مزایای استفاده از یک مشاور املاک در اجاره یا خرید کارخانه

مزایای استفاده از یک مشاور املاک در اجاره یا خرید کارخانهبعنوان یک مالک مشتاق و سرمایه گذار ، که قصد خرید کارخ

توسط PARINEWS در 20 آذر 1399

مزایای استفاده از یک مشاور املاک در اجاره یا خرید کارخانه

بعنوان یک مالک مشتاق و سرمایه گذار ، که قصد خرید کارخانه یا اجاره دارید مواردی وجود دارد که شما در حال حاضر اجاره خود را از دست می دهید ، چه قرارداد موجر و اجاره شما در حال اتمام است ، و حتی گاهی اوقات ، حتی درمورد آینده تمام اجاره های شما حساب می کنید هر ماه به موقع سردرد شما هنگامی تقویت می شود که صاحب دارایی های "بزرگتر" باشید - مانند: کارخانه های صنعتی ، ساختمانها و غیره. ناگفته نماند که اجاره کارخانه شما به گفته یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی کاملاً متفاوت از اجاره دادن به یک خانواده چهار نفره است که به دنبال یک خانه دو طبقه تراس هستند. انتظارات و توافق مستاجران شما کاملاً متفاوت خواهد بود. نه تنها این ، بلکه اطمینان دارم که بسیاری از شما وظیفه روزمره خود را دارید خواه در شرکت های بزرگ باشد یا در مشاغل شخصی شما فعالیت کند و فقط به عنوان سرگرمی جنبی خود در املاک سرمایه گذاری کنید. از این رو ، هنگامی که به دنبال عواملی مانند گسترش تجارت (فروش واحد فعلی خود برای به دست آوردن واحد بزرگتر) به دنبال فروش املاک خود هستید ، بازنشستگی ، کوچک سازی مشاغل ، مهاجرت یا نیاز به افزایش خروج سرمایه افزایش می یابد ، به من اعتماد کنید ، آخرین آنچه شما نیاز دارید سردرد انجام این کار به تنهایی و درخواست آنها از آژانس های املاک حرفه ای است. در اینجا پنج دلیل وجود دارد.

 

آژانس های املاک متخصص و حرفه ای از مسائل خود اطلاع دارند

شما به عنوان یک موجر و مالک ، دقیقاً از مشخصات ملک خود مطلع هستید و اینکه مزایای خرید کارخانه  بی نظیر آن برای خریداران یا مستاجر شما چیست. شما احتمالاً در وهله اول آن را برای استفاده شخصی خود خریداری کرده اید ، اما اکنون به دنبال گسترش یا کوچک سازی کار خود و یا حتی ممکن است به طور کامل بازنشستگی در آن هستید. پس از آن این مشکل پیش می آید - شما وقت ندارید که تمام مراحل انجام این کار را انجام دهید ، از جستجوی یک مستاجر جدید برای برداشتن انبار یا کارخانه خود تا آخرین مرحله امضا در خطوط نقطه دار برای مهر و موم کردن معامله. اینجاست که یک مشاور املاک حرفه ای و متخصص در خرید و فروش املاک صنعتی به کمک شما می آیند زیرا آنها با انواع مختلفی از کارخانه های صنعتی سر و کار داشته اند که دانش آنها در بالای انگشتان آنها است. آنها می توانند به شما در تأمین امنیت یک مستاجر یا خریدار مانند یک شرکت چند ملیتی کمک کنند که از اموال شما قدردانی می کند و دارای سابقه پرداخت خوبی است که به این معنی است که هر ماه به دنبال اجاره اجاره خود نیستید. نه تنها این ، زیرا این آژانسهای حرفه ای املاک و مستغلات همزمان در بسیاری از معاملات صنعتی در یک منطقه کار می کنند ، اما همچنین قادر به ارائه پیشنهادات و مشاوره در مورد نوع قیمت گذاری شما از مستاجر خود هستند یا خریدار در واقع ، یک پاداش اضافه شده این است که آنها حتی می توانند نوعی بهبود را که می توانید در کارخانه خود پیاده کنید ، پیشنهاد دهند تا در واقع بخواهید قیمت بالاتری بخواهید. این مسئله به نکته قبلی برمی گردد که چگونه همه بنگاه های املاک و مستغلات که کارخانه های مسکونی ، تجاری و صنعتی را اداره می کنند یکسان نیستند زیرا هر یک از آنها در زمینه خود تخصص دارند ، بنابراین ممکن است نماینده ای که در کانتین کونارا یک آپارتمان می فروشد کافی نیست اطلاعات مربوط به یک کارخانه واقع در شهرک صنعتی و بالعکس. یک بنگاه املاک و مستغلات با مالکیت صنعتی همچنین با بسیاری از مستاجران یا خریدارانی که ممکن است گاهی اوقات نیاز به استفاده از کارخانه یا انبار یا اسکان در اسرع وقت داشته باشند کار خواهد کرد ، بنابراین آنها می توانند به شما کمک کنند تا ملک خود را اجاره کنید یا بفروشید شما به جریان نقدی فوری نیاز دارید.

 

بنگاه های املاک و مستغلات اطمینان می دهند که کارخانه های شما به درستی استفاده می شود

شما به عنوان یک موجر برای مالکیت صنعتی ، به طور کلی شرایط بیشتری را برای اجاره یا فروش ملک خود تحمیل می کنید. از آنجا که موجرهای مالکیت صنعتی سرمایه گذاران بزرگی هستند و مشکلی در نقدینگی ندارند ، شما معمولاً باتجربه تر هستید و توانایی نگهداری طولانی مدت ملک را در انتظار خریدار یا مستاجر مناسب دارید. به عنوان موجر ، ممکن است از مستاجران مجوز لازم برای اقتدار محلی را داشته باشید ، از شورای محلی ، سرمایه پرداخت شده مشخص برای اطمینان از اینکه شرکت توانایی نگهداری و پرداخت اجاره بها را در دراز مدت و انجام یک بررسی CTOS در شرکت. به عنوان یک مالک کارخانه ، طبیعی است که بخواهید مطمئن شوید که کارخانه شما برای مشاغل منطبق با قوانین و مقررات جاری کشور استفاده می شود. علاوه بر این ، آژانس های املاک و مستغلات همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در مورد شرایط و ضوابط استفاده از کارخانه ، قیمت نهایی اجاره یا فروش و بازسازی مورد نیاز کارخانه برای مستاجر جدید ، به مدیریت و مذاکره با مستاجران بپردازید. که گاهی اوقات ممکن است کمی مشکل باشد زیرا ممکن است حساسیت در ایجاد این مسائل وجود داشته باشد ، به ویژه هنگامی که صحبت از شرکت های چند ملیتی می شود زیرا آنها می توانند انتخاب کنند.

 

بنگاه های معاملات املاک منطقه را به خوبی می شناسند

داشتن یک بنگاه املاک و مستغلات که در چند نقطه از املاک صنعتی تخصص دارد ، سودمند است زیرا فقط آنها از جاده ها ، امکانات و انواع مستاجران متناسب با منطقه آگاه هستند. این باعث صرفه جویی در وقت و تحقیق زیادی می شود که شما باید کار کنید تا مطمئن شوید که مستأجر مناسب آورده شده است. هرچه بستن یک معامله مهم است ، گرفتن مستاجر مناسب نیز مهم است. تصور کنید که از ظرفیت جاده منتهی به کارخانه آگاهی ندارید و فقط می دانید که ماشین آلات سنگین و کامیون های بزرگ قادر به دوام جاده نیستند. طولی نمی کشد که مستاجر تصمیم می گیرد که دیگر نمی خواهد کارخانه شما را اجاره کند و سردرد یافتن یک مستاجر جدید دوباره شروع می شود (تمیز کردن را فراموش نکنید). آژانسهای املاک صنعتی همچنین می توانند بهترین نوع قرارداد اجاره بلند مدت را انجام دهند زیرا مهارت مذاکره آنها در شناخت خوب منطقه و امتیاز فروش منحصر به فرد آنها مفید خواهد بود. همچنین لازم است بدانید که آنها واحدهای صنعتی خاصی هستند که صاحبان مشاغل از پیکربندی سفارشی برخوردارند که منجر به طراحی بسیار پیچیده یا فرآیند تولید مانند انبار اتاق سرد کاملاً یکپارچه ، کارخانه تولید مواد غذایی می شود ، جایی که صنایع زیادی وجود ندارد برای استفاده از چنین کارخانه ای پس از آن نقش آژانس املاک و مستغلات است که به شما در مورد کارهایی که می توانید با کارخانه انجام دهید مشاوره دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن