KSRTC خدمات روستايي در عین حال شروع به کامل به عنوان سردرگمی همچنان ادامه دارد بیش از بهره برداری از اتوبوس

میسور/Mysuru: روز پس از اینکه دولت اعلام کرد که تسهیلات قابل توجهی در COVID-19 مستند محدودیت اجازه می دهد درون

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: روز پس از اینکه دولت اعلام کرد که تسهیلات قابل توجهی در COVID-19 مستند محدودیت اجازه می دهد درون دولت حمل و نقل عمومی به KSRTC Mysuru بخش مقامات هنوز به یک تصمیم شرکت در کوانتوم عملیات به مناطق روستایی است.

این KSRTC Mysuru روستایی بخش است که طبقه بندی شده مسیر عمل به عنوان یک B و C دسته ها هنوز به یک تصمیم در مورد از سرگیری شب توقف اتوبوس خدمات به مناطق روستایی و همچنین فرکانس عمل از سفر در طول روز. با عدم اطمینان بیش از بهره برداری از سفر به مناطق روستایی هنوز مداوم رانندگان و هادی که بازگشت به کار در حضور کامل زیر از سرگیری خدمات اتوبوس مجبور به صبر کنید با اتوبوس خود را برای ساعت ها در کنار جاده ها در اطراف Sub-شهری, اتوبوس, ایستادن برای انجام سفر. اگر چه وجود دارد بسیاری از مسافران در مسیرهای روستایی و ridership بهتر است, سردرگمی میان مقامات منجر به شکست مرمت از خدمات اتوبوس به مناطق روستایی در تمام ابعاد آن را آموخته است.

در میان این همه رانندگان و هادی شکایت دارند که آنها اغلب خواسته می شود در حال حاضر در قدرت کامل در تمام روز هر چند خدمات اتوبوس را دوباره شروع شده است در یک مقیاس کامل. وی از سوی مامورین که مقامات در Mysuru زیر نیست KSRTC را به دفتر مرکزی بخشنامه درخواست همه بخش های آن به دنبال چرخش سیاست برای رانندگان و هادی آنها ادعا کرد که گاهی اوقات از آنها خواسته به مرخصی بروید زمانی که آنها گزارش به وظیفه.

در ضمن KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar گفت که بخش عامل 298 مسیرهای در کل از همه آن هفت انبار در منطقه در حال حاضر. اشاره به این که 702 اتوبوس که در عمل از Mysuru در روزهای عادی قبل از مستند دوره او گفت که وجود دارد بیش از 3500 کارکنان متصل به تقسیم و در مورد Rs. 11 کرور مورد نیاز برای پرداخت حقوق خود را هر ماه.

ابراز ناامیدی بیش از از دست دادن درآمد به علت مستند و فقیر ridership زیر از سرگیری خدمات اتوبوس او ابراز امیدواری کرد که ridership و بنابراین درآمد درآمد ممکن است قابل ملاحظه ای افزایش در روزهای آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن