10,100-تخت COVID-تسهیلات مراقبت می آید تا در بنگلور

بنگلور: عظیم COVID-مراقبت مرکز با بیش از 10,100 تخت تنظیم شده بود باز در بنگالور مرکز نمایشگاه بین المللی (BIE

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

بنگلور: عظیم COVID-مراقبت مرکز با بیش از 10,100 تخت تنظیم شده بود باز در بنگالور مرکز نمایشگاه بین المللی (BIEC) در بنگلور. این مجموعه به عنوان بزرگترین COVID-مراقبت مرکز و خانه COVID-19 بيمار بدون علامت یا دارای علائم خفیف.

مدنی مقامات گفت: 10,100-bedded تسهیلات خواهد بود بزرگترین کشور. دهلی نو سردار پاتل COVID مراقبت مرکز در حال حاضر دارای افتخار بودن بزرگترین COVID مرکز مراقبت با 10000 تخت.

BIEC یک آلاینده محل در حومه شهر بنگالور بود زودتر فضای مورد استفاده توسط مقامات به پناهگاه کارگران مهاجر به دنبال ترک این شهر به خانه های خود پس از مستند بیش از Coronavirus شیوع تحمیل شد.

روز یکشنبه Bruhat بنگلور Mahanagara Palike (BBMP) کمیسر B. H. آنیل کومار گفت: "این مرکز به خوبی تهویه دارای تعداد کافی توالت, پرستاری, ایستگاه های آشپزخانه و دیگر امکانات مورد نیاز."

BBMP قرار داده است تا صفحه نمایش LED به پرتو سرگرمی برنامه به خصوص برای کودکان و سالمندان برای کمک به آنها در غلبه بر خستگی است. مواد غذایی با کیفیت خوب نیز سازماندهی شده برای بیماران مبتلا به سطل جداگانه به دور از صفحات.

زیستی-پزشکی زباله آژانس داده شده است مناقصه برای تمیز کردن تسهیلات. این مرکز را جداگانه کابین با 40 تخت و تلویزیون مجموعه در هر کابین. با تکنولوژی بالا توالت و مستراح امکانات ارائه شده در تمام سالن. جدا کردن اکسیژن اتاق را نیز راه اندازی شده است.

با توجه به افزایش شدید موارد در بنگلور در هفته گذشته مدنی مقامات در این شهرستان آغاز شده تبدیل به داخل استادیوم و ashrams به COVID-مراکز مراقبت.

مقامات نیز منتشر شده یک لیست از 16 بيمارستان های دولتی و 73 بیمارستان های خصوصی که در آن COVID-19 بيمار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن