سئو خارجی یا Off-page - سئو فناوری اطلاعات نگین زاگرس

بنابراین ، بدست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت یا دید جستجو داشته باشد. به طور

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1400

بنابراین ، بدست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه سایت یا دید جستجو داشته باشد. به طور کلی سئو خارجی مربوط به روشهای تبلیغاتی است به منظور رتبه بندی بهتر وبسایت از دیگر رقبا در موتورهای جستجو به ویژه گوگل. اگرچه بک لینک در نظرات سایت ها و وبلاگها چندان اهمیتی از نظر انتقال لینک جویس ندارد ، ولی می تواند کمی جنبه طبیعی بوده به لینک های خریداری شده دیگر بدهد. سیستم فوق العاده آموزش آنلاین بسیاری از مدرسان و موسسات را به سمت راه اندازی سایت اینترنتی سوق داده و همچنین بسیاری از سایت ها ، آموزش های خود را بصورت آنلاین در وبسایت بارگزاری می کنند تا کاربران بیشماری به آنها دسترسی داشته باشند. آنها برای سئو سایت شما فوق العاده هستند. اگرچه دریافت لینک تبلیغاتی در وبسایتی مثل ورزش3 بسیار به شما کمک می کند ، اما تبلیغات بنری این سایت فوق العاده گرانقیمت هستند و برای کسب و کارهای کوچک به صرفه نیست، به همین دلیل ما موارد زیر را پیشنهاد می دهیم.

علاوه بر اینکه باید سایت هایی که محتوای مشترک و همراستا با سایت شما را دارند انتخاب کنید و ثانیا کیفیت آن را به کمک ابزارهای زیر بسنجید. برای اینکه گوگل (یا هر شخص دیگری) از مالکیت تمام وب سایت ها توسط شما آگاه نشود ، باید هر یک از آنها را در حساب هاستینگ مختلف قرار دهید. تمام این موارد زمانی ارزشمند و کاربردی خواهند بود که وب سایتهایی که قصد دریافت بک لینک از آنها را دارید ، درست انتخاب کرده باشید. تمام این موارد از نظر کیفیت و اتوریتی چک شده اند و اعتبار بالایی نیز در گوگل دارند. معتبر بودن: مطالبی که در صفحه سایت خود نگاشته اید بایستی دارای منبع باشد و سعی کنید مطالبی را بنویسید که اعتبار بالای دارند که کاربران و مخاطبان شما از آن لذت برده و از اعتبار آن اطمینان حاصل کنند. قدرت برند: خرید بک لینک از یک سایت با برند معتبر بسیار ارزشمند است ، اما معمولا هزینه بیشتری دارد. یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود ، اهمیت دریافت چند لینک از یک دامنه است.

این رفتار کاملا برای الگوریتم های گوگل شناخته شده است که ، وبسایت هایی که با قصد ارتقا رتبه اقدام به خرید بک لینک می کنند ، حتما لینک های follow را انتخاب می کنند. گوگل سه نمونه از موارد استفاده لینک های no follow را معرفی کرده است و سفارش کرده برای این سه مورد حتما از لینک nofollow استفاده کنید تا تاثیر منفی بر سایت و رتبه آن نتایج جستجو نداشته باشد. در وب سایتهای معرفی شده زیر با خرید رپورتاژ یا بکلینک با قیمت مناسب جایگاه سایت خود در نتایج جستجو را چند پله ارتقا دهید. متخصصان سئو سال ها با استفاده از بک لینک های انبوده وب سایت ها را به نتایج نخست گوگل می آوردند و در بیشتر مواقع سایت هایی که در صفحه نخست حضور داشتند از نظر سرعت ، محتوا و کاربر پسند بودن بسیار ضعیف بودند و گوگل هم همواره این هدف را دنبال میکند که نتایجی را به کاربر نشان دهد که در همان چند لینک اول بتواند نیاز کاربر را برطرف کند از همین رو در سال های اخیر الگوریتم هایی به وجود آمد تا این سایت ها را شناسایی کند و از نتایج حذف کند تا اعتماد افراد به گوگل بیشتر شود و لیست نتایج دقیق تر نسبت به قبل شود .

از تاسیس سایت شما حداقل 1 الی 3 ماه سپری شده باشد. امروزه دیگر شبکه های اجتماعی جز لاینفک زندگی هرکسی شده است و اکثر مردم عضو حداقل یکی از شبکه های اجتماعی می باشند. فراموش نکنید که لوگو شرکت خودتان را روی اینفوگرافیک بزنید تا امکان کپی به حداقل برسد. سرویس های ارایه دهنده بلاگ برای گوگل معتبر بوده و به شما این امکان رو میدن یک بلاگ داشته باشین که هم به سایت خودتون لینک کنید و هم ترافیک رو بالا ببرین . براساس مطالعات یکی از سایت های تحلیلگر معتبر که در آن 16 میلیارد کلمه کلیدی را مورد مطالعه قرار گرفته است، برندهایی مانند Facebook، Youtube و Google بیشتر از موارد مشابه جستجو شده اند. لینک هایی که همگی با یک کلمه کلیدی مشخص و در سایت هایی کم ارزش قرار داده شده اند. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن 500 کلمه ای یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 6 سایت خارجی با پیج اتوریتی بی نظیر و باور نکردنی بالای 60 قرار می دهیم. پیشنهاد ما به مالکین سایت فروشگاهی این است که حتما از سایتهای مشابه خرید بک لینک را انجام دهند. اگر پس از گرفتن پاسخِ بک لینک (backlink) چیست، شروع به لینکسازی کنید، شاید همهی تلاش شما بیهوده باشد.

لینک سازی را باید اصولی و مطابق با معیارهای White Hat Seo یا همان سئو کلاه سفید انجام داد. در سئو سایت آژانس های مسافرتی نکات مهمی را در مورد بهینه سازی این نوع سایتها و جذب کاربر بیشتر ، توضیح داده ایم. همانطور که پیش تر توضیح دادیم ، یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید بک لینک ، توجه به ارتباط موضوعی میان سایت شما و وبسایتی که قصد دریافت لینک از آن را دارید می باشد. منظور از محلی بودن سایت هایی است که فیلترینگ شهر و استان دارند و یا فقط مخصوص یک کشور هستند. این ها پست هایی هستند که مخاطبان تان دوست دارند مطالعه اش کنند. از جمله تکنیکهای ارزشمند برای بلک لینک سازی تهیه پست مهمان با رویکرد ساخت بک لینک است. اگرچه بسیاری از مدیران گوگل مثل مت کاتس ، به عدم تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو و رتبه بندی سایت اشاره داشته اند ، اما بدون شک خرید بک لینک از صفحات پربازدید در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا اینستاگرام در افزایش بازدید ، اتوریتی ، پیج رنک و فاکتور domain rating تاثیر زیادی دارد.

به نظر می رسد که هرچقدر از این نوع بک لینک ها که دریافت کنید ، اگرچه تاثیری در اتوریتی و رتبه سایت شما نخواهد داشت ، درعین حال تاثیرات منفی و جریمه شدن را نیز به همراه ندارد. لینک هایی که نیازی به بررسی توسط خزنده ندارند: گاهی اوقات تشخیص می دهید که برخی از صفحات سایت شما نیازی نیست در گوگل ایندکس شوند ، پس می توانید جهت عدم بررسی آنها توسط موتورهای جستجو از تگ نوفالو استفاده کنید. سایت های معروف مثل ایرنا ، ایسنا یا کلوب ، هزینه بیشتری برای ثبت رپورتاژ و بک لینک می گیرند. در مورد چگونگی تولید PBN مطالب متعددی بصورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی موجود است . بهرحال، به نظر شما آیا می توان در یک مقاله خاص بیش از یک لینک به یک سایت پولی مشخص از یک سایت PBN داد؟ از دیگر معیارهایی که در سایت MOZ سنجیده می شود Domain Authority (DA) و Page Authority (PA) هستند. در حقیقت شما از سایت های مرحله یکی مانده به آخر لینک می گیرید و سایت هایی که به وبسایت شما بک لینک می دهند ، خود از چندین وبسایت دیگر لینک گرفته اند و هرچه این زنجیره بلندتر باشد ، کیفیت و قدرت لینک دریافتی بیشتر است.

بک لینک پروفایلی : همینطور که از نامش پیداست به بک لینکی که در پروفایل سایتی قابل ایندکس شدن هستن درج می شود بک لینک پروفایلی میگویند. اگرچه در مطلب بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ معمولا بر اساس لینک سازی داخلی سایت به یک صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده است، میزان اعتبار صفحه تعیین می گردد. منطقی این است که اگر بک لینک های یک سایت بصورت طبیعی ساخته شده باشند ، در کنار لینک های follow ، طبیعتا درصدی بک لینک nofollow نیز باید وجود داشته باشد. در میان گزینه های پیشنهادی زیر ، فروشگاه های پوشاک ، محصولات دیجیتال ، هدایای تبلیغاتی ، نرم افزار، خودرو و قطعات یدکی اتومبیل ، قطعات صنعتی و .. وجود دارد که برای هر نوع فروشگاهی مناسب هستند. سایتهای آموزشی در هر حوزه ای که باشند توسط ربات های موتور جستجو تحت عنوان آموزشی شناخته می شوند ، چه آموزش زبان انگلیسی باشند یا نرم افزارهای آموزشی.

آخرین مطالب