دروازه های سد KRS

مخزن فقط 5 فوت کوتاه از دست آوردن حداکثر سطح 124.8 فوت دروازه هایکریشنا راجا ساگر Krishna Raja Sagar در بخش من

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

مخزن فقط 5 فوت کوتاه از دست آوردن حداکثر سطح 124.8 فوت

دروازه هایکریشنا راجا ساگر Krishna Raja Sagar در بخش مندیا برای آزاد سازی آب به رودخانه و کانال های کاوِری باز شده اند. سد در حال دریافت 97,533 cusecs آب به عنوان آن را به شدت در Kodagu باران از چند روز گذشته. امروز صبح سطح آب در ارتفاع 119.36 فوتی ایستاد تا در برابر حداکثر سطح 124.80 فوت، فقط کوتاه از 5.44 فوت.

سد یک خروجی از ۷۳۲۰۱ کوسه به رودخانه و ۱۳۵۸ کوسه به کانال ها ثبت کرده است. با این حال، گردشگران می توانند دید پر زرق و بار از آب آزاد از سد به عنوان ورود به دلیل COVID-19 همه گیر محدود شده است.

مقامات سد امروز صبح به ستاره میوسر گفتند که از نزدیک میزان جریان را زیر نظر می گرفت و بر این اساس باعث افزایش یا کاهش جریان خروجی می شد.  به گفته مقامات، باران ها در کوداگو به طور خودکار کاهش خواهد يافت و در 24 تا 48 ساعت آينده جريان آب به طور خودکار کاهش خواهد يافت.

برای ما، امنیت سد بسیار مهم است و ما نمی توانیم آب را بیش از حد ذخیره کنیم. همچنین، ما نمی توانیم آب بیشتری آزاد کنیم. ما بايد تعادل رو حفظ کنيم تیم ما از مقامات و کارگران در بند 24/7 قرار دارند و همه از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارند."

به گزارش مرکز نظارت بر سوانح طبیعی ایالت کارناتاکا (KSNDMC) جریان تجمعی از منطقه ی "کریشناراجا ساگار" (KRS) 14 تن در ماه ژوئن تا 8 آگوست بود. ظرفیت ناخالص KRS 49.45 tmcft (هزار میلیون فوت مکعب) است.

KSNDMC گفت که تخلیه تجمعی از کابینی و KRS از 1 ژوئن تا اوت.8 39 tmcft است و این تقریبا برابر با سهمیه ژوئن و ژوئیه از تعهد کارناتاکا به کاهش دولت رسیده تامیل نادو است.

هنگامی که سطح آب در KRS لمس علامت 100 فوت در 8 جولای امسال، مقامات از Cauvery Neeravari Nigama محدود (CNNL) که مدیریت سد به ستاره Mysore گفته بود که آنها زمان قفل را برای تعمیر و نگهداری از 173 دروازه های crest به طوری که آنها می توانند آب بیشتر و بیشتر تا زمانی که سد می رسد به brim خود را دریافت کنید. دروازه ها همچنین آماده تخلیه آب به عنوان و هنگامی که سد به حداکثر سطح خود را از 124.80 پا می رسد. سد KRS دارای ۱۷۳ دروازه ٔ کرست است که در سال ۱۹۳۲ ساخته شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن