بوریس جانسون: سو گری عکس هایی از مهمانی ها در خیابان داونینگ دریافت کرده است که نخست وزیر را در کنار بطری های شراب نشان می دهد. اخبار انگلستان

[ad_1] اسکای نیوز می گوید که سو گری عکس هایی از مهمانی های داونینگ استریت دریافت کرده است که شا

توسط PARINEWS در 5 بهمن 1400
[ad_1]

اسکای نیوز می گوید که سو گری عکس هایی از مهمانی های داونینگ استریت دریافت کرده است که شامل بوریس جانسون و دیگران نزدیک به هم با بطری های شراب است.

آخرین افشاگری اندکی پس از آن صورت گرفت که یک منبع دولتی گفت گزارش کارمند ارشد دولتی خانم گری به مهمانی هایی در داونینگ استریت و وایت هال که ممکن است قوانین کووید را زیر پا گذاشته باشد. به زودی فردا منتشر می شود.

اوایل روز سه شنبه، کمیسر پلیس متروپولیتن دام کرسیدا دیک اعلام کرد که این نیرو در حال بررسی "تعدادی از رویدادها" بود برای نقض احتمالی کووید -19 آئین نامه.

به‌روزرسانی‌های زنده به‌عنوان نخست‌وزیر «ممکن است با احتیاط مصاحبه شود»

اسکای نیوز می فهمد مت اعتراضی به انتشار تحقیقات دفتر کابینه قبل از پایان تحقیقات جنایی آن نداشته است.

داونینگ استریت بعدازظهر سه‌شنبه بار دیگر تاکید کرد که دولت می‌خواهد این گزارش "در اسرع وقت" منتشر شود و تاکید کرد که شماره 10 در تلاش برای جلوگیری از انتشار آن نیست.

بوریس جانسون، نخست وزیر، خیابان داونینگ 10 لندن را ترک می کند تا در سئوالات نخست وزیر در مجلس نمایندگان شرکت کند.  تاریخ تصویر: چهارشنبه 19 ژانویه 2022.
تصویر: یک منبع دولتی به اسکای نیوز گفته است که گزارش سو گری ممکن است به زودی فردا منتشر شود

گزارش گری می تواند به زودی فردا منتشر شود

در نخست وزیر ها سخنگوی رسمی به خبرنگاران گفت که مذاکراتی بین تیم تحقیق خانم گری و پلیس متروپولیتن در حال انجام است تا تصمیم بگیرند که چه چیزی از تحقیقات او در مورد بحث "پارتی گیت" منتشر می شود.

مشخص است که شماره 10 هنوز نسخه ای از گزارش را دریافت نکرده است. پس از دریافت، می توان آن را در عرض چند ساعت منتشر کرد.

نخست وزیر متعهد شده است که پس از انتشار بیانیه ای در مجلس عوام ارائه کند و به سوالات پاسخ دهد.

بت ریگبی، سردبیر سیاسی اسکای نیوز می‌داند که شماره 10 در حال آماده کردن زمینه برای بیانیه نخست‌وزیر درباره گزارش گری است و اگر این سند امشب یا فردا صبح دریافت شود، آقای جانسون آن را بعد از ظهر چهارشنبه در مجلس عوام ارائه خواهد کرد. .

بیشتر بخوانید: تحقیق سو گری در مورد احزاب شماره 10 چه معنایی برای PM دارد و چه کسی تصمیم می گیرد که چه اتفاقی بیفتد؟

گزارش خانم گری احتمالاً گزارشی واقعی از آنچه در تعدادی از طرف‌های ادعا شده رخ داده است ارائه می‌کند و ممکن است قضاوتی در مورد اینکه آیا این رویدادها قوانین موجود در آن زمان را نقض کرده است یا خیر.

در اوایل این ماه، نخست وزیر در مجلس عوام به دلیل شرکت در رویدادی در باغ شماره 10 در 20 مه 2020 عذرخواهی کرد و مدعی شد که فکر می کند این یک "رویداد کاری" است و از مردم خواست منتظر انتشار خانم گری باشند. یافته ها

احزاب اپوزیسیون و برخی از منتقدان پشتیبان او می گویند که هرگونه مدرکی که او فکر می کند پارلمان به منزله نقض قانون وزارتخانه است و مستلزم استعفای نخست وزیر است.

رهبری آقای جانسون تحت فشار شدید قرار دارد و اگر بیش از 54 نماینده محافظه کار نامه عدم اعتماد به رئیس کمیته 1922 نمایندگان مجلس پشتیبان ارائه دهند، می تواند به رای گیری گذاشته شود.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

نخست وزیر به مجلس عوام گفت که از تحقیقات پلیس در مورد رخنه های احتمالی کووید در داونینگ استریت استقبال می کند.

شماره 10 اصرار دارد که انتشار گزارش گری مسدود نشده است

سخنگوی رسمی نخست‌وزیر بعد از ظهر سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: مذاکراتی بین تیم تحقیق خانم گری و پلیس متحرک برای تصمیم‌گیری درباره آنچه می‌توان از تحقیقات او در مورد بحث «پارتی گیت» منتشر کرد، در جریان است.

او گفت: "مذاکرات هنوز بین تیم تحقیقات و پلیس در جریان است. من از این بحث ها اطلاعی ندارم، زیرا فکر می کنم شما قدردانی کنید."

"این هنوز هم در رابطه با آنچه ممکن است منتشر شود یا ممکن است منتشر نشود و هم در رابطه با کار در حال انجام پلیس و تحقیقات (گری) باید انجام شود."

توضیح دهنده: چرا تحقیقات پارتی گیت پلیس Met ممکن است مانع از انتشار تحقیقات سو گری به طور کامل نشود

سخنگوی نخست وزیر افزود که تصمیمات مربوط به انتشار مربوط به دفتر کابینه و پلیس است و ما مانند شماره 10 به دنبال جلوگیری از آن به هیچ وجه نیستیم.

وی افزود: «مطمئناً این موضوع باقی می‌ماند که ما می‌خواهیم هر چه سریع‌تر آن را منتشر کنیم»، اما افزود: «نمی‌خواهم به عنوان فشار بی‌رویه به تیم تحقیقاتی یا پلیس تلقی شوم».

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

دام کرسیدا دیک می گوید که پلیس کلان شهر در حال بررسی برخی مهمانی های ادعایی در خیابان داونینگ است.

نخست وزیر می گوید تحقیقات پلیس به شفافیت عمومی کمک می کند

اوایل امروز، داونینگ استریت گفت که نخست وزیر مایل است با پلیس مصاحبه کند اما باور نمی کند که او قانون را زیر پا گذاشته است.

و در سخنرانی خود در مجلس عوام، نخست وزیر به نمایندگان مجلس گفت: "من از تصمیم Met برای انجام تحقیقات خود استقبال می کنم زیرا معتقدم که این به شفافیت مورد نیاز مردم کمک می کند و به ترسیم خط مشی ها کمک می کند."

Met صبح روز سه شنبه به دفتر کابینه نامه نوشت و رسماً درخواست کرد که تمام اطلاعات مربوطه از تحقیقات خود را در رابطه با رویدادهای تحت بررسی برای حمایت از کار این نیرو ارجاع دهد.

در این مرحله تخمینی برای مدت زمان بررسی آن وجود ندارد، اگرچه منابع به اسکای نیوز گفته اند که این تحقیقات "هفته ها، نه روزها" طول خواهد کشید.

دومینیک راب، وزیر دادگستری، گفت که «کاملاً درست» است که خانم گری و پلیس متحرک در حال بررسی رویدادهای ادعایی در داونینگ استریت و وایت هال به دلیل نقض احتمالی مقررات ویروس کرونا هستند.

عکس جزوه بدون تاریخ صادر شده توسط GOV.UK از سو گری، دومین منشی دائمی در وزارت ارتقاء سطح، مسکن و جوامع، که جانشین وزیر کابینه سیمون کیس خواهد شد. "خود را کنار زد" از رهبری تحقیقات در مورد احزاب قرنطینه در سراسر وایت هال، پس از اتهامات تجمع در بخش خود.  تاریخ صدور: تاریخ صدور: جمعه 17 دسامبر 2021.
تصویر: کارمند ارشد دولتی سو گری در حال تحقیق در مورد تعدادی از مهمانی هایی است که در خیابان داونینگ و در سراسر وایت هال در حالی که قوانین کووید وجود داشت برگزار شد.

عکس‌های مهمانی گزارش‌های مربوط به جشن تولد را دنبال می‌کنند

آخرین گزارش ها مبنی بر اینکه خانم گری تصاویری از حضور نخست وزیر در مراسمی در خیابان داونینگ که در آن الکل حضور داشت دریافت کرده است، کمتر از 24 ساعت پس از پذیرش شماره 10 منتشر شده است. نخست وزیر در خیابان داونینگ جشن تولد داشت در طول اولین قرنطینه COVID در سال 2020.

به دنبال افشاگری های متعدد پیرامون تجمعات در داونینگ استریت و تعدادی از ادارات دولتی در طول محدودیت های کووید، نخست وزیر تحت فشار است.

آقای جانسون قبلاً اعتراف کرده بود که در ماه مه همان سال در یک مهمانی باغ در خیابان داونینگ شرکت کرده بود، که توسط یکی از دستیارانش به عنوان یک رویداد "نوشیدنی خودت را بیاور" توصیف شد.

اشتراک در پادکست روزانه در پادکست های اپل، پادکست گوگل، Spotify، اسپیکر

اما او ادعا کرده است که فکر می کند این یک "رویداد کاری" بوده و "کسی به من نگفت" این برخلاف قوانین است.

افشای اینکه مقامات یک روز قبل از اینکه ملکه در مراسم تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ در آوریل سال گذشته به تنهایی نشسته بود، دو مهمانی در خیابان داونینگ برگزار کردند، خشم را برانگیخت.

شماره 10 بعداً از ملکه عذرخواهی کرد و گفت که آقای جانسون آن روز در داونینگ استریت نبود.

لطفاً از مرورگر کروم برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر گفت که تحقیقات پلیس متحرک از احزاب ادعایی شماره 10 "بدترین نتیجه ممکن" برای نخست وزیر است.

درخواست ها برای استعفای نخست وزیر افزایش یافت

احزاب اپوزیسیون از او خواسته اند استعفا دهد و برخی از نمایندگان پشتیبان وی نیز خواستار رفتن جانسون هستند.

سر کیر استارمر عصر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت وزرای کابینه "باید خود را در آینه نگاه کنند و از خود بپرسند که چرا هنوز از این نخست وزیر حمایت می‌کنند" پس از اعلام تمرین پلیس متابولیسم در مهمانی‌های داونینگ استریت.

رهبر حزب کارگر با فراخوان به انتشار "کامل" مخزن خاکستری ادامه داد: وقت آن رسیده است که برخی از اعضای کابینه صحبت کنند و بگویند ما دیگر این موضوع را تحمل نمی کنیم.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن