چای ساز چیست؟

چای سازها دستگاه هایی هستند که برگ های چای را در آب گرم نگه می دارند تا دم بکشد و دم بکشد. چای سازهای مدرن نسل

توسط PARINEWS در 22 مهر 1400

چای سازها دستگاه هایی هستند که برگ های چای را در آب گرم نگه می دارند تا دم بکشد و دم بکشد. چای سازهای مدرن نسل بعدی سماورها هستند ، که برای نگه داشتن دم کرده چای (و هنوز در برخی از کشورهای جهان مانند روسیه و ترکیه از آن استفاده می شد). برای اینکه بهترین برند چای ساز مقاوم در برابر حرارت باشند ، معمولاً از فولاد ضد زنگ و/یا سیلیکون ساخته می شوند. در حالی که برخی از آنها دارای یک کتری برقی در پایین و یک قوری با تزریق در بالا هستند ، برخی از چای سازها یک تکه هستند.

 

آیا باید چای ساز بخرید؟

 

به منظور بهره مندی از همه چیزهای خوب چای ، می توانید چای ساز بخرید. اگر برگها در زمان و آب گرم مطلوب خود را تسکین دهند ، فواید سلامتی چای ذکر شده در اینجا به بهترین نحو ممکن است. ممکن است هوس چای خود را با چای کیسه ای برآورده کنید اما این به سختی چای واقعی است. چای بسته بندی شده در کیسه های چای عمدتا گرد و غبار چای است. این بدان معناست که حاوی آنتی اکسیدان های کمتری است که سلامت عمومی شما را بهبود می بخشد. همچنین ممکن است طعم تلخ کیسه های چای را تجربه کرده باشید. به این دلیل است که چای موجود در چای نمی تواند طعم را افزایش داده و آزاد کند.

 

با این حال ، اگر برگ های چای را در چای ساز یا دم کننده دم کنید ، مزایای سلامتی آن برای بدن شما بیشتر قابل استفاده خواهد بود. به علاوه ، طعم چای دم کرده با چای کیسه ای قابل مقایسه نیست. طعم بیشتری دارد و بسیار ظریف تر است.

 

نحوه انتخاب چای ساز مناسب

قبل از خرید چای ساز یا افراط در راهنمای خرید بی پایان چای ساز ، باید از خود بپرسید که از آن انتظار دارید.

 

اطمینان حاصل کنید که از مواد ساخته شده یا حاوی موادی مضر برای بدن مانند سرب استفاده نکنید. یک چای ساز خوب از فولاد ضد زنگ و مواد درجه یک ساخته شده است که دستگاه را نه تنها سالم تر ، بلکه ترسناک تر می کند. چای ساز SAKI از بهترین فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دسته های راحت و راحت در دست دارد تا دستان شما از گرما در امان باشند. برخلاف برخی از چای سازهای موجود در بازار ، چای ساز SAKI دارای یک کتری برقی است که می تواند به تنهایی به عنوان آبگرمکن (1.7 لیتر) استفاده شود.

 

قوری بالای آن دارای یک تزریق فولادی است که برگ های شل شده چای را داخل فنجان چای شما نگه می دارد. دستگاه تزریق قابل جابجایی است و به راحتی با آب معمولی تمیز می شود. هنگامی که آب به جوش می آید و عملکرد گرم آن باعث می شود مهمانی چای شما ادامه یابد ، کتری برقی به طور خودکار خاموش می شود. چای ساز SAKI همچنین قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. پنجره آب آن به شما امکان می دهد چای داخل آن را بررسی کنید. شما می توانید انواع چای را با چای ساز SAKI از جمله ماچا ، اولانگ ، چای هیبیسکوس ، چای های گیاهی ، چای یا هر کدام که برای طعم و مزه شما جذاب است تهیه کنید.پ

 

بررسی چای ساز

بررسی چای ساز یا چای ساز فقط به طور کلی بر روی گزینه های کاربر پسند دستگاه تمرکز می کند. بیشتر مصرف کنندگان چای سازهایی را که دارای کتری برقی هستند ترجیح می دهند که می توانند از آن برای گرم کردن آب نیز استفاده کنند. این باعث می شود آنها چای سازهایی با کتری های بزرگ انتخاب کنند که تا 2 لیتر آب مصرف می کنند. دوام یک عامل مهم هنگام خرید چای ساز است ، زیرا اگر آب داغ از جنس مقاوم در برابر حرارت مانند فولاد نباشد ، آب داغ ممکن است به مرور زمان از بین برود. طبق نظرات آنلاین ، شستن چای ساز ترجیح داده شده باید آسان باشد. مصرف کنندگان معمولاً با چای سازهایی که می توانند در ماشین ظرفشویی تمیز شوند ، می روند. هنگام انتخاب چای ساز ، چای سازان با وزن سبک و/یا طراحی شیک مزیت محسوب می شوند.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن