20 زنده .303 گلوله در بر داشت زیر آب در Kapila رودخانه

که باقی مانده 30 گلوله از T. Narasipur ایستگاه پلیس? کاوشگر در ننجنگود: مورد 50 گمشده .303 گلوله از T. Narasip

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

که باقی مانده 30 گلوله از T. Narasipur ایستگاه پلیس? کاوشگر در

ننجنگود: مورد 50 گمشده .303 گلوله از T. Narasipur ایستگاه پلیس تبدیل می شود و نه کمتر از یک بر روی صفحه نمایش فیلمهای. اولین گلوله شد از دست رفته, دوم دو پلیس متوقف شد, سوم, یک, پلیس, صحنه خودکشی, درام, و در حال حاضر 20 گلوله های زنده یافت شده است درون Kapila رودخانه در ننجنگود.

پنجاه گلوله شد از دست رفته از خزانه ایستگاه هنگامی که پرسنل از Mysuru منطقه مسلح رزرو پلیس بازدید T. Narasipur ایستگاه پلیس در 23 مه به بورس از سلاح. یک شاه تسلیم شد و پلیس ایستگاه نویسنده Krishnegowda و نویسنده Ningaraju نگه داشته بودند تحت تعلیق به عنوان ایستگاه نویسنده مسئول اسلحه و دارایی های دیگر.

پس از این مورد به نور آمد و پس از FIR رزرو شده بود در برابر Krishnegowda او صحنه درام بالا faking اقدام به خودکشی با پریدن به Kapila رودخانه تنها به فرار از طریق یک مسیر و گرفتار شد از انبار کاه در نزدیکی Hunsur. او را به Mysuru توسط یک تیم به رهبری توسط Dy.SP Prabhakar رائو Shinde و یک تیم ویژه آغاز شد کباب Krishnegowda.

در طول شدید بازجویی محققان گفتند که Krishnegowda که او تا به حال پرتاب گلوله به Kapila رودخانه. معلق پلیس گفت: کاوشگر تیم است که او تا به حال گرفته شده از این مرحله به عنوان او می خواست به 'انتقام' در سلف خود در همان ایستگاه به عنوان او در شرایط خوب با او (Krishnegowda) گفت: منابع.

بر اساس سرنخ های داده شده توسط Krishnegowda پروب تیم به رهبری اضافی SP P. V. Sneha رفت و در نزدیکی نقطه ای که در آن پلیس به آنها گفت که او تا به حال دفع گلوله و احضار متخصص غواصان به ماهی گلوله. Krishnegowda گرفته شده بود به نقطه ای که در آن او انداخت گلوله در نزدیکی Devaraja Urs پل (قدیمی پل راه آهن).

پس از دو ساعت جستجو, 20 گلوله از .303 تفنگ یافت شد. کل پل و آرام, مهر و موم شد در میان تدابیر شدید امنیتی. در طول بیشتر از بازجویی مشخص شد که Krishnegowda پرتاب کرده بود تنها 20 گلوله به رودخانه است. کاوشگر تیم کبابی پلیس و برخی از سرنخ در مورد باقی مانده 30 گلوله و اعضای تیم ابراز اعتماد به نفس است که آنها را بازیابی گلوله به زودی.

گلوله های زنده عرضه شد به T. Narasipur ایستگاه پلیس از Mysuru پلیس زره برای .303 تفنگ و گلوله تعداد ثبت شده 2,500. به عنوان این است که سلاح و مهمات دوره ممیزی برگزار خواهد شد. در یک چنین ممیزی Dy.SP Satish از Mysuru منطقه مسلح رزرو پلیس بازدید T. Narasipur ایستگاه پلیس در 23 مه به بورس از سلاح هنگامی که او در بر داشت که 50 live گلوله گم شد و گلوله از تعداد ذکر شده بود به عنوان 2,450.

پس از گلوله های زنده پیدا شد, گم, ننجنگود Sub-division Dy.SP Prabhakar رائو Shinde تسلیم پلیس شکایت (شاه 149/2020) در همان ایستگاه پلیس تحت IPC بخش 409 (کیفری نقض اعتماد عمومی بنده) و بخش 380 (سرقت).

در این مورد فرض بر این اهمیت را به عنوان گلوله شد از دست رفته در داخل یک ایستگاه پلیس و با توجه به شدت جرم Mysuru SP C. B. Ryshyanth قرار داده بود دو پلیس تحت تعلیق. به عنوان خود را زودتر بازداشتگاه تا به حال به پایان رسید Krishnegowda تولید شد قبل از T. Narasipur دادگاه دوشنبه گذشته و پلیس بود remanded دوباره به بازداشتگاه پلیس تا ژوئن 16.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب