آمازون را تایید نخست روز تاخیر در ما

آمازون نخست روز شده است تاخیر در آمریکا این شرکت امروز اعلام کرد. سالانه خرید رویداد که وعده تخفیف برای اعضای

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

آمازون نخست روز شده است تاخیر در آمریکا این شرکت امروز اعلام کرد. سالانه خرید رویداد که وعده تخفیف برای اعضای آمازون نخست معمولا برگزار شد در اواسط ماه جولای اما آمازون در حال حاضر تایید کرد که در نظر دارد برای برگزاری این رویداد "بعد از حد معمول" این سال است. این شرکت را تنظیم کنید تا یک تاریخ جدید اما گفت که این امر می تواند "به اشتراک گذاری جزئیات بیشتر به زودی."

"این سال ما می شود برگزاری روز نخست بعد از حد معمول در حالی که اطمینان از ایمنی کارکنان و حمایت از مشتریان و فروش شرکای" یک سخنگوی این شرکت گفت: در آستانه. آنها اضافه شده است که این شرکت قصد دارد به جلو بروید با تخفیف رویداد در هند در ماه اوت 6-7. "کاربران در سراسر جهان را تجربه نخست روز بعد از این سال" سخنگوی گفت.

دلیل تاخیر به نظر می رسد COVID-19 همه گیر که باعث شده است که تقاضا برای آمازون خدمات به موشک وار رفتن در طول رکود اقتصادی اضافه کردن $74 میلیارد به جف بزوس' از ثروت شخصی در سال 2020 در مجموع $189.3 میلیارد دلار با توجه به بلومبرگ. این بیماری همه گیر است و همچنین تحت فشار قرار دادن این شرکت به کار بدون به خطر انداختن آن انبار کارگران است. از اواسط ماه مه ان بی سی نیوز گزارش داد که هشت نفر از شرکت انبار کارگران کشته شده بود از ویروس و آمازون در حال حاضر رو به یک طرح دعوی در دادگاه از کارکنان که ادعا آن سیاست های بهداشت نمی تواند به اندازه کافی برای حفاظت از آنها. آمازون گفت: در ماه آوریل که این انتظار به صرف بیش از 4 میلیارد دلار در coronavirus-هزینه های مربوط از جمله تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) نظافت و امکانات و ساختمان خود را به COVID-19 تست امکانات.

شایعاتی که روز نخست خواهد بود با تاخیر در تاریخ به حداقل زمانی که آن گزارش شد که این رویداد می تواند به تاخیر افتاد تا مرداد. اما اخیرا CNBC گزارش داد که شرکت گفته بود شخص ثالث فروشندگان به انتظار نخست روز اتفاق می افتد, در اکتبر 5th این سال است. که در عرض دو ماه دیگر خرید عمده بعد برای آمازون در جمعه سیاه آخر هفته است که با توجه به شروع در ماه نوامبر 27th, این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن