چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم؟

چگونه مطالعه کنیم تا در کنکور موفق شویم ؟ به آخر مقاله ” چگونه مطالعه کنیم تا در کنکور موفق شویم ” رسیدیم. خط

توسط PARINEWS در 19 دی 1399

چگونه مطالعه کنیم تا در کنکور موفق شویم ؟ به آخر مقاله ” چگونه مطالعه کنیم تا در کنکور موفق شویم ” رسیدیم. خطاب به هردو گروه میگوییم ” تا توانستم ندانستم چه سود / تا که دانستم توانستم نبود ” پس شدیدا از همین الان به فکر دوران جمع بندی کنکور و مرور باشید. چرا کسی آرزو نمیکند که از نفس او آتش درست شود؟ وقتی میتونم 20 بگیرم چرا به 19 قناعت کنم؟ اما یک تجربه و یک جمله همیشه به من قوت قلب میداد و باعث میشد چند برابر تلاش کنم. شاید الان بگویید خیلی سخت است برای من وقتی تستی را نمیتوانم حل زبان هفتم حرف آخر کنم. اینبار چون تمامی راه های برای شما مشخص است راس 6 ساعت به مقصد میرسید. اگر این طور بود که همگی جزوات رتبه یک کنکور را تهیه میکردند و با استفاده از آن باید به رتبه یک میرسیدند اما چنین چیزی امکان دارد؟

وقتی فردی برای چیزی خیال بافی میکند مطمئن باشید قدرت رسیدن به آن را هم دارد که این خیال به وارد ذهن او میشود. و حتما میدانید خیال پلو با بلند پروازی تفاوت زیادی دارد… اما راه حل های بهتری هم وجود دارد! چون میترسند تست ها را نتوانند حل کنند اما دوستان خوبم باز هم به یاد داشته باشید الان شکست بخورید بهتر است تا سر جلسه کنکور. پس اگر به دنبال پاسخ سؤال ” چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم ” هستید اولین مرحله یک مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور میباشد. تک تک این حرف ها تجربه ی 4 سال دبیرستان من و تلاش برای موفقیت در کنکور به علاوه تجربه ی چندین ساله در زمینه مشاوره به عنوان یک رتبه برتر و ارتباط با بیشتر از 1000 داوطلب بوده است. راستی شما جزو کدام دسته از افراد بالا هستید؟ دقیقا دیدگاه و طرز فکر افراد موفق در کنکور به همین شکل است که باعث رسیدن آن ها به موفقیت در کنکور میشود. در گام بعدی بررسی میکنید که برای رسیدن به رشته دلخواهتان در دانشگاه مورد نظر آخرین رتبه ی قبولی در سال قبل چهقدر بوده و چه درصد هایی لازم است کسب کنید.

در مورد خودم مثال بزنم همیشه میگفتم باید از روز قبل بهتر باشم. باور کنید فردی که این دیدگاه را داشته باشد همیشه پیشرفت میکند و بهتر بسته آموزشی حرف آخر از قبل میشود. شما هم در این مرحله هدف خود را انتخاب میکنید ؛ بعد دانشگاهی که دوست دارید در آن تحصیل کنید. یکی از عذاب های خود من در دوران کنکور این دیدگاه والدینم بود که تصور میکردند که من باید فقط درس بخوانم ، مهمانی و بیرون رفتن در برنامه من نباشد، از تلفن استفاده نکنم حتی به ورزش هم نروم و کلا در اتاق بمانم و درس بخوانم. دسته دوم هم میآیند و از اول دوباره مطالب را میخوانند. وقتی من میتونم اول باشم چرا به دوم شدن راضی باشم؟ اصلا درس خواندن به تنهایی کافی است؟ در این جا نحوه ی درس خواندن برای موفقیت در کنکور یا همان عنوان مقاله ” چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم ” را کامل معرفی آموزش پایه سوم ابتدایی میکنیم. چگونه درس بخوانیم تا موفق شویم؟ برای دریافت کافی است فرم زیر را پر کنید تا مشاورین ما سریع با شما تماس بگیرند. چرا که شما را از هدف اصلی دور میکند و باعث میشود فقط به طرفی که به عنوان رقیب انتخاب کرده اید فکر کنید که چکار کنید تا به او برسید.

همین یک نکته افرادی که هدف واقعی دارند را از افرادی که فقط ادعا دارند تفکیک میکند. بازهم کنکوری ها یک عادت بد دارند. دقیقا برنامه هم مثل یک نقشه عمل میکند. اما هر برنامه ای خوب نیست. وقتی آرزوی رسیدن به رتبه ی خوب یا رشته ی خوب را داریم مطمئن باشید میتوانیم به آن برسیم. بارها دیده ایم که خودمون یا دوستانمان وقتی آرزوی بزرگی داریم مورد تمسخر قرار میگیریم. همچنین یک سورپرایز ویژه برای شما داریم. شاید برای شمایی که الان این متن را میخواند این حرف مسخره باشد اما باید بدانید که بهترین نوع رقابت فقط و فقط رقابت با خودتان است. چون به نزدیکی های کنکور که میرسند هیچ اندوخته ای برای خود ندارند و نمیدانند که چکار کنند ؟ اگر میخواهید بازدهی خود را به بالاترین حد ممکن برسانید یک جلسه مشاوره رایگان برایتان درنظر گرفته ایم که میتواند مسیر کنکوتان را عوض کند. پس محک زدن خود را فراموش نکنید. مطمئن باشیزد شما هم میتوانید بهترین باشید به نوبه خود. باید تست بیشتری نسبت به دیروز میزدم حتی اگر یک تست بود و … اگر شکست خوردید ناراحت نباشید و به دنبال مشکل یابی باشید. چون میداند نمیتواند ولی انسان آرزوی پرواز کردن را در سر داشت و توانست به آن برسد و هواپیما اختراع شد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با حرف آخر وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن