قالیشویی منطقه 8

قالیشویی منطقه 8 منطقه 8 از مناطق شرقی تهران است که در آن محله های مهمی قرار دارد.قالیشویی ملکه که از قا

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1400

قالیشویی منطقه 8

قالیشویی منطقه 8

منطقه 8 از مناطق شرقی تهران است که در آن محله های مهمی قرار دارد.قالیشویی ملکه که از قالیشویی های قدیمی منطقه 8 به شمار می آید.قالیشویی ملکه با توجه به سابقه کاری درخشانی که دارد از بهترین قالیشویی های این منطقه به شمار می آید و یکی از قدیمی ترین قالیشویی منطقه 8 محسوب می شود.قالیشویی ملکه در این منطقه به قالیشویی منطقه 8 نیز شهرت دارد.

قالیشویی منطقه 8 تنها قالیشویی در این منطقه است که روزانه بیش از 200 سفارش در آن به صورت آنلاین و تلفنی ثبت می شود و این به دلیل کیفیت بالای خدمات آن ها است.کیفیت موضوع بسیار مهمی است که حدود 90% مردم در هنگام برگزیدن یک قالیشویی به آن توجه ویژه ای دارند.

ارزان ترین قالیشویی در منطقه 8

خب همان طور که می دانید در این وضعیت گرانی بعضی از مردم به دنبال قالیشویی ارزان ترین قالیشویی در منطقه 8 هستند و از طرفی دیگر برخی از آن ها به کیفیت اهمیت می دهند و اما برخی دیگر از آن به کیفیت توجهی نمی کنند.یکی از اشتباهاتی که مردم دارند این است که به کیفیت اهمیتی نمی دهند.

حال بعد اینکه فرش های خود را تحویل گرفتند مشاهده می کنند که به فرش آسیب وارد شده است و دلیل آن هم این است خدماتی بی کیفیت به شما ارائه داده اند.

اما در قالیشویی ملکه اصلا اینطور نیست!!!قالیشویی ملکه همیشه بر این باور بوده است که باید برای کسب رضایت مشتری خدماتی به مشتریان ارائه کند که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد که برای دفعه بعد هم از خدمات این قالیشویی استفاده کند.

در این قالیشویی قیمت خدمات کاملا طبق قیمت های مصوب است و هزینه اضافی بابت خدمات از شما دریافت نمی شود و به عنوان ارزان ترین قالیشویی در منطقه 8 برگزیده شده است.

قالیشویی در منطقه 8

قالیشویی ملکه تنها قالیشویی است که به صورت قانونی و مجاز در منطقه 8 مشغول به فعالیت است.استفاده از خدمات یک قالیشویی مجاز می تواند نگرانی شما را تا حدودی از لحاظ قیمت و کیفیت برطرف کند.این قالیشویی در منطقه 8 که به صورت طولانی مدت فعالیت می کند در این چندین سال اخیر به تمامی مناطق تهران نیز خدمات ارائه می کند.همچنین در 80% محله های شهر تهران و حومه شعبه تاسیس کرده است.

قالیشویی خوب در منطقه 8

استفاده از خدماتی یک قالیشویی خوب و معتبر می تواند این حس اعتماد را به شما بدهد و همچنین خدماتی که به شما ارائه می کنند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.قالیشویی ملکه تنها قالیشویی در شرق تهران در منطقه 8 تهران است که به صورت رسمی و مجاز مشغول به فعالیت است.

منطقه 8 کجاست؟

منطقه 8 از مناطق شرقی تهران است که مرکز شهر فاصله کمی دارد.محله های که در این منطقه قرار دارد تا حدودی از محله های مهم شرق تهران است و از برای سکونت محله های مناسب دارد.

محله های منطقه 8

ü    نارمک

ü    حشمتیه

ü    نظام آباد

ü    وحیدیه

ü    مدائن

ü    خیابان مدنی

ü    هفت حوض

ü    سبلان شمالی

ü    نارمک

ü    حسن بنا

ü    تیرانداز

ü    بخت آزاد

ü    جاده دماوند

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن