راز ناگفته دستگاه تصفیه آب در 7 روز

فقط در این صورت می‌توانید قبل از خرید تصمیم آگاهانه بگیرید. سپس از خرید دستگاه تصفیه آب به آبی و دیجی کا

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1400

فقط در این صورت می‌توانید قبل از خرید تصمیم آگاهانه بگیرید.

سپس از خرید دستگاه تصفیه آب به آبی و دیجی کالا شیر، باید به مارک‌های معروف این دستگاه‌های تصفیه آب توجه کنید: دوباره: Britta و Pur. بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه‌ه ای تصفیه آب خانگی با آگاهی از اینکه دسترسی به آب آشامیدنی تمیز جزء ضروری زندگی سالم است، انواع مختلفی از تصفیه آب را ارائه کردند.

هر چند شرکت‌های بزرگ، انواع مختلفی از دستگاه‌ های تصفیه آب را ارائه می‌دهند. تنها در ایالات متحده، مطالعه‌ای که توسط موسسه تحقیقاتی رالف نادر انجام شد و آب آشامیدنی را در U تهیه کرد، حاوی حدود ۲۱۰۰ ماده شیمیایی سمی مرتبط با انواع مختلف سرطان است.

با این حال، آیا می‌دانید که آیا به شما اطمینان داده می‌شود که دستگاه تصفیه آب از مواد شیمیایی سمی به طور کامل استفاده می‌کند؟

منابع آب Waterhese به طور معمول حاوی باکتری‌هایی با ویروس‌ها به عنوان ناخالصی‌های محلول مانند مواد شیمیایی مضر و نمک هستند.

مرحله فیلتراسیون RO اطمینان می‌دهد که این ناخالصی مانند رسوبات، فلزات سنگین، نمک یا سایر آلاینده‌ها نیست. نوع شستشوی معکوس - آب از طریق محیط تصفیه کننده عبور می‌کند، رسوبات، پسماندها و آلاینده‌ها را به دام می‌اندازد.

همانطور که ملاحظه می‌کنید، هیچ نوع فیلتراسیون به اندازه‌ای نیست که بتوان آب را برای نوشیدن کاملاً ایمن کرد. و آنچه به دست می‌آورید آب آشامیدنی خالص، تمیز و سالم است.

تصفیه آب

اگرچه آب شیرآلات به طور کلی در بیشتر کشورهای توسعه یافته از نظر نوشیدن بی‌خطر است، اما از نظر خلوص و طعم و مزه‌ای که بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند، از دست می‌رود و بازاری را برای کولرهای آبی خانگی باز می‌کند. این یک روش موثر در تصفیه آب است و طعم آب را بهتر می‌کند.

به طور معمول بلافاصله مزاحمت فوق العاده نامنظم آب باید بلافاصله تمام دستگاه تصفیه کننده را سخت کند، در نتیجه مصرف کننده واقعاً باید این فیلترینگ را بر اساس تقاضای زمان ایده آل برنامه ریزی کند. چاه‌ها، رودخانه‌ها یا مخازن-آب آشامیدنی مستقیم، بدون فیلتر کردن آن در دستگاه تصفیه آب، می‌تواند باعث بیماری‌های زیادی شود.

مانند بطری گرایل، دستگاه تصفیه آب LifeStraw Family Survival Water هم فیلتر و هم تصفیه کننده است و بیش از ۹۹.۹۹ از باکتری‌ها، تک یاخته‌ها و ویروس‌ها را با آلاینده‌های ذرات جامد از بین می‌برد.

با سرمایه‌گذاری در دستگاه تصفیه آب، با تأمین آب آشامیدنی خود از شیر آب، در دراز مدت پول خود را پس‌انداز خواهید کرد.

با ارائه برنامه‌ای برای اقامت چندین‌ساله در خانه، برخی از شما قبض برق خود را در ۵-۸ سال رایگان دریافت می‌کنید.

سالهاست که مردم تصور می‌کردند استفاده از آب بطری راه حلی است اما آب بطری آنطور که تصور می‌شد خالص نیست، حاوی پلاستیک‌های مضر است و کمی گران است. وقتی صحبت از توزیع کننده آب و فیلترهای آب در سنگاپور می‌شود، هیچ مارکی واقعاً به خوبی ۳M آن را انجام نمی‌دهد.

بیش از ۷۵ سال تجربه دارد تا پیشرفته‌ترین فناوری و فیلترهای با کیفیت را به شما ارائه دهد تا تمیزترین آب ممکن را برای استفاده در اختیار شما قرار دهد. دستگاه تصفیه آب و دیسپنسر علاوه بر دسته جدید لوازم خانگی با نام تجاری والتون.

لوازم خانگی را می‌توان برای بسیاری از فروشندگان آنلاین در دسترس قرار داد. با توجه به وظایف Playtor Rajgurunagar در پونا، آخرین تقاضای زیاد برای مسکن در پونا می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

به علاوه، برای آگاهی از پتانسیل یک دستگاه تصفیه آب خاص می‌توانید به نظرات کاربران اعتماد کنید تا بتوانید خود را بیاموزید که آیا بهترین گزینه برای تامین آب آشامیدنی خانگی شماست.

بدن ما برای طبیعت به گونه‌ای طراحی نشده است که روی آب کاملاً از هر ماده محلول زندگی کند.

آلودگی‌ها و رسوبات موجود در آب به سطوح کربنی می‌چسبند و شما آب تمیز دریافت می‌کنید. از آنجا که آب از طریق این فیلتر آب کربن عبور می‌کند، ذرات منفی به کربن می‌چسبند و از آنجا عبور نمی‌کنند، در حالی که آب تمیز از آن عبور می‌کند. هدف اصلی فیلتر نصب شده در داخل شیر حذف تمام ذرات مضر احتمالی از آب است.

اکثر دستگاه‌های فیلتر توصیه می‌کنند که در اولین بار ۱ تا ۳ کوزه آب شیر نخورید، که ممکن است حاوی برخی رسوبات فیلترها باشد. این فیلترها تنها زمانی موثر هستند که آب عبوری از فیلتراسیون UV عاری از آلودگی باشد. بدن بادیور طبیعتاً به گونه‌ای طراحی نشده است که روی آب کاملاً از هر ماده محلول زندگی می‌کند.

به دلیل نرم کننده‌های معمولی آب از شرکت تجاری معروف Aquafresh، مشتریان اطمینان بیشتری در مورد نوشیدن آب آشامیدنی دریافت کردند، این راهنما به آن‌ها کمک می‌کند تا از ناخالصی آب احساس کنند. اکثر مردم نایروبی به دو دلیل از بیماری‌های منتقله از طریق آب رنج می‌برند؛

اول از همه کمبود آب آشامیدنی و دوم دفع نامناسب پسماند از آبهای جاری. مطالعات بالینی اخیر نشان داده است که کلر با سرطان، بیماری‌های قلبی و نقایص مادرزادی، در ارتباط است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن