Big Sur رسما macOS 11.0 به عنوان اپل در نهایت برگ OS X پشت

سیستم عامل Mac OS X است که در نهایت به پایان رسید با اپل تایید است که آن را رسما در حال حرکت به macOS 11 با تا

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

سیستم عامل Mac OS X است که در نهایت به پایان رسید با اپل تایید است که آن را رسما در حال حرکت به macOS 11 با تازگی اعلام کرد سور بزرگ به روز رسانی پس از تقریبا 20 سال از OS X (یا macOS 10.) که بدان معنی است که این سقوط, کاربران خواهد شد و در نهایت ارتقاء از 10.X نسخه که اپل شده است و با استفاده از نزدیک به دو دهه به نسخه 11.0.

بله macOS 11.

نسخه اصلی از سیستم عامل Mac OS X (که اپل rebranded به macOS به بازی بهتر خود را iOS watchOS و tvOS نرم افزار برندها با انتشار macOS سیرا در سال 2016) منتشر شد به عنوان یک بتا عمومی برای $29.99 در ماه سپتامبر سال 2000 به عنوان یک جانشین برای سیستم عامل Mac OS 9 گذشته از "کلاسیک" اپل سیستم عامل که به تاریخ بازگشت به اصلی مکینتاش در سال 1984. این نسخه از سیستم عامل Mac OS X یک خط در شن و ماسه بین دوران اصلی اپل کامپیوتر و تولد نسل جدیدی از دستگاه های.

اپل را صرف دهه آینده بیشتر پالایش و افزایش OS X با به روز رسانی منتشر شده به مراتب بیشتر به صورت پراکنده تر در حال حاضر سالانه منتشر شده است که آمده اند به تعریف همه از این شرکت نرم افزار. نسخه های قبلی از OS X — معروف به نام پس از "گربه بزرگ" اسامی مانند جگوار و شیر و پلنگ و ببر — بودند و در واقع پرداخت ارتقاء است که مشتریان برای خرید و نه محبوبیت. OS X نیز میرسد نسل از سخت افزار اپل از اوایل پاور روز از iMac و مک بوک به اینتل تغییر از سال 2005 به دستگاه های جدیدتر مانند فوق العاده نازک مک بوک ایر و یا شدت قیمت Mac Pro.

شروع در سال 2011 اپل آغاز خواهد شد برای تغییر به سالانه منتشر شده از سیستم عامل X; در سال 2013 با انتشار OS X Mavericks شرکت خواهد خندق گربه نام و نوبت OS X به صورت رایگان سالانه به روز رسانی.

تغییر برای macOS 11.0 است تعجب آور یک برای اپل با توجه به این که در یک نقطه به نظر می رسید که اپل داشت ازدواج ایده به سادگی با استفاده از OS X / macOS 10 به عنوان نام تجاری خود را برای نرم افزار خود را برای آینده قابل پیش بینی. مایکروسافت حتی شروع به دنبال مجموعه با این شرکت اعلام کرد در سال 2015 که آن را مشاهده ویندوز 10 به عنوان "نسخه نهایی از ویندوز است."

با اپل حرکت به macOS 11 اگر چه آن کسی حدس بزنید چه اتفاقی می افتد بعدی. در سال آینده تغییر نسبت به iOS-مانند نسخه شماره با انتشار macOS 12? و یا ما آغاز یک دوره جدید از macOS 11 روز رسانی با نسخه 11.1, 11.2 و غیره مجموعه ای منتشر می شود هر پاییز برای دو دهه آینده?

هنوز این تغییر در حال حاضر علائم اتصالات انتهای جاده برای OS X هر چند که اپل آن آغاز می شود آخرین اختراع مجدد از اینتل مبتنی بر تراشه های جدید ARM-based اپل سیلیکون محصولات که بیشتر مرز بین تلفن همراه خود را iOS و iPadOS دستگاه و لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی است.

OS X تعریف مک برای نسل از سخت افزار و نرم افزار. آن را هیجان انگیز برای دیدن فقط آنچه که اپل برنامه ریزی شده بعدی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن