شغل دوم نمایندگان پارلمان اروپا: چرا ارزش ترک کابینه را دارد؟ اخبار انگلستان

[ad_1] طبق یک مطالعه اسکای نیوز، وزرای کابینه سابق که در پارلمان باقی می مانند، به طور متوسط ​​

توسط PARINEWS در 1 دی 1400
[ad_1]

طبق یک مطالعه اسکای نیوز، وزرای کابینه سابق که در پارلمان باقی می مانند، به طور متوسط ​​162000 پوند از حقوق بخش خصوصی خود در اولین سال پس از خروج از دولت دریافت می کنند.

این رقم که با تجزیه و تحلیل داده‌های ثبت منافع اعضا بین سال‌های 2015 تا 2021 به‌دست می‌آید، درآمدهای حاصل از حضور در رسانه‌ها یا هزینه‌های کتاب و همچنین درآمدهای نخست‌وزیر سابق را شامل نمی‌شود.

وزرای سابق از طریق مشاوره و سخنرانی های پرداخت شده توسط شرکت های خصوصی درآمد بیشتری کسب کرده اند. درآمد اضافی آنها بیش از 67505 پوند تا 67505 پوند برای وزرای کابینه است که علاوه بر حقوق نمایندگان خود سالانه 81932 پوند حقوق دریافت می کنند.

وزرای سابق کابینه که در پارلمان باقی می مانند و از بخش خصوصی درآمد کسب می کنند، به طور متوسط ​​162000 پوند از حقوق پارلمانی خود در اولین سال پس از خروج از دولت دریافت می کنند.

وزرای سابق همچنین در دومین سال خود پس از خروج از دولت 82434 پوند انگلیس درآمد داشتند. این کاهش عمدتاً به دلیل خروج زیاد درآمد از پارلمان در طی یک سال است - مانند صدراعظم سابق جورج آزبورن، که در سال 2016 به عنوان نماینده مجلس استعفا داد تا در شرکت مالی BlackRock نقشی ایفا کند.

سود برای سومین سال به 40237 پوند کاهش یافت. یک کارشناس علوم سیاسی به اسکای نیوز گفت که این می تواند نشان دهنده تضعیف نفوذ وزرای سابق باشد.

وزرا نمی توانند درآمد خارجی کسب کنند، اما وقتی دولت را به سمت صندلی عقب ترک می کنند، دوباره فرصت دارند حقوق خود را تکمیل کنند. این امر بر اساس آیین نامه مجلس مجاز است و کمیسیونی پست های وزرای سابق را در صورتی که ظرف دو سال پس از ترک پست تصدیق کنند، تایید می کند.

با این حال، مدت زمانی که برخی از نمایندگان مجلس در شغل دوم خود می گذرانند و شفافیت کار مشورتی آنها باعث شده است که اصلاح طلبی شود.

هفته گذشته، کمیته استانداردهای مجلس عوام با صدور توصیه هایی از قانونگذاران خواست تا مشاوره، مشاوره یا خدمات استراتژیک پارلمانی را ممنوع کنند.

کریس برایانت، رئیس کمیسیون گفت که از میانگین درآمد خارجی شناسایی شده توسط اسکای نیوز "واقعاً شگفت زده شده است".

وی گفت: وزرای سابق به ویژه وزرای سابق که اخیراً کنار رفته‌اند باید نسبت به احتمال تضاد منافع هوشیار باشند - لابی‌گری با دستمزد یکی از گناهان بزرگ مجلس است.

سر آلیستر گراهام، رئیس سابق کمیته استانداردهای زندگی عمومی، به اسکای نیوز گفت: برتری نسبت به نقش قبلی او.

تجزیه و تحلیل توسط تام رینور، ویرایشگر سیاست دیجیتال

زمانی که یک دونده سرعت مدال المپیک را به دست می آورد، می تواند انتظار داشته باشد که قراردادهای اسپانسر پردرآمدتری از سوی برندهای پوشاک ورزشی به دنبال داشته باشد.

بنابراین آیا باید تعجب کنیم که سیاستمداران در رأس دولت می توانند از شرکت هایی که برای مشاوره آنها ارزش قائل هستند، دستمزدهای بالایی در پشت میز دریافت کنند؟ شاید نه.

اما این سوال وجود دارد که این شرکت ها دقیقاً برای چه چیزی هزینه می کنند. تفاوت ظریف اما قابل توجهی بین پرداختن به کسی برای تجربه اش و پرداخت پول به کسی برای تاثیرش وجود دارد.

تحلیل ما نشان می‌دهد که میانگین درآمد خارجی وزرای سابق مجلس پس از 3 سال دوری از دولت کاهش زیادی یافته است. بخشی از این کاهش درآمد را می توان در داده های خروج افرادی از پارلمان یا بازگشت به دولت مشاهده کرد.

اما ممکن است که فرسایش متوسط ​​سود در یک دوره زمانی نسبتاً کوتاه، تصوری از آنچه شرکت ها برای آن پرداخت می کنند به دست دهد - در نهایت، بعید است ارزش تجربه سیاسی در عرض 3 سال به طور قابل توجهی کاهش یابد، اما سیاسی نفوذ بسیار بادوام تر است.

همانطور که تیم دورانت از موسسه مدیریت به ما گفت: "نفوذ و روابط افراد با گذشت زمان کاهش می یابد. اگر تغییری در دولت صورت گیرد، پیوندهای شما کاملاً بی فایده است و حتی حزب محافظه کار در حال حاضر با حزبی که با ائتلاف آمده بسیار متفاوت است.»

نمایندگان مجلس اغلب مشاغل پردرآمد را برای ورود به سیاست کنار می گذارند. دو صدراعظم آخر، ساجد جاوید و ریشی سوناک، پیش از ورود به مجلس، مبالغ هنگفتی را در صنعت مالی کسب کرده بودند.

یکی از توضیح‌ها برای یافته‌ها این است که حقوق وزرای سابق کابینه پس از آن که آن را برای پیوستن به دولت کنار گذاشتند در حال بازگرداندن است.

سر جفری کاکس نمونه ای از این موارد است. او پردرآمدترین نماینده پارلمان در سال 2017 بود و امسال به عنوان وکیل بیش از 700000 پوند درآمد داشت. او پس از آن که در ژوئیه 2018 به عنوان دادستان کل به کار گرفت، از این پتانسیل برای کسب سود چشم پوشی کرد.

اما میانگین نرخ ساعتی او برای خدمات حقوقی‌اش از زمان حضورش در دولت افزایش یافته است - تقریباً دو برابر شده از 547 پوند به 1042 پوند در دو سال قبل و بعد از استعفای کابینه‌اش در فوریه 2020.

زندگینامه ای که او قبلاً بالاترین افسر مجری قانون کشور بوده است می تواند مورد قدردانی موکلانش قرار گیرد، مانند دولت جزایر ویرجین بریتانیا، که او اخیراً در یک پرونده فساد در بریتانیا نمایندگی کرده است.

این واقعیت که نمایندگان مجلس از حضور در کابینه برنده می‌شوند، نه از نظر مالی ضرر می‌کنند، با یافته‌های دکتر سیمون وشل، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه سیراکیوز، که درآمدهای نمایندگان مجلس از سال‌های 2010 تا 2015 را تحلیل می‌کند، تأیید می‌شود.

او دریافت که وزرا درآمدهای خود را قبل و بعد از دیدارهای کابینه خود در آن دوره بیش از شش برابر کرده بودند.

دکتر وشل در پاسخ به تحلیل اسکای نیوز گفت: "این یافته ها از مطالعه قبلی حمایت می کند. وزرای سابق پس از ترک کار سود می برند."

یکی از ابزارهای رایج وزرای سابق برای کسب درآمد این است که مشاور شرکت هایی شوند که برای مشاوره آنها ارزش قائل هستند.

قانونگذاران فعلی که قبلاً در کابینه خدمت می کردند و درآمدهای خارجی آنها از شغل دوم مطابق با میانگین های شناسایی شده توسط تحلیل اسکای نیوز است، مایکل فالون و جولیان اسمیت هستند.

آقای فالون، وزیر دفاع سابق، در سال 2019 بیش از 144000 پوند برای نقش خود به عنوان رئیس غیر اجرایی یک شرکت مسکن و در هیئت مشاوران شرکت سرمایه گذاری دریافت کرد.

جولیان اسمیت، وزیر سابق ایرلند شمالی، امسال مجبور شد بیش از 170000 پوند برای کارش به عنوان مشاور دو شرکت برای پروژه‌های دریایی و تجارت توزیع هیدروژن دریافت کند. آخرین به روز رسانی ثبت نام در 29 نوامبر نشان داد که آقای اسمیت این نقش ها را ترک می کند.

اوون پترسونوزیر سابق محیط زیست که اکنون پس از تشخیص تخلف از قوانین وکالت با حقوق، مجلس را ترک کرده است، نیز مبلغی مشابه دریافت کرده است.

در سال 2019، او بیش از 157000 پوند برای مشاوره در آزمایشگاه Randox، یک شرکت مراقبت های بهداشتی و دو شرکت عرضه کننده خوراک و سوسیس دریافت کرد. دو تا از این سه شرکت در ایرلند شمالی مستقر هستند - آقای پترسون قبلا به عنوان وزیر امور خارجه ایرلند شمالی خدمت می کرد.

اوون پترسون، وزیر امور خارجه بریتانیا برای ایرلند شمالی، 10 داونینگ استریت را پس از جلسه کابینه در مرکز لندن، 15 ژوئن 2010، ترک می کند. رویترز / اندرو برنده (بریتانیا - برچسب ها: POLITICS BUSINESS)
تصویر: اوون پترسون زمانی که وزیر امور خارجه سابق ایرلند شمالی بود، جلسه کابینه را ترک می کند.

الکس رانسویک از سازمان نظارتی شفافیت بین‌الملل گفت که قوانین باید تشدید شوند تا از تأثیرگذاری روابط تجاری بین قانون‌گذاران و شرکت‌ها بر عملکرد آنها در پارلمان جلوگیری شود.

وی گفت: "ما باید مطمئن شویم که نمایندگان مجلس در مورد قوانینی که همه ما باید از آنها پیروی کنیم به نفع مردم و کشورمان تصمیم گیری کنند، نه به نفع شرکتی که آنها با آنها روابط تجاری دارند."

"این بدان معنا نیست که نمایندگان مجلس باید از همه مشاغل ثانویه محروم شوند - آنها نباید - برخی از نقش ها مانند مشاغل NHS و برخی در حسابداری برای مجلس ارزش زیادی دارند و به آنها اجازه می دهد صلاحیت های حرفه ای خود را حفظ کنند.

اجازه دادن به نمایندگان مجلس برای کسب درآمد خارجی ممکن است مزایای دیگری نیز داشته باشد. جرمی هانت، وزیر خارجه سابق، از سال 2019 113400 پوند از تعهدات سخنرانی به دست آورده است و در ثبت نام می گوید که تمام این هزینه ها مستقیماً به خیریه پرداخت شده است.

پادکست روزانه Apple Podcasts، Google Podcasts، Spotify، Spreaker را دنبال کنید.

تیم دورانت از موسسه حکومت داری گفت که درآمدی که نمایندگان مجلس و وزرای سابق برای خدمت به جامعه از دست می دهند را نیز نباید فراموش کرد.

وی گفت: مردم می خواهند نماینده مجلس شوند زیرا فکر می کنند می توانند کشور را بهتر کنند. آنها می توانند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند و به همین دلیل می خواهند در دولت باشند. حداقل اینطوری وارد می شوند.

"شاید زمانی که آنها چند سالی آنجا بودند، این در حال تغییر است. اما فکر نمی‌کنم اینطور شروع شود، و فکر می‌کنم اگر هدف شما پول بود، مستقیماً به بخش خصوصی می‌رفتید.


روش شناسی

داده های موجود در تجزیه و تحلیل به بخش اشتغال و درآمد حاصل از ثبت منافع مالی اعضا 2015-2021 و پایگاه داده وزارتی موسسه مدیریت برای سال های 2013-2021 اشاره دارد.

سود حاصل از حضور در رسانه‌ها، مقالات روزنامه‌ها، هزینه‌های کتاب، نظرسنجی‌ها و سود نخست‌وزیران سابق و همچنین سود وزرای سابقی که بین سال‌های 2015 تا 2021 بیش از یک ماه از سمت خود برکنار شده بودند، از این ارقام مستثنی شدند. همچنین در تجزیه و تحلیل گنجانده نشده است.

مالیات بر ارزش افزوده زمانی به درآمدهای وزرای سابق اضافه شد که قانونگذاران گفتند که در افشای آنها لحاظ نشده است تا کل مبلغ دریافتی آنها را منعکس کند.

که در داده ها و پزشکی قانونی این تیم یک واحد چند صلاحیتی است که به ارائه روزنامه‌نگاری شفاف توسط اسکای نیوز اختصاص دارد. ما داده‌ها را جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تجسم می‌کنیم تا داستان‌های مبتنی بر داده را بگوییم. ما مهارت های گزارش دهی سنتی را با تجزیه و تحلیل پیشرفته تصاویر ماهواره ای، رسانه های اجتماعی و سایر اطلاعات منبع باز ترکیب می کنیم. از طریق داستان‌سرایی چند رسانه‌ای، ما تلاش می‌کنیم تا جهان را بهتر توضیح دهیم و در عین حال نشان دهیم که روزنامه‌نگاری ما چگونه انجام می‌شود.

چرا روزنامه نگاری داده برای اسکای نیوز اهمیت دارد؟


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن