تفنگ بالا و یک محل آرام عواقب تاخیر دوباره

یک مکان آرام بخش 2 و Top Gun: Maverick هر دو بار به تعویق افتاد, به عنوان برترین تلاش خود را برای حفظ سینمایی

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

یک مکان آرام بخش 2 و Top Gun: Maverick هر دو بار به تعویق افتاد, به عنوان برترین تلاش خود را برای حفظ سینمایی منتشر شده با وجود این در حال انجام COVID-19 گیر انواع گزارش است. هر دو فیلم در حال حاضر برنامه ریزی شده برای انتشار در سال 2021 با یک محل آرام بخش 2 انتشار در مارس 23 و Top Gun: Maverick در جولای 2. آنها تا به حال شده است با توجه به انتشار در سپتامبر 6 و 23 دسامبر این سال به ترتیب زیر قبلی coronavirus مربوط به تاخیر می اندازد.

این دو فقط در کشت فیلم به آزادی طرح انداخته به بی نظمی به علت بیماری همه گیر کوروناویروس. فقط این هفته کریستوفر نولان را شعار و دیزنی live-action مولان بازسازی شد به طور نامحدود به تعویق افتاد و فیلم های دیگر از جمله جدید جیمز باند و پیتر خرگوش 2 نیز به حال خود رها تاریخ منتقل شده است.

به عنوان همه گیر است طرح میتوانست سینما, صنعت, استودیو فیلم به ظاهر سختی مواجه تصمیم: تاخیر فیلم های خود را و یا خودداری کردن از خود و سینمایی منتشر شده در حمایت از انتشار در جریان خدمات. دیزنی گرفته شده راهکار دوم برای برخی از آن فیلم از جمله Artemis Fowl و همیلتونکه مستقیم رفته به دیزنی اما پارامونت رئیس جمهور از داخلی و بین المللی تئاتر توزیع کریس آرونسون و علامت Viane گفت: این شرکت می خواست برای حفظ این فیلم سینمایی در تجربه.

"ما واقعا بر این باورند که هیچ فیلم-مشاهده تجربه مانند یک لذت بردم در تئاتر" آرونسون و Viane در بیانیه ای گفت: گزارش شده توسط انواع. اما با یک برآورد هزینه تولید بیش از 150 میلیون Top Gun , عاقبت برگزاری برای سودآور فروش بلیط خواهد شد که بدون شک نقش مهمی در پارامونت تصمیم به عنوان آن را برای استودیوهای دیگر.

بسیاری از سینما هستند و در عین حال به بازگشایی درهای خود را پس از بسته شدن با توجه به نگرانی های بهداشتی. پس از ابتدا به امید بازگشایی در ماه جولای AMC Theatres در آمریکا این هفته گفت که این شرکت امیدوار است برای باز کردن آن تئاتر در ماه اوت سی ان ان گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب