زندانیان از پناهگاه اردوگاه بازگشت به مکان های مادری

میسور/Mysuru: صدها نفر از مردم پناه در سرپناه موقت خانه در سراسر شهر زیر COVID-19 مستند را آغاز کرده اند بازگش

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: صدها نفر از مردم پناه در سرپناه موقت خانه در سراسر شهر زیر COVID-19 مستند را آغاز کرده اند بازگشت به مکان های مادری خود پس از مستند محدودیت بودند آرام هفته گذشته است. در حالی که برخی از آنها به بازگشت به روستاهای خود دیگران را بازگشت به کار.

پس از اعلام سراسر کشور مستند در هفته آخر مارس Mysuru شهرستان شرکت (MCC) تنظیم کرده بود تا پناهگاه اردوگاه ها در مکان های مختلف در شهر است. در حالی که 32 93 پناه در Nanjaraja بهادر Choultry در Vinobha از جاده به سمت چپ یا به مکان های مادری خود و یا برای کار 8 را ترک کرده اند از Neramballi Kalyana Mantapa, 6 از Nityotsava Kalyana Mantapa در Krishnamurthypuram, 39 از Hoysala کارناتاکا Sangha Bhavan و 8 از خوابگاه جوانان.

MCC دستیار مهندس Shivappa که مسئول پناهگاه اردوگاه گفت که MCC برنامه ریزی شده برای ارسال به همه آنها یا به مکان های مادری خود و یا workspots قبل از این مستند به پایان می رسد در مارس 17.

اشاره به این که برخی از آنها مجبور به بازگشت آنها زودتر شغل یا حرفه او گفت که MCC در ارتباط با شهر و بر اساس اعتباری-من بوده و در ارتباط با چندین شرکت خصوصی در تامین اشتغال دائم به دیگران که نه شغل دارند.

اعتبار-من M. P. Varsha گفت که وجود سالمندان و افراد معلول بیش از حد در پناهگاه اردوگاه که نمی توانند کار کنند و این سازمان در تلاش بود برای پیدا کردن آنها دیگر مکان های مناسب از پناهگاه پست مستند.

اشاره به این که تمام abled افراد در خانههای آموزش دیده بودند در چند صنایع دستی و او گفت که زندانیان ساخته شده بیش از 8000 کیسه های کاغذی و پاکت کاملا درآمد Rs.24,000 در طول اقامت خود را.

حاکی از آن است که مبارک به یاد داشته باشید که رقابت بوجود آمده در میان کسانی که آموزش دیده در ساخت کاغذ را پوشش می دهد Varsha گفت که سازمان تا به حال مشغول به کار در جهت تضمین این که هیچ زندانی برگ پناهگاه خانه بی پول و افزود که تلاش خواهد شد تا با ارائه اشتغال به کسانی که از پیدا کردن شغل و یا کار می کنند.

MCC اضافی کمیسر N. M. Shashikumar گفت که کار گروه ارائه وسایل نقلیه به زندانیان ترک خانههای خود برای رسیدن به محل کار و یا مزارع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن