Facebook ابزار برای انتقال رسانه ها به Google Photos در حال حاضر در دسترس برای همه

Facebook Google, عکس, انتقال, ابزار, برای اولین بار اعلام کرد برای آمریکا و کانادا در ماه آوریل در حال حاضر در

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

Facebook Google, عکس, انتقال, ابزار, برای اولین بار اعلام کرد برای آمریکا و کانادا در ماه آوریل در حال حاضر در دسترس در سطح جهانی این شرکت اعلام کرد در روز پنج شنبه.

جدید انتقال داده ها از ابزار اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد کپی از تمام عکس ها و یا فیلم خود را در Facebook حساب و انتقال آنها را به یک پیوند گوگل عکس یک. این ابزار برای اولین بار ساخته شده در دسترس را انتخاب کنید و بخش هایی از آفریقا و آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین در ماه دسامبر گذشته شده است و در حال گسترش به کشورهای بیشتری از.

در اینجا نحوه استفاده از داده های جدید ابزار انتقال on Facebook:

  1. در حالی که خود وارد سایت شوید Facebook account کلیک بر روی پیکان رو به پایین در انتهای فوقانی نوار منو و انتخاب گزینه "تنظیمات."
  2. برگه را انتخاب کنید که بار خوانده شده "خود را Facebook اطلاعات است."
  3. با کلیک بر روی "انتقال یک کپی از عکس های خود را و یا فیلم ها."

در حال حاضر کاربران فقط می توانید ذخیره عکس در گوگل عکس. اما یک Facebook سخنگو گفت در آستانه در ماه آوریل که "مردم نیز قادر به انتقال عکس ها به شرکت های دیگر که پیوستن به انتقال داده های برنامه."

که ابتکار تاسیس شد در سال 2018 بین, Google, Facebook, مایکروسافت و توییتر و آن را طراحی شده برای تقویت تلاش های مشترک در سراسر بهبود داده های ابزار هر دو بین شرکت و برای مصرف کنندگان است. اپل بعد پیوست منبع باز تلاش نامیده می شود انتقال داده های پروژه در سال 2019. اما این معلوم نیست که Facebook اضافه خواهد شد پشتیبانی از خدمات دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن