Mysuru گزارش 16 COVID-19 موارد مثبت

میسور/Mysuru: پس از گزارش یک رکورد 51 COVID-19 موارد مثبت دیروز Mysuru گزارش 16 مثبت این صبح است. با این تجمعی

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از گزارش یک رکورد 51 COVID-19 موارد مثبت دیروز Mysuru گزارش 16 مثبت این صبح است. با این تجمعی تعداد موارد مثبت در Mysuru رفته تا 337. تعداد کل موارد می ایستد در 143.

امروز تعداد مثبت و جزئیات دیگر باید به تایید Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در روزانه خود را در رسانه به روز رسانی امروز شب. امروز در گزارش دایره بازرس H. D. Kote شهر ایستگاه پلیس است قرارداد این بیماری است.

دیروز, 13 بیماران باید درمان شده و از بیمارستان مرخص شده و تعداد بیماران مرخص می ایستد در 191. سه نفر جان خود را از دست داده اند تا کنون.

امروز موارد گزارش شده از RBI Mysuru, Saibaba معبد در Agrahara, Cauvery دایره مخزن آب جاده در Hootagalli سه مورد از Ramakrishnanagar, سیذارتا طرح Alanahalli, Lalitha محال ناگار Saligrama در K. R. ناگار Kethupura در T. Narasipur-Mysuru جاده ای و یک مورد هر یک از Udayagiri و مندی Mohalla.

از این افراد تست مثبت امروز یک نفر یک سفر سابقه حیدرآباد و شش در حال اولیه مخاطبین از بیمارانی که آزمایش مثبت زودتر. یکی در میان آنها یک عمل جراحی بیمار از یک بیمارستان خصوصی. از مجموع 16 مورد تنها چهار بودند علامتی و باقی مانده 12 بدون علامت بودند. امروز لیست مثبت شامل شش ساله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن