ناسا جدید مریخ است که در مورد به کشتی سوار در شکار برای باستان بیگانه زندگی

در ژوئیه 30, شش چرخ مریخ نورد ناسا به اندازه یک SUV را در کشتی سوار در سفر خود به مریخ — آغاز تل

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

در ژوئیه 30, شش چرخ مریخ نورد ناسا به اندازه یک SUV را در کشتی سوار در سفر خود به مریخ — آغاز تلاش برای رمزگشایی از اسرار این سیاره قرمز گذشته است. مجهز به یک مجموعه از ابزار و پیچیده حفاری سیستم رور است که وظیفه پاسخ دادن به یک سوال است که سر در گم دانشمندان قرن: به مریخ تا کنون میزبان زندگی ؟

این مریخ نورد به نام پشتکار یکی از ناسا بلند پروازانه ترین سیاره ماموریت به تاریخ. نه تنها ربات طراحی شده برای تجزیه و تحلیل سنگ مریخی نشانه هایی از زندگی گذشته اما رور را نیز کش ده ها تن از نمونه ها به ترک جایی بر روی سطح مریخ. این نمونه ها را آب و دهه آینده بر روی مریخ در انتظار روزی که دیگر فضاپیمای رباتیک می رسد تراکم آنها و انفجار. نمونه ها خواهد شد و سپس سفر به سیاره ما که مشتاق دانشمندان خواهد بود انتظار برای دریافت آنها.

این همه بخشی از یک بسیار نیرومند عمل شناخته شده به عنوان مریخ نمونه بازگشت. هدف این است که برای آوردن بکر تکه از مریخ مواد بازگشت به زمین که در آن ما می توانید آنها را مطالعه پیچیده در آزمایشگاه. "اگر شما می خواهید برای تایید است که زندگی وجود دارد فراتر از زمین, شما احتمالا می توانید آن را با هر ابزار است که می تواند پرواز امروز" کنت Farley, پروژه دانشمند برای پشتکار و استاد در موسسه فناوری کالیفرنیا می گوید آستانه. "شما واقعا مجبور به آوردن نمونه ها به آزمایشگاه."

پشتکار فقط اول بسیار پیچیده — گام در این نمونه روند بازگشت. اگر موفق پشتکار خواهد منظمی بسته ده ها تن از نمونه ها از سطح مریخ که ممکن است یک روز دیدن زمین است. آنها ممکن است به ما بگویید که اگر زندگی در مریخ وجود داشته یا اگر آن را همیشه بی ثمر سیاره است. "این است که واقعا منحصر به فرد — واقعا یک بار-در-یک-عمر — فرصت برای به دست آوردن نمونه از یک محل شناخته شده در مریخ" Tanja Bosak استاد geobiology در MIT است که یک شرکت دانشمند در این ماموریت می گوید در آستانه.

جستجو برای زندگی در مریخ

در سال 1976 ناسا با ارسال دو landers به نام وایکینگ 1 و وایکینگ 2 به سطح مریخ به طور فعال به دنبال نشانه هایی از زندگی است. در حالی که این جفت ارز آموخته زیادی در مورد مریخ آنها را روشن نمی کردن هر گونه شواهد قانع کننده که زندگی تا به حال وجود داشته است در این سیاره قرار دادن یک دمپر در جستجو در حالی که برای. اما در حقیقت وایکینگ لندرز نمی شد مجهز به جواب نهایی که سوال. "در مقایسه با آنچه ما امروز می دانیم آنها بسیار پیچیده درک چگونه به واقع به دنبال زندگی می گوید:" Farley.

ناسا به دنبال وایکینگ لندرز با orbiters که مورد مطالعه مریخ از بالا به عنوان به خوبی به عنوان rovers که crawled شده در سراسر سطح این سیاره. بیش از یک پرتره جدید از مریخ در گذشته پدید آمده است. با تشکر از اطلاعات از این فضاپیما دانشمندان متوجه شدم که 3.5 میلیارد سال پیش مایع آب دریاچه ها و رودخانه ها نقطه چین روی سطح این سیاره است. جریان آب بر روی زمین است که شاید تنها مهم ترین عنصر برای حیات بر روی سیاره ما; بسیاری از دانشمندان فکر کرده اید که اگر این شکوه مریخ از گذشته به میزبانی موجودات بیش از حد.

داده ها از ناسا اخیر مریخ نورد کنجکاوی reinvigorated جستجو برای زندگی است. کاهش یافته و به یک حوضه به نام گودال گیل در سال 2012 کنجکاوی این ابزار به سرعت مشخص شد که این منطقه بود که هنگامی که یک غول دریاچه. "در همان زمان به عنوان آن محیط وجود داشته و بر روی زمین یک محیط مشابه نه تنها قابل سکونت آن شده اند که ساکنان" Farley می گوید. "وجود دارد که موجودات زنده در یک محیط مشابه در یک زمان مشابه بر روی زمین است."

سریع به جلو به امروز و ناسا برداشت شاید بیشتر وسوسه انگیزی جای پشتکار را به کاوش: منطقه ای در مریخ به نام Jezero دهانه. دانشمندان نسبتا خاصی است که دهانه شد و هنگامی که خانه را به یک جریان رودخانه است که ریخت و به یک دریاچه است. که جریان آب ممکن است به ارمغان آورد رسوبات و مواد معدنی دیگر به دریاچه ارائه شیمیایی مناسب دستور العمل های مورد نیاز برای کوچک موجودات مختلف به رشد است.

"ما در حال رفتن برای دیدن آنچه که به نظر می رسد تا ما را از مدار به عنوان یک بسیار قابل سکونت و محیط زیست" کن Williford معاون دانشمند پروژه برای پشتکار ناسا در آزمایشگاه پیشرانش جت می گوید آستانه. "اگر وجود میکروب در دریاچه که آنها تا به حال از هر فرصتی برای به استعمار به خصوص مثلا در لبه دریاچه که در آن شما اغلب پیدا کردن برکه تفاله بر روی زمین و یا این نوع فقط ماده چسبنده و لزج سبز در لبه یک حوضچه یا دریاچه است. که مثل ما جام مقدس."

مریخ حفاری

هنگامی که پشتکار باعث می شود آن را به Jezero شکار خواهد بود برای به اصطلاح "biosignatures." یک biosignature می تواند یک سنگ معدنی یا ساختار است که تشکیل شده است توسط موجودات زنده است. این می تواند مواد شیمیایی است که تولید شده توسط فرآیندهای بیولوژیکی یا مواد آلی — مولکول ساخته شده از کربن و هیدروژن که شامل تمام زمین زندگی است. پیدا کردن یک biosignature خواهد بود باور نکردنی در حالی که پیدا کردن انواع متعدد در یک محل می تواند یک برنده تمام پولها.

پشتکار است decked با هفت ابزار که بیشتر آن را دنبال biosignatures به عنوان رور نظرسنجی مریخ زمین. آنها عبارتند از: دوربین های دیجیتال, رادار, و بیشتر. پشتکار چند پروژه های جانبی بیش از حد. یک ابزار به نام MOXIE تلاش خواهد کرد برای تبدیل دی اکسید کربن در جو مریخ به اکسیژن — یک روش است که ممکن است مفید باشد برای آینده بشر کاوشگران مریخ است. این glitziest علاوه بر یک هلیکوپتر کوچک است که تلاش خواهد کرد به پرواز را از طریق نازک مریخ جو است.

واقعی pièce de résistance پشتکار است آن نمونه سیستم. "نمونه بازگشت از جنبه های است که واقعا مرتب کردن بر اساس از بزرگترین انگیزه هدف از مریخ در سال 2020" Williford می گوید. "ما دلیلی برای بودن است." یک بازوی روباتیک را گسترش بیرون از مقابل مریخ نورد و مته به سطح با یکی از نه بیت مته. این مواد حفر خواهد شد حوصلگی به یکی از 43 تیتانیوم نمونه لوله که پشتکار را به مریخ است. یک بار پر شده, در یک رابطه آورده است به شکم مریخ نورد که در آن یکی دیگر از بازوی روباتیک طول می کشد عکس از نمونه کامال مهر و موم آن و سپس ذخیره آن برای بعد.

کل تیم از دانشمندان و مهندسان را تعیین خواهد کرد که در آن و زمانی که پشتکار دریل. آنها در حال تلاش برای برنامه ریزی آنجا که آنها می توانند در حال حاضر اما این همه بستگی دارد دقیقا همان جایی که پشتکار زمین در Jezero دهانه. هنگامی که آن را بر روی زمین مریخ نورد می توانید تجزیه و تحلیل محیط اطراف خود و برجسته کردن زمینه های کلیدی از علاقه. این تیم در شکار برای برخی از انواع سنگ ها مانند کربناتها که دیده شده است از مدار اطراف لبه Jezero دهانه. آنها همچنین امیدوار به نقطه ای پر از دست انداز تپه لایه خاک شناخته شده به عنوان stromatolites. Stromatolites فرم در آب های کم عمق محیط بر روی زمین هنگامی که تشک از سیانو باکتری ها تله ذرات ریز رسوب ایجاد لایه صخره. ساختارهای مشابه در مریخ را ارائه فریبنده نقاط به مته.

در نهایت تصمیم به مته را هفته به هفته بحث و گفتگو با دانشمندان و وزن هزار نفر از عوامل مختلف است. "هر نمونه به طور فوق العاده ارزشمند و واقعا یکی از نوع خود می گوید:" Bosak است که بخشی از این تیم از دانشمندان تصمیم گیری که در آن به تمرین. "اما در حالی که با ارزش ما می تواند فلج نیز توسط: 'اوه این است که به عنوان با ارزش به عنوان چیزی در اطراف گوشه می باشد ؟ ما هنوز در حال کار کردن آنچه که دقیقا به اندازه کافی خوب است چرا که شاید در اطراف گوشه بدتر است."

هوازدگی مریخ

هدف این است که برای به دست آوردن حداقل 20 نمونه متنوع از مواد است که می تواند به زمین بازگشت و یک روز هر چند گزینه وجود دارد برای پر کردن تمام 43 لوله. "اگر شما بخواهید تمام مهندسین این 43," اریک اگویلار دو لا فرانترا یک سیستم testbed مدیر و دستیار تحویل محصول manager برای نمونه سیستم ذخیره بر روی پشتکار در ناسا JPL می گوید آستانه. "ما می خواهیم هر یک گرفته شده و کار و یک نمونه و سپس آن را واقعا سخت برای دانشمندان به تصمیم می گیرید که آنهایی که به عقب می آیند."

در برخی از نقطه دانشمندان تصمیم به رها کردن نمونه لوله در جایی بر روی سطح مریخ. ممکن است آنها تصمیم به تخلیه لوله ها در افراد و twos و یا به احتمال زیاد در یکی از دسته بندی روی یک سطح صاف در جایی. پس از آنها ساخته شده از تیتانیوم, نمونه ظروف باید قادر به مقاومت در برابر سرما مریخ محیط زیست — به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه بالقوه گرد و غبار — بدون از دست دادن ارزش محتویات داخل آنها. آنها نیز به رنگ سفید در مورد چیزهایی که حرارت تا در مریخ بیش از حد. "ما نمی خواهیم این چیزها را به دریافت بیش از حد گرم در سطح مریخ حتی اگر آن را هنوز هم خیلی سرد وجود دارد" اگویلار دو لا فرانترا می گوید. "اما در نور مستقیم خورشید به آن می تواند نسبتا داغ بیش از حد." همه در همه, ناسا ادعا لوله قادر خواهد بود به گذشته تا 20 سال بدون اهانت آمیز.

که می تواند کلید پس از آن خواهد بود یک مدت طولانی صبر کنید تا پیگیری ماموریت. ناسا و آژانس فضایی اروپا در حال همکاری با یکدیگر برای کمک به سرعت را. این ماموریت به احتمال زیاد دیگری ارسال کاوشگر به مریخ برای جمع آوری نمونه ها و سپس آنها را به یک موشک که ممکن است ملاقات با یکی دیگر از فضاپیما در مدار. که فضاپیما خواهد شد و سپس شروع به سفر بازگشت به زمین با نمونه های. آن را برای رفتن به فوق العاده پیچیده است و دانشمندان به دنبال در یک صبر است که می تواند به یک دهه است.

اما اگر آن همه تابه که می تواند نتایج فوق العاده ای است. هنگامی که بر روی زمین خواهد بود قادر به گرفتن نمونه و برش آنها را به ورق های نازک از سنگ است. "ما در نهایت آن را تا زمانی که آن را نازک تر از یک ورق کاغذ بنابراین شما می توانید درخشش نور از طریق آن می گوید:" Williford. "و این پس از آن اجازه می دهد تا شما را به دیدن بسیار چیزهای کوچک به اندازه فردی میکروبی سلول. ما واقعا نمی تواند انجام دهد که کاملا در عین حال با ابزار است که ما می توانیم پرواز در ماموریت مریخ. اما اگر ما این نمونه را ما می توانید انجام دهید که."

به گفتوگو

هنوز هم وجود دارد بسیار زیادی از کار از چپ به انجام, اما فقط به این نکته است که یک دستاورد برای پشتکار تیم. این ایده از یک مریخ نمونه بازگشت ماموریت شده است در ذهن دانشمندان برای چندین دهه است. "مردم می خنده و می گویند ما همیشه 10 سال دور از مریخ نمونه بازگشت می گوید:" Williford. "بود که به شوخی به دلیل این چیزی است که مردم می خواستند به انجام حداقل پس از آپولو عصر."

به دلیل ماهیت پشتکار ماموریت بسیاری از اقدامات احتیاطی اضافی به حال گرفته شود. بالاتر از همه این مریخ نورد به فوق العاده تمیز برای جلوگیری از هر گونه آلودگی از مریخ است. مهندسین پخته رور در بیش از 300 درجه فارنهایت (150 درجه سانتیگراد) به طور کامل استریل کردن آن است. "هنگامی که ما جمع آوری می کنیم که نمونه ما باید مطمئن شوید که ما آن را باز کنید و ما بازجویی از آن ممکن است باستان زندگی میکروبی که ما نمی گویند" هی بزرگ newsflash ما در بر داشت زندگی در مریخ!' و آمد برای پیدا کردن آن را در واقع چیزی که hitched سوار از زمین" Moogega استریکر سرب برای حفاظت از سیاره ای در پشتکار در ناسا JPL می گوید آستانه.

در طول کشش نهایی از راه اندازی و آماده سازی این COVID-19 همه گیر ضربه مجبور مهندسین به طور کامل دوباره برنامه های خود را. این تیم مشغول به کار در شیفت برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و اضافه شده فوق العاده تمیز و ضد عفونی احتیاطی به مطمئن شوید که آنها نمی گسترش این ویروس به همکاران خود. وجود مبارزات با لندرور سوار به مریخ بیش از حد. اطلس V موشک میله میله برای راه اندازی این ماموریت تجربه برخی از مسائل در طی یک آزمایش در ماه ژوئن مجبور به عقب براند راه اندازی توسط چند هفته. وجود دارد تنها یک پنجره کوچک از زمان در این تابستان برای پشتکار برای راه اندازی زمانی که مریخ و زمین می آیند نزدیک با هم در مدار خود. اگر مریخ نورد نمی تواند راه اندازی قبل از اواخر مرداد ماه ناسا ممکن است به دو سال دیگر صبر کنید دوباره امتحان کنید.

پشتکار در حال حاضر روز به دور از آن برنامه ریزی شده راه اندازی در ژوئیه 30, 7:50am می باشد و همکاران. خودرو را از کیپ کاناورال فلوریدا قرار دادن پشتکار در مسیر به مریخ با یک برنامه ریزی تاریخ ورود مدتی در فوریه 2021. این همان ماه که دو فضاپیمای دیگر وارد خواهد شد در مریخ: یک مدارگرد ساخته شده توسط امارات متحده عربی به نام امید و چین Tianwen-1 ماموریت که همچنین شامل یک رور.

بعدی فوریه پشتکار فرود به مریخ شجاعانه feat که تنها هشت ماموریت را با موفقیت کشیده. آن خواهید بود اکثر دلخراش بخشی از سفر اغلب به عنوان هفت دقیقه وحشت. اما اگر پشتکار می توانید به پایین به زمین در یک قطعه کار واقعی می تواند آغاز خواهد شد. یا نه پشتکار می یابد و زندگی در آن می تواند ما مهم دیدگاه های خود را در طبیعت از منظومه شمسی ما و جهان است.

"سوال اصلی از وجود زندگی در دیگر سیارات؟' — آن واقعا پایین می آید: آیا منشاء حیات نوعی از سحر و جادو, جرقه اتفاق می افتد که تنها فوق العاده به ندرت و یا معادل آن است و آن نوع از چیزی که اجتناب ناپذیر است ؟ می گوید:" Farley. "آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که ما می توانیم به چنین جایی در منظومه شمسی خود ما را در مریخ و سوال بپرسید," آیا زندگی در همه جا?'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب