استقرار بزرگراه های هوشمند در تمام خطوط به دلیل نگرانی های ایمنی پس از تحقیقات دولتی متوقف شده است.
وزارت حملونقل (DfT) میگوید که گسترش بزرگراههای هوشمند را متوقف میکند، جایی که بازوی سفت و سخت یک خط دائمی است، در حالی که اطلاعات پنج ساله در مورد ایمنی راننده وجود دارد.
در جایی که کار در حال انجام است، یک برنامه نوسازی 390 میلیون پوندی پناهگاه های اضطراری و فناوری بیشتری را برای شناسایی وسایل نقلیه متوقف شده در صورت امکان فراهم می کند.
تصمیم به دنبال الف توصیه کمیته انتخاب حمل و نقل مشترک که تاکید کرد داده های ایمنی و اقتصادی کافی برای توجیه ادامه پروژه وجود ندارد.
فعالان برای بزرگراه های هوشمند "فریاد می زدند".
جیسون مرسر در سال 2019 درگذشت هنگام رانندگی به محل کار او با مینیبوس در بخشی از M1 در نزدیکی شفیلد که به یک بزرگراه هوشمند تبدیل شده بود، شنت داشت.
پس از توقف هر دو وسیله نقلیه با یک کامیون برخورد کردند. کلر مرسر می گوید اگر شوهرش شانه محکمی داشت هنوز زنده بود.
"بزرگراه های هوشمند" چیست، چقدر برای مالیات دهندگان هزینه دارد - و چرا به تعویق می افتد؟
او به اسکای نیوز گفت: «ابتدا فکر میکردم این فقط یک تصادف غمانگیز است. اما هر چه بیشتر یاد گرفتم، هرگز نباید اتفاق می افتاد و نباید اتفاق می افتاد.
کمپینها سالها و سالها در مورد بزرگراههای هوشمند فریاد میزدند، این کار را بسیار دردناکتر کرد.»
خانم مرسر شرکت Smart Motorways Kill را تأسیس کرد و برای حذف کامل بزرگراه ها مبارزه می کند.
او می گوید "هیچ کدام از اینها کافی نیست"، او می خواهد در هر صورت شانه های سخت را به عقب ببیند.
«دولت حسابداری» بزرگراه های هوشمند را انجام می دهد
کمیته حمل و نقل در گزارشی تصمیم دولت در مارس 2020 را مبنی بر اینکه تمام بزرگراه های هوشمند آینده نسخه های تمام خطوط خواهند بود را «نابهنگام» توصیف کرد.
در پی تصادفات مرگبار ناشی از برخورد از عقب با خودروهای آسیب دیده، نگرانی هایی ابراز شده است.
جاده های ناهموار بدون شانه با تصادفات و مرگ و میر بیشتر همراه است
نیکلاس لیس، رئیس سیاست جادهای RAC، به اسکای نیوز گفت: «ما فکر میکنیم که درست است که دولت قبل از تصمیمگیری درباره اینکه آیا ادامه کار درست است یا خیر، حسابرسی کند، به شواهد نگاه کند، به دادهها نگاه کند و همه دادهها را جمعآوری کند. .
"در نهایت، مشکل حذف مداوم شانه های سخت و ناکافی بودن مناطق سرپناه است.
"اگر راننده ای در یک لاین زنده توقف کند، به طور بالقوه می تواند مورد رحمت رانندگان پشت سر خود قرار گیرد که برخی از اطلاعات موجود در تابلوهای پورتال را دنبال نمی کنند."
وزیر حمل و نقل گفت: بررسی داده ها بسیار مهم است
بزرگراه های هوشمند در سال 2014 در انگلستان برای کاهش تراکم معرفی شدند - 375 مایل بزرگراه هوشمند وجود دارد که 235 مایل آن بدون بازوی سفت و سخت است.
جاده هایی که در انتظار بررسی پنج ساله داده های ایمنی، به بزرگراه های تمام خط تبدیل نخواهند شد، شامل M3 J9-14، اتصال M40 / M42، M62 J20-25 و M25 J10-16 است.
گرانت شاپس، وزیر حملونقل گفت: «در حالی که دادههای اولیه ما نشان میدهد که بزرگراههای هوشمند جزو امنترین جادههای بریتانیا هستند، بسیار مهم است که برای اطمینان از اینکه مردم با استفاده از آنها احساس امنیت بیشتری میکنند، بیشتر پیش برویم.
توقف طرحهایی که هنوز ساخته نشدهاند و چندین میلیون پوند بهبود در طرحهای موجود به رانندگان اطمینان میدهد و دادههایی را که ما نیاز داریم تا ما را از مراحل بعدی خود مطلع کنیم، فراهم میکند.»
پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آب پاش
هیو مریمن، نماینده حزب محافظهکار، که ریاست کمیته منتخب حملونقل مشترک را بر عهده دارد، گفت: «برای کمیته ما واضح بود که مردم به اطمینان بیشتری نیاز دارند که این بزرگراهها برای استفاده ایمن هستند.
"با شواهد متناقض و ناهموار که تعداد محدودی از سال ها را در بر می گرفت، زمان بیشتری برای ارزیابی صحیح تاثیر بر ایمنی مورد نیاز بود.
«با پذیرش توصیه ما برای توقف معرفی بزرگراههای هوشمند، دولت شواهد زیادی برای کمک به برنامهریزی طراحی راهسازی آینده خواهد داشت.
مهم است که این زمان اضافی فقط صرف ارزیابی نشود، بلکه باید بر ایمنتر کردن بزرگراههای هوشمند تمرکز کنیم.»
لوئیز هی، منشی سایه کارگر، گفت: "ما می دانیم که بزرگراه های هوشمند در شکل فعلی، همراه با سیستم های ایمنی نامناسب، نامناسب هستند و جان آنها را به خطر می اندازند.
زمانی که شواهد قوی نسبت به این موضوع هشدار داد، وزرا با ادامه کار اشتباه کردند.
«اعلان امروز یک گام خوشایند است، اما وزرا باید یک گام فراتر بروند و یک شانه قوی بازگردانند زیرا این کار ایمنی و بررسی شواهد همراه انجام میشود.
[ad_2]
مقالات مشابه
- اپل نمودن ، بستن دوباره ، تقریبا تمام باقی مانده فلوریدا فروشگاه های خرده فروشی بیش از COVID-19 سنبله
- کووید-19: مادر «پس از آزمایش مثبت پسرش را در صندوق عقب گذاشت» تا از عفونت جلوگیری کند | اخبار آمریکا
- چستر اف سی به هشدار درباره نقض COVID در ولز پاسخ داد و گفت: "ما یک باشگاه فوتبال انگلیسی در یک شهر انگلیسی هستیم" | اخبار انگلستان
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بک لینک خیلی قوی
- قربانی سیل نانجینگود از انتقال به محل جدید
- روشهای انتخاب بهترین کاغذ ph برای چاپ
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- عبور مهاجران: تقریباً همه کشته شدگان فاجعه واژگونی قایق در کانال مانش توسط دادستانی پاریس شناسایی شدند | اخبار جهان
- ریچارد لیکی: یک محافظه کار و شکارچی فسیل که به اثبات تکامل انسان در آفریقا کمک کرد، در 77 سالگی درگذشت | اخبار جهان