کاخ سفید می گوید محدودیت های Infinite آمده می تواند در 'هفته نه ماه'

کاخ سفید اشاره کرده و در یک بازه زمانی برای اقدام علیه Infinite محبوب اجتماعی تصویری نرم افزار متعلق به شرکت ا

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

کاخ سفید اشاره کرده و در یک بازه زمانی برای اقدام علیه Infinite محبوب اجتماعی تصویری نرم افزار متعلق به شرکت اینترنتی چینی ByteDance. هفته گذشته وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود "قطعا به دنبال" ممنوعیت برنامه و در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علامت مراتع می گوید یک حرکت می تواند در عرض چند هفته.

"تعدادی از مقامات دولت که به دنبال امنیت ملی خطر آن را به عنوان مربوط به Infinite, WeChat و دیگر برنامه های است که بالقوه برای امنیت ملی قرار گرفتن در معرض به طور خاص به عنوان آن مربوط به جمع آوری اطلاعات شهروندان آمریکایی توسط یک خارجی دشمن" مراتع به خبرنگاران گفت: سفر از آتلانتا در نیروی هوایی. "من فکر نمی کنم که هیچ خودخواسته مهلت اقدام, اما من فکر می کنم ما به دنبال در هفته و ماه نیست."

Infinite را انکار می کند که این یک خطر امنیتی و اقدامات انجام شده برای فاصله خود را از Douyin چینی نسخه از نرم افزار است. این شرکت منصوب جدید مدیر عامل سابق دیزنی exec کوین مایر و هفته گذشته آن را کشیده و از هنگ کنگ پس از این منطقه به تصویب رسید جدید امنیت ملی قانون بیشتر قدرت مرکزی دولت چین.

"Infinite است که به رهبری آمریکا مدیر عامل شرکت با صدها نفر از کارکنان و رهبران کلیدی در سراسر ایمنی و امنیت محصول و سیاست عمومی در اینجا در ایالات متحده" این شرکت گفت: در پاسخ به Pompeo نظرات. "ما هیچ اولویت بالاتر نسبت به ترویج امن و تجربه برنامه برای کاربران ما. ما هرگز ارائه اطلاعات کاربر به دولت چین و نه می توانیم فراموش بنابراین اگر خواسته."

بسیاری از نمایندگان کنگره آمریکا باقی می ماند کمتر از متقاعد شده اما با اشاره به ملی چین هوش قانون است که موجب شد شرکت های اینترنتی به ارائه اطلاعات در زمانی که دولت به خواسته های آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن