گوگل پیکسل 4 قطع ارزان تر است در آمازون, بهترین فروش, و B&H عکس

گوگل پیکسل 4 قطع شده است، اما آمازون، بهترین خرید، و عکس B&H هر یک ظاهرا سهام به اندازه کافی چپ به راه اند

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

گوگل پیکسل 4 قطع شده است، اما آمازون، بهترین خرید، و عکس B&H هر یک ظاهرا سهام به اندازه کافی چپ به راه اندازی یک فروش هماهنگ، آوردن مدل های 64GB و 128GB هر یک پایین 250 دلار خاموش قیمت اصلی خود را. بهترین خرید و عکس B &H هر دو پیکسل 4 را باز با 64GB ذخیره سازی در "فقط سیاه و سفید" و "به وضوح سفید" برای $549. آمازون در حال حاضر ارائه معامله برای تلفن سیاه و سفید تنها. برای 100 دلار بیشتر، شما می توانید مدل 128GB. متاسفانه، پیکسل بزرگتر 4 XL در اینجا حلقه نیست.

بهترین معامله ای که برای مدل کوچکتر پیکسل 4 دیدیم در ماه آوریل بود که آن را به 499 دلار کاهش داد. شما از لحاظ فنی می توانید که قیمت در بهترین خرید در حال حاضر دریافت کنید -- اما تنها در صورتی که شما مایل به فعال کردن تلفن با حامل هنگامی که شما آن را خرید. اگر شما به دنبال بهترین مقدار و انتخاب ترین، سر به عکس B&H، که در آن تلفن همراه با یک مورد شفاف به صورت رایگان. این هیچ چیز فانتزی است ، اما داشتن یک مورد برای قرار دادن پیکسل 4 را به سمت راست از جعبه چیزی است که برخی از مردم ممکن است بخواهند انجام دهید.

گوگل 4 پیکسل را تنها چند روز پس از اعلام پیکسل 4A، تلفن 349 دلاری که در دسترس است به پیش سفارش در حال حاضر و انتشار در 20آگوست را قطع کرد. در نقطه ای از تطبیق پیکسل 4 بالا پایان پردازنده Snapdragon 855 و ویژگی های حرکت gimmicky آن حس برای حرکت دست ناوبری مبتنی بر حرکت ، پیکسل 4A محدود تمرکز به پایین آوردن قیمت ورود به گرفتن دوربین و نرم افزار بزرگ گوگل. بنابراین نه تنها قدرت خام هنوز هم دلیل خوبی برای انتخاب پیکسل 4 بیش از 4A است، اما دستگاه گران تر ویژگی های شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب، و صفحه نمایش سرعت تجدید سریع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن