یک نوجوان به جرم قتل یک مرد 38 ساله پس از ضربه چاقو به سر و تلاش برای حل کردن بدنش در اسید به 23 سال زندان محکوم شد.
جورج نایتز استیون چپمن را در روچستر کشت. کنتدر اکتبر 2020 و سپس جسد او را که با اسید پوشانده شده بود، در سبدی با چرخ در تلاش برای فرار از او پنهان کرد.
این جوان 19 ساله اهل دلز رود، روچستر، ابتدا به ظن جرایم مربوط به مواد مخدر پس از گفتن به پلیس که با آقای چپمن به دنبال خرید مواد در روز جمعه (23 اکتبر) ملاقات کرد، دستگیر شد.
قربانی که برای "قاتل بی روح" شناخته می شد، روز بعد مفقود شده بود و پلیس به سرعت متوجه شد که نایتز یکی از آخرین افرادی بود که او را دید.
افسران با نایتز تلفنی تماس گرفتند که او گفت که در یک جلسه کوتاه مشغول جمع آوری مواد مخدر بوده است و آقای چپمن به راحتی می توانست بعد از آن با شخص دیگری ملاقات کند.
در طول این گفتگو، او نمیخواست اطلاعات شخصی را در اختیار پلیس قرار دهد و به پلیس گفت که وضعیت "کمی عجیب" است و نمیخواهد "به نحوی بد به او متصل شود."
روزی که او را گرفتند
وی در روز یکشنبه 4 مهر 1399 پس از تماس با شماره 999 مبنی بر اینکه گروهی قصد دارند به ملکی که در آن زندگی می کند نفوذ کنند، دستگیر شد.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=BvMNGlWYwaA[/embed]
در واقع، گروه به دنبال آقای چپمن هستند و پس از فرار شوالیه ها از ساختمان، با پلیس تماس می گیرند.
ماموران در بدو ورود به خانه، لباس های آغشته به خون، مواد مخدر و آیفون و کارت بانکی مقتول را پیدا کردند.
نایتز کمتر از دو مایلی دورتر در ملکی در Parrs Head Mews، روچستر پیدا شد و به ظن جرایم مواد مخدر دستگیر شد.
بعداً یک سبدی با جسد آقای چپمن در گلخانه خانه پیدا شد و چهار بطری خالی اسید سولفوریک در نزدیکی آن پیدا شد که منجر به دستگیری نایت به ظن قتل شد.
مهمانی بعد از قتل
افسران در جریان تحقیقات خود فیلمی از دوربین های مداربسته پیدا کردند که شوالیه ها را نشان می دهد که پس از قتل به آدرس دیگری می روند، جایی که او به یک مهمانی می رفت.
زمانی که او آنجا بود، به مردم لاف زد که یک نفر را کشته است و ویدیویی که روی تلفنش بود او را با یک کیسه کوکائین در پس زمینه نشان می داد.
"خطر برای جامعه"
بازپرس ارشد این پرونده، شوالیه ها را "خطری برای جامعه" توصیف کرد که "هیچگونه پشیمانی یا همدردی برای اعمال خود نشان نمی داد".
کارآگاه گاوین ماس گفت: "او قاتل بی عاطفه ای است که زندگی استیون چپمن را ربوده است."
او از داشتن آینده آقای چپمن با خانواده اش جلوگیری کرد و آنها را در معرض آزمایش قرار داد.
«او در این پرونده عاری از احساسات انسانی بود و خطری آشکار و آشکار برای مردم ایجاد می کند.
نایتز روز جمعه پس از یک محاکمه سه هفته ای که در ژوئن گذشته به پایان رسید، محکوم شد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- افتخارات سال نو: تونی بلر به عنوان یک ستاره شناخته شده و مشهور توسط تیم GB به عنوان شوالیه شناخته شد | اخبار انگلستان
- چای پوئر و کنترل قند خون
- Spotify در حال راه اندازی لیگ منحصر به فرد افسانه esports پادکست 88801100011088 Spotify نگه می دارد اضافه کردن به زرادخانه پادکست منحصر به فرد خود را، و امروز، آن را به فضای esports گرفتن. این شرکت اعلام کرد مشارکت چند ساله با بازی های ضد <em>League of Legends</em> شورش است که Spotify قطب برای تمام لیگ افسانه های محتوای صوتی، از جمله سری پادکست منحصر به فرد است. حداقل یک نمایش امسال راه اندازی خواهد شد، به نام داستان های ناگفته: لحظات برتر از جهان ها، یک سریال نه قسمتی که تا دهمین قهرمانی لیگ افسانه ها در پاییز امسال منجر خواهد شد. <em>Untold Stories: Top Moments from Worlds</em> <em>League of Legends</em> شنوندگان در مورد بازیکنان و سرود بالا را از طریق نکات برجسته بازی، مصاحبه ها، و جلوه های صوتی بازی بشنوند. دو لیست پخش موسیقی، از جمله موجود، "این لیگ افسانه ها است"، به طور منظم به روز خواهد شد، بیش از حد. Spotify همچنین برنامه ریزی برای اختصاص یک روز به سرود جهان، آهنگ شورش منتشر هر سال به پا زدن کردن رقابت قهرمانی سالانه خود را، به شنوندگان نگاه پشت صحنه در چگونه موسیقی ساخته شده است. مشارکت ممکن است تا حدودی بعید به نظر می رسد، اما آن را حس می کند با توجه به اینکه چگونه محبوب <em>لیگ</em> موسیقی افسانه ها به نظر می رسد. کانال یوتیوب این بازی دارای یک لیست پخش اختصاص داده شده به موزیک ویدئوها از بازی است و بیش از ۲۱ میلیون نفر تماشا کرده اند. این بازی همچنین یک کاربر رسمی در Spotify با آهنگ بالا خود شمارش بیش از 154 میلیون گوش دادن است. Spotify به وضوح می بیند یک فرصت در اینجا به گوشت گاو تا بازاریابی خود و فریب gamers بر روی پلت فرم. هنگامی که آنها وجود دارد، آن را می تواند شروع به بازاریابی محتوای صوتی دیگر، احتمالا دیگر پادکست های مربوط به بازی، و در نهایت آنها را تشویق به Spotify رفتن خود را به موسیقی و پخش صدا. پادکست esports نیز یک ایده جذاب است، به خصوص با توجه به اینکه آن را Spotify منحصر به فرد است. لیگ <em>افسانه ها یکی از</em> محبوب ترین esports است، اگر نه محبوب ترین. بیش از ۱۰۰ میلیون نفر سال گذشته قهرمانی جهان را تماشا کردند. گرفتن حتی درصد کمی از این بینندگان به لحن را به پادکست شنوندگان به اندازه کافی برای Spotify به راحتی monetize نشان می دهد تولید کند.
- این Lifehack نمایش: طرز فکر و تاثیر آن بر موفقیت با دکتر برایان لیما
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بهترین سایتهای خرید بیسیم واکی تاکی [بررسی و مقایسه]
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- MLA S. R. ماهش مدعی کلاهبرداری بزرگ در MyMUL استخدام
- جریان این هفته: تازی در اپل TV Plus, نفرین در Netflix بکشد به اندازه کافی نزدیک در HBO حداکثر