قربانی سیل نانجینگود از انتقال به محل جدید

امتناع می کندنانجینگود :حتی به عنوان مقامات تلاش می کنند تا مردم را در مناطق کم نشین Kapila River شهر نانجینگو

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399
امتناع می کند

نانجینگود :حتی به عنوان مقامات تلاش می کنند تا مردم را در مناطق کم نشین Kapila River شهر نانجینگود به مکان های امن تر در پس از سیلاب های رودخانه کاپیلا منتقل کنند، اکنون روشن شده است که ۶۸ خانواده ساکن توپینا بیدی، هلاداکاری، مستعمره راججی و مستعمره ساراسواتازی از انتقال به مکان های امن تر که سال ها پیش توسط اداره تالوک شناسایی شده بودند، خودداری کرده بودند.

اکثر ساکنان این مناطق، مغازه داران کوچکی هستند که در نزدیکی معبد نانجواندشورا در شهر کسب و کار می کنند. *هر چهار محل در صورتی که رودخانه کاپیلا به دلیل دبی عظیم سد کابینی سرریز شود مستعد زیرآب شدن هستند. مناطق به دلیل نیروی آب سیل که در جهت معکوس در زهکشی ها به معنای جریان آب روان به معنای سیل می شود، سیل می شوند. *هرگاه تخلیه سنگینی از سد کابینی و سرریز شدن رودخانه کاپیلا وجود داشته باشد، این مناطق سیل زده می شوند و مقامات را مجبور می کنند که مردم را به مکان های امن تر انتقال دهند. اداره تالوک با توجه به این که در مورد موقعیت های ناگوار ساکنان، محل امن تری در نزدیکی ماراله گودا نزدیک به ماهادواناگرا را شناسایی کرده است، در حدود ۵ کیلومتری قلب شهر نانجینگود.

مقامات پس از شناسایی زمین، قول داده بودند که در این مکان جدید، مکان های زیادی را به این مکان جدید بفروشند. اما ساکنان چهار محل حاضر به رفتن به محل جدید، که تبدیل به سردرد برای دولت Taluk. دلیل اصلی امتناع ساکنان این است که اکثر آنها درآمد معیشت خود را با انجام کسب و کار از مغازه های کوچک در اطراف معبد نانجوندشورا. حرکت به یک مکان دور به این معنی است که آنها باید سفر های زیادی داشته باشد، که آن را به عنوان یک تکه از زمان و پول برای آنها در نظر می کنند. به این ترتیب، مقامات، یافتن راه دیگری، خانواده های آسیب دیده را به مراکز توانبخشی و امدادرسانی، جایی که خانواده ها تا زمان وقوع سیل نگهداری می شوند، انتقال می دهند.

Tahsildar K.N. Mahesh Kumar گفت که یک مکان امن تر برای 68 خانواده ساکن در مناطق سیل زده مانند Topina Beedi، Halladakeri، مستعمره راججی و مستعمره ساراسواتی شناسایی شده است. اما این خانواده ها با استناد به فاصله از تغییر مکان خودداری می کنند، او گفت که مقامات دور دیگری از گفتگو با ساکنان را برگزار خواهند کرد و طی آن به نیاز به تغییر مکان به مکان جدید و امن تر قانع خواهند شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب