر سر "درب حزب" خشمگین هستند - MP

او در توییتر خود با انتشار پیوندی به آخرین فایل ضبط شده نوشت: «به نخست وزیر در مورد دعوت نامه گفته شد، او می دانست که این یک مهمانی نوشیدنی است، او به پارلمان دروغ گفته است.

شماره 10 پس از آخرین اتهامات کامینگز، انکار را تکرار می کند

منشی ارشد شخصی جانسون، مارتین رینولدز، ایمیلی برای مقامات فرستاد و آنها را به رویداد 20 می دعوت کرد و به شرکت کنندگان BYOB پیشنهاد داد (بطری یا الکل خود را همراه داشته باشند).

ظاهر این ایمیل خشم را برانگیخت و به درخواست هایی از جمله برخی نمایندگان محافظه کار برای استعفای نخست وزیر منجر شد.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

یک نماینده محافظه کار می گوید اگر بوریس جانسون به پارلمان دروغ می گوید باید استعفا دهد.

اگر معلوم شود که آقای جانسون از قبل از این حزب اطلاع داشته و به پارلمان دروغ گفته و گفته است که این یک "رویداد کاری" بوده است، او در خطر بسیار بیشتری قرار خواهد گرفت که مجبور به استعفا شود.

رویداد 20 می آخرین مورد از یک سری تجمعات گزارش شده در خیابان داونینگ و سایر ادارات دولتی در طول محدودیت های 2020 و 2021 در مورد کووید است که در حال بررسی هستند.

بیشتر بخوانید: سوال سو گری در مورد حزب شماره 10 چه معنایی برای نخست وزیر می تواند داشته باشد و چه کسی تصمیم می گیرد که چه اتفاقی بیفتد؟

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

نخست وزیر "فکر می کند این یک رویداد تجاری است"

از جمله آخرین عناوین بودند دو مهمانی در خیابان داونینگ برگزار شد در آستانه تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ در سال گذشته.

منبع دوم در داونینگ استریت به بت ریگبی، سردبیر سیاسی اسکای گفت که به نخست وزیر در مورد تظاهرات 20 می قبل از برگزاری آن هشدار داده شده بود.

اما داونینگ استریت اوایل دوشنبه گفت که این درست نیست که به جانسون از قبل هشدار داده شده بود و بیانیه نخست وزیر هفته گذشته به قانونگذاران را تکرار کرد که "به طور ضمنی" معتقد است این یک رویداد تجاری بوده است.

شماره 10 این تکذیب را بعد از آخرین پست آقای کامینگز تکرار کرد.

آقای کامینگز شماره 10 سمت چپ در نوامبر 2020 و از آن زمان منتقد سرسخت آقای جانسون بوده است.

تجزیه و تحلیل: اظهارات جدید ممکن است آینده PM را تعیین کند

وقتی قانونگذاران بی قرار هستند و دمای سیاسی در وست مینستر افزایش می یابد، برای شماره 10 و دفتر شلاق انتظاری بیش از زمانی نیست که آخر هفته فرا می رسد و الاغ های سرکش آنها در اطراف حوزه انتخابیه خود پراکنده می شوند تا خنک شوند.

اما این بار نمایندگان مجلس پس از گذراندن تبلیغات آخر هفته برای حزب با روحیه بد به مجلس بازگشتند.

به من گفته می شود که آنها با دیواری از خشم، عصبانیت و حتی خشم در آستان بوریس جانسون مورد استقبال قرار گرفتند که به نوبه خود روحیه آنها را بدتر کرد و آنها را به این فکر انداخت که نخست وزیر تا کی می تواند دوام بیاورد.

و دوشنبه شب، اتهام دومینیک کامینگز، با حمایت یک منبع دوم، به من گفت که به نخست وزیر هشدار داده شده بود که مراسم نوشیدنی را در 20 مه در باغ داونینگ استریت برگزار نکند، اما به طور مستقل ادامه داد و در مواجهه با چیزی بود که به پرواز در آمد. مجلس هفته گذشته گفته بود: نمی‌داند که پارتی باغی که مارتین رینولدز ترتیب داده چیزی بیش از یک "رویداد کاری" است.

تحلیل کامل را اینجا بخوانید

"شما باید به این دیوانه بچسبید"

در پستی در Substack، آقای کامینگز گفت که به آقای رینولدز هشدار داده است که ایمیل او "قوانین را زیر پا گذاشته است" و همچنین نگرانی های خود را مستقیماً به نخست وزیر اعلام کرده است.

"در پس زمینه بحث در مورد آینده وزیر کابینه و خود PPS که روزها طول کشید، من چیزی شبیه به این را به نخست وزیر گفتم:" مارتین ساختمان را به یک مهمانی برای نوشیدنی دعوت کرد، بنابراین من دارم صحبت می کنم. او نوشت، باید این دیوانه خانه را نگه دارید.

- نخست وزیر آن را کنار گذاشت.

آقای کامینگز ادعا می کند که با ادامه فشار بر نخست وزیر، شماره 10 "تا حد امکان کاه های گیج کننده مانند مزخرفات در مورد" فرهنگ نوشیدن "طراحی شده برای جابجایی تقصیرها" را بیرون می اندازد.

اما او گفت که قانونگذاران باید در راهپیمایی 20 می "روی اصول" تمرکز کنند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

جانسون فکر می کرد که مهمانی باغ یک "رویداد کاری" است.

"PPS نخست وزیر [principal private secretary] مردم را به یک مهمانی برای نوشیدنی دعوت کنید. به PPS گفته شد که دعوتنامه حداقل دو نفر را لغو کند.

«او با نخست وزیر بررسی کرد که آیا حزب باید ادامه یابد یا خیر. نخست وزیر موافقت کرد که باید.

«هر دو به مهمانی رفتند. در واقع یک مهمانی نوشیدنی بود.

«نخست وزیر بارها به نمایندگان مجلس گفته است که هیچ نظری درباره احزاب ندارد.

«فقط وقایع 30 اردیبهشت، بدون توجه به سلسله رویدادهای دیگر، به این معناست که نخست وزیر درباره احزاب به مجلس دروغ گفته است.

نه تنها من، بلکه شاهدان عینی دیگری که در آن زمان درباره این موضوع صحبت می‌کردند سوگند یاد می‌کردند که این اتفاق افتاده است.

ما کجای خط "پارتی گیت" هستیم؟

تحقیقات کابینه به رهبری سو گری، مقام ارشد دولتی، برای بررسی شواهد مربوط به چندین گردهمایی که ممکن است قوانین کووید را در آن زمان ناقض کرده باشند، ادامه دارد.

نتایج تحقیقات او ممکن است در اوایل این هفته منتشر شود، اما انتشار گزارش او ممکن است هفته آینده با توجه به آخرین افشاگری ها منقضی شود.

به نظر می‌رسد خشم و عصبانیت قانون‌گذاران محافظه‌کار در حال افزایش است و تیم لاتون ششمین قاضی است که علناً خواستار استعفای جانسون به دلیل "آسیب نهایی" شده است که افشاگری‌ها به شهرت وی وارد کرده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

نحوه جایگزینی Tory PM

خودی های حزب بر این باورند که حدود 20 نماینده حزب محافظه کار نامه های عدم اعتماد به نخست وزیر را به کمیته نمایندگان حزب محافظه کار 1922 ارسال کرده اند.

در صورت ارسال 54 نامه، رای عدم اعتماد رسمی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: برای برکناری نخست وزیر از حزب خودش چه چیزی لازم است؟

واکنش به این اتهامات اخیر چه بود؟

پت مک فادن، دبیر کل وزارت دارایی در سایه، گفت که اگر ادعاهای آقای کامینگز درست باشد، "برگ پاره شده انجیر" در دفاع از نخست وزیر گفت که او گفت که تجمع 20 می یک "رویداد کاری" بود. " شکسته شده ".

ایان بلکفورد، رهبر SNP در وست مینستر، گفت که آقای کامینگز یک "شاهد کلیدی" در تحقیقات کابینه بود و اگر به عنوان بخشی از آن با وی مصاحبه نشود، آن‌وقت تحقیقات "ارزش مقاله را نداشت".

اندرو بریجن، نماینده محافظه کار، که خواستار استعفای جانسون شد، به اسکای نیوز گفت که "ظاهراً کسی حقیقت را نمی گوید" و "اگر معلوم شود که بوریس جانسون است، پس افراطی است."

او گفت: «فریب مجلس، گمراه کردن مردم به عنوان نخست وزیر، یک گناه بزرگ است و به کار او پایان می دهد.

دومینیک گریو، دادستان کل سابق، به اسکای نیوز گفت که نخست وزیر بدون شک درباره اطلاعات خود در مورد مهمانی های داونینگ استریت دروغ گفته است و «شواهد عدم صداقت او بسیار زیاد است».

کریگ مک‌کینلی، نماینده محافظه‌کار، گفت که نامه‌ای برای رای عدم اعتماد به نخست‌وزیر ارسال نکرده است، اما اذعان داشت که دولت «دوره بسیار سختی» را پشت سر می‌گذارد و «محرومیت آقای جانسون پیدا شد».

مارک لوگان، همتای محافظه‌کاران، که نماینده بولتون شمال شرق است، گفت که نخست‌وزیر «خیلی چیزها برای متقاعد کردن» دارد و باید «از صمیم قلب» صحبت کند تا همه چیز درست شود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن