جریان این هفته: تازی در اپل TV Plus, نفرین در Netflix بکشد به اندازه کافی نزدیک در HBO حداکثر

این هفته لیست اصلی جریان را نشان می دهد یک چیزی کمی برای همه, من فکر می کنم: تام هنکس به عنوان یک قهرمان نیروی

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

این هفته لیست اصلی جریان را نشان می دهد یک چیزی کمی برای همه, من فکر می کنم: تام هنکس به عنوان یک قهرمان نیروی دریایی کاپیتان در حال فرار از دست نازی ها یک سری جدید از خالق به طور منظم, نشان می دهد پیچ و تاب و در شاه آرتور افسانه ای است که تمرکز بر بانوی دریاچه و زک Efron است که سفر در جهان برای برخی از دلیل.

تازی (Apple TV Plus در حال حاضر در حال پخش)

تازی است که نیروی دریایی فیلم اکشن تنظیم در جنگ جهانی دوم با تام هنکس بازی یک کاپیتان است که کشتی یکی از یک کاروان از کشتی های متفقین در حال تعقیب توسط نازی ها در زیردریایی. هنکس بود بیش از حد هیجان زده هنگامی که اعلام شد که تازی خواهد زمین در تلویزیون اپل به علاوه به جای در تئاتر و چند ضلعی می گوید فیلم عینک را تا حدودی کاهش یافته پس از آن را بر روی صفحه نمایش بزرگ است. اما مؤلف کارن هان می گوید: "[مدیر هارون] اشنایدر و هنکس ارادت به تصویر کشیدن دریایی جنگ به عنوان صادقانه به عنوان ممکن است به ارمغان می آورد یک خط از اصالت به یک نوع که بیشتر توسط انفجار و عمل" با اشاره به "قدرت مطلق هنکس furrowed مشخص ابرو."

به اندازه کافی نزدیک (HBO Max در حال حاضر در حال پخش)

J. G. Quintel, خالق, از اواخر سال, کارتون های منظم نشان می دهد یک سری جدید در HBO Max که لس آنجلس تایمز می گوید: مرتب کردن بر اساس یک نسخه کارتونی از آینه سیاه و سفید. و توجه داشته باشید به خوبی آن را نه برای بچه ها. AV باشگاه می گوید حتی اگر آن را تا به برخی از معایب به اندازه کافی نزدیک's نگاهی به در چگونه adulting سخت است که به آن "بالقوه به یک تعریف نشان می دهد از 2020s."

نفرین (Netflix, جولای 17th)

نفرین شده است که کاملا همه چیز و نه کاملا بازی تاج و تخت اما احتمالا تجدید نظر به طرفداران هر دو. بر اساس رمان گرافیکی فرانک میلر و تام ویلر نفرین شده ستاره کاترین لانگفورد به عنوان Nimue بانوی دریاچه از آرتور افسانه ای. او برای به دست آوردن شمشیر Excalibur به مرلین (به طوری که در آینده پادشاه آرتور می تواند تکان شدید و سخت آن را از سنگ). کرکس می گوید مانند دیگر قرون وسطی تلویزیون را نشان می دهد نفرین کرده است "یک مقدار خوبی از اسب مبارزه با, ممنوعه, عاشقانه, و eldritch بد است." نه به ذکر است ظاهرا ثابت گپی در مورد شمشیر.

به زمین با زک Efron (Netflix در حال حاضر در حال پخش)

بنابراین در تلاش برای کشف کردن آنچه که این نشان می دهد که من آموخته اند: 1) این ستاره High School Musical ستاره زک Efron, همانطور که عنوان آن نشان می دهد 2) این سفر نشان می دهد مرتب کردن بر اساس 3) او ظاهرا shirtless است یک مقدار خوبی از زمان و 4) او می خورد بسیاری از مواد غذایی گیاهی وگان و مذاکرات در مورد شیوه های پایدار. Mashable می گوید به زمین است "یک بازی سرگرم کننده به اندازه کافی به اندازه کافی احمقانه آموزشی به اندازه کافی سفر به ارزش در نظر گرفتن اگر شما عاشق زک یا باور شما باید از این ظرفیت به عشق زک. اما شما باید عشق زک به عشق به زمین است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن