محدودیت های کرونا فراگیر شد

شروع محدودیت های کرونا در آستارا / تعطیلی پروژه های سلامت دریایی و پارک   گیلان سرپرست فرمانداری ب

توسط PARINEWS در 20 تیر 1400

شروع محدودیت های کرونا در آستارا / تعطیلی پروژه های سلامت دریایی و پارک

 

گیلان سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا طبق شنیده هایی از خبرگذاری سپ مگ گفت: محدودیت های کرونا از دوشنبه ۵ جولای سال جاری تحت شرایط قرمز در این شهر اعمال می شود.

سید سعید میر قربانی در جلسه ستاد کرونا بندر مرزی آستارا که در اتاق جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد ، گفت:.

وی در ادامه با بیان اینکه ورود تعداد زیادی از مسافران به این شهر در این روزها یکی دیگر از عوامل شیوع بیماری عروق کرونر قلب است ، ادامه داد: افرادی که اقدام به عروسی ، تشییع جنازه ، مراسم عزاداری و سایر مجالس ، فاصله اجتماعی و احترام به دستورالعمل های بهداشتی می کنند. که متاسفانه آستارا قرمز بود.

میر قربانی با بیان اینکه این یکی از دلایلی است که بذر کرونا برای دومین بار در شهر آستارا کاشته شد ، خاطرنشان کرد: نوع ازدحام پیاده روی و سایر اماکن عمومی باعث شده برخی افراد سلامتی خود را به خطر بیندازند و سلامتی دیگران

وی با تأکید بر اینکه محدودیت های تاج از روز دوشنبه ۵ ژوئیه ۱۴۰۰ در شهر آستارا اعمال می شود ، توضیح داد: ترافیک حاصل از سه مرز زمینی ، دریایی و ریلی به شدت کنترل می شود و اقدامات فوری برای هر مورد مشکوک انجام می شود. .

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان اینکه پروژه های بهداشتی دریا و پارک در این شهرستان از روز دوشنبه تعطیل است و این محدودیت تا اطلاع ثانوی اعمال می شود ، تصریح کرد: کلیه آسیب های اجرای این پروژه ها باید بررسی و اقدام شود برای جلوگیری از خسارت به بخشهای مختلف ، به ویژه اصناف و بازار گرفته شده است.

وی در پایان افزود: از آنجا که بسیاری از سوالات مطرح شده در مورد مشکلات ناشی از بسته شدن بازار به بانک ها برمی گردد ، از جلسه بعدی در کرونا ، نماینده بانک های شهرستان در جلسات شرکت می کند.

منبع:اسپیدخبر

منبع:بست تچ

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن