جنوبی هتل ستاره خاموش در عملیات Mysuru شهرستان

میسور/Mysuru: Mysuru را یاد جنوبی هتل ستاره در Vinobha جاده بسته است عملیات خود را از امروز با توجه به COVID-1

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Mysuru را یاد جنوبی هتل ستاره در Vinobha جاده بسته است عملیات خود را از امروز با توجه به COVID-19 جهانی همه گیر.

در یک امضا متوجه فرستاده شده به کارکنان به تاریخ مارس 19 (امروز) در هتل مدیر کل اعلام کرده است که با توجه به کروناویروس اپیدمی و مستند کسب و کار آمده است به وقفه و به عنوان چنین جنوبی Star مدیریت تصمیم گرفته است به هتل فسخ تمام کارمندان و کارکنان شماره گذاری بیش از 80.

"بحران جهانی تحت تاثیر هتل های بد و این وضعیت ادامه خواهد داد به طور نامحدود حتی پس از مستند برداشته شده است. مدیریت حل و فصل خواهد شد تمام حق عضویت از جمله ختم غرامت به همه کارکنان طبق قوانین و مقررات" اظهار داشت: توجه قرار داده و در هتل متوجه هیئت مدیره.

هتل ستاره جنوب شده است نقطه عطفی در Mysuru برای بیش از 40 سال و واحد است و متعلق به اداره شده توسط ایندرا هتل (میسور).

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز صاحب هتل H. R. B. Jairaj گفت: "بخش مهمان نوازی است که بدترین آمار و وضعیت را نمی سهولت در هر زمان به زودی. حتی دولت است در یک موقعیت برای کمک به. صنعت هتل شده است فلج توسط ویروس و حتی اگر ما ادامه عملیات وجود دارد بسیاری از محدودیت ها و پروتکل های غیر عملی به دنبال جلوگیری از گسترش ویروس. در چنین وضعیتی ما عمیقا دردناک برای نزدیک عملیات است."

در همین حال رئیس امور مالی گانش ذکر شده مشاهده شده توسط فدراسیون از هتل ها و رستوران های هند که بیش از 70 درصد از هتل ها و رستوران ها در هند خیره در بسته ظرف مدت 30 تا 45 روز به علت COVID-19 بیماری همه گیر. او سپس افزود: و گفت: "فقط در ماه دسامبر گذشته و ژانویه ما مرمت و دوباره طراحی دو طبقه از هتل. ما قرض کلان وام های بانکی و, این بیماری همه گیر است آمار ما بنابراین ما در یک موقعیت برای ادامه ندارم."

"کسب و کار ما قابل اجرا بر روی مسافران است. و گردشگران داخلی و خارجی را روشن نکنید مگر اینکه یک واکسن یافت و همه گیر ریشه کن شده است. حتی دولت ارائه نشده ما هر بسته محرک و یا هر نوع امداد بنابراین ما خیره در یک آینده تاریک و دلگیر. از این رو ما مجبور به گرفتن این تصمیم دردناک" گفت: Jairaj.

جدا از این Jairaj گفت: "ما در حال گرفتن پشتیبانی از هر دولت و آن دولت و یا حتی محلی است. Mysuru شهرستان شرکت کرده است افزایش مالیات 15 درصد و در بخش غیر مستقیم می گوید: ما باید پرداخت تا در سال آینده مالیات مالیات غیر مستقیم در این سال و نیز بلافاصله. این وضعیت چگونه می تواند ما را در اجرای یک هتل؟" گروه صاحب هتل در بنگلور و حسن آن نیز بسته شده است و به کارکنان اجازه رفتن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن