شاهزاده هری به دلیل تصمیم وزارت کشور مبنی بر عدم پرداخت هزینه های خصوصی برای محافظت پلیس از خود و خانواده اش در طول سفر به بریتانیا، درخواست بررسی قضایی کرده است.
نماینده قانونی هری گفت که می خواهد پسرش آرچی را بیاورد و لیلیبت دختر هفت ماهه برای بازدید از ایالات متحده، اما می ترسد که آنها "نتوانند به خانه او بازگردند" زیرا بسیار خطرناک است.
دوک می خواهد به جای اینکه از مالیات دهندگان بخواهد پس از بازنشستگی به عنوان یکی از اعضای ارشد خانواده سلطنتی به همراه همسرش مگان مارکل در سال 2020 به دنبال استقلال مالی در کالیفرنیا، امنیت خود را تامین مالی کند.
هری اکنون ادعا می کند که تیم امنیتی خصوصی او در ایالات متحده به اطلاعات اطلاعاتی بریتانیا که برای حفظ امنیت خانواده و فرزندان همسرش لازم است دسترسی ندارند.
نماینده حقوقی دوک در بیانیه ای گفت: «بریتانیا همیشه خانه شاهزاده هری و کشوری خواهد بود که او می خواهد همسر و فرزندانش در آن امن باشند.
"با فقدان حفاظت پلیس، خطرات شخصی بیش از حد به همراه دارد."
این سخنگو افزود: «دوک و دوشس ساسکس شخصاً به یک تیم امنیتی خصوصی برای خانوادههایشان کمک مالی میکنند، اما این نگهبانان نمیتوانند حفاظت پلیس لازم را در زمانی که شما در بریتانیا هستید، بازتولید کنند.
"در غیاب چنین حفاظتی، شاهزاده هری و خانواده اش نمی توانند به خانه اش بازگردند."
هری سال گذشته برای مدت کوتاهی از ایالات متحده بازگشت تا از مجسمه مادر فقید خود، پرنسس دایانا، در ماه جولای رونمایی کند.
روز قبل، او در یک مهمانی باغ WellChild و چای بعد از ظهر در باغ کیو، غرب لندن، با کودکان و جوانان به شدت بیمار ملاقات کرد.
با این حال، مشخص است که ماشین دوک در هنگام خروج توسط عکاسان تعقیب شده است.
هری در گذشته نگرانی های خود را در مورد امنیت خانواده اش پس از مرگ دایانا در یک تصادف رانندگی پس از تعقیب پاپاراتزی ها در پاریس در سال 1997 به اشتراک گذاشته است.
این نماینده حقوقی افزود: شاهزاده هری خطری برای ایمنی در بدو تولد به ارث برده است. او همچنان در ردیف ششم تاج و تخت است و دو وظیفه جنگی را در افغانستان انجام می دهد و در سال های اخیر خانواده اش در معرض تهدیدهای مستند نئونازی و افراطی قرار گرفته اند.
"در حالی که نقش او در این موسسه تغییر کرده است، مشخصات او به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی تغییر نکرده است. نه تهدیدی برای او و خانواده اش.
[ad_2]
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Lyft می پیوندد اوبر در تهدید به بیرون کشیدن از کالیفرنیا بیش از وضعیت راننده 8880110001110888Lyft گفت که این کار را تعطیل عملیات در کالیفرنیا اگر مجبور به طبقه بندی رانندگان به عنوان کارکنان ، مدیران شرکت گفت : در تماس سود با سرمایه گذاران در روز چهارشنبه. Lyft می پیوندد اوبر تهدید به بیرون کشیدن از یکی از مهم ترین بازارهای ایالات متحده خود را بیش از سوال از وضعیت اشتغال رانندگان. موضوع طبقه بندی رانندگان سوارکار به عنوان پیمانکاران مستقل است، که Uber و Lyft می گویند اکثر رانندگان ترجیح می دهند به دلیل انعطاف پذیری و توانایی برای تعیین ساعت خود را. اما اتحادیه های کارگری و مقامات منتخب ادعا می کنند که این کار آنها را از مزایای سنتی مانند بیمه درمانی و غرامت کارگران محروم می کند. اوایل این هفته، اوبر و لفت توسط یک قاضی دادگاه برتر کالیفرنیا دستور داده شد تا رانندگان خود را به عنوان کارمند طبقه بندی کنند. هر دو شرکت گفته اند که از این حکم درخواست تجدید نظر می کند، که برای ۱۰ روز باقی ماند. اما اگر درخواست های آنها شکست بخورد، ممکن است شرکت "اِوبر" در بستن مغازه ای در کالیفرنیا به اوبر بپیوندد، جان زیمر رئیس این شرکت گفت. اگر تلاش های ما در اینجا موفقیت آمیز نیست، ما را مجبور به تعلیق عملیات در کالیفرنیا، Zimmer در تماس اعلام درآمد سه ماهه دوم سال 2020 گفت. خوشبختانه رای دهندگان کالیفرنیا می توانند با رای مثبت در پروپ22 در ماه نوامبر صدای خود را به گوش بنشانند." Uber and Lyft, along with DoorDash, are funding a ballot measure, Proposition 22, that would override AB5 by classifying ride-hail drivers and other gig economy workers as independent contractors. اندازه گیری رای گیری شرکت ها است ' طرح B اگر تلاش های خود را برای از بین رفتن چالش های قانونی دولت شکست. اگر رانندگان به عنوان کارمند طبقه بندی می شدند، اوبر و Lyft مسئول پرداخت حداقل دستمزد، اضافه کار، دوره های استراحت پرداخت شده، و بازپرداخت هزینه رانندگی برای شرکت ها، از جمله مسافت پیموده شده وسیله نقلیه شخصی است. اما به عنوان پیمانکاران مستقل، رانندگان هیچ کدام از این مزایا را دریافت نمی کنند. گزارش درآمد Lyft بود گریم، به عنوان خاموش کردن COVID-19 ادامه داد به تقاضای pummel برای برنامه مبتنی بر سوار شدن در حال تگرگ. شرکت گزارش 339 میلیون دلار درآمد در سه ماهه دوم، کاهش 61 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته. همچنین در این سه ماهه، کشتی سوارفعال Lyft در مقایسه با 21.8 میلیون کاربر فعال در سال گذشته 60 درصد کاهش یافت. Lyft از دست داده پول کمتر در این سه ماهه نسبت به سال گذشته به دلیل آن انجام سفرهای کمتر است. ضرر خالص برای Lyft در طول سه ماهه دوم به ۴۳۷/۱ میلیون دلار در مقایسه با ۶۴۴/۲ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته، بوده است. شرکت پول در سواری ، در حال تگرگ ، دوچرخه و scooter سفر ، و خودرو جدید خود را کسب و کار اجاره. برخلاف اوبر، لايفت يک تجارت کامل غذا و تحويل مواد غذايي ندارد که به عنوان يک قطره کسب و کار اصلي اش، به عقب برگردد.
- Twitter, Facebook و Instagram حذف یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصویری بیش از کپی رایت شکایت
- سالگرد تولد دیواراج اورس
- نه تحویل زمین اختصاص داده شده برای Janapada تیم اول دانشگاه یا دانشکده
- نمایندگان پارلمان اروپا به قانون بحث برانگیز برای معرفی هویت رأی دهندگان رأی می دهند اخبار انگلستان
- سانتی متر در تلاش برای معرفی پناهنده MLAs به شورای قانونگذاری
- چگونه برای یادگیری کسب و کار به عنوان یک کارآفرین مشتاق
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Ashada جمعه: هیچ تصمیمی هنوز در دست زدن جمعیت در تپه معبد