Carqon بار الکتریکی دوچرخه چکیده: حمل و نقل شهری و حل

اگر شما هنوز هم فکر می کنم خودروها حتی خودروهای الکتریکی هستند که آینده شهری, حمل و نقل, Carqon با

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

اگر شما هنوز هم فکر می کنم خودروها حتی خودروهای الکتریکی هستند که آینده شهری, حمل و نقل, Carqon بار الکتریکی دوچرخه است که در اینجا به شما را متقاعد کند در غیر این صورت.

دوچرخه باری یک روش زندگی برای بسیاری از خانواده های اروپایی. برای یک دهه من bicycled من سه تا از بچه ها در همه جا در آمستردام با استفاده از یک سنتی "bakfiets." من سه سرعت هلندی حمل دوچرخه با آن بزرگ جعبه چوبی متصل پایین به دراز قاب چیزی بود که از یک منظره به گردشگران اما بسیار معمول برای شهرستانها که تشخیص اولویت مردم بیش از اتومبیل. مشکل با دوچرخه باری همواره وزن و فله ساخت آنها را دشوار است به مانور که به طور کامل لود. اضافه کردن یک موتور الکتریکی به طور کامل تبدیل تجربه ساخت حتی daintiest از پدر و مادر احساس مافوق انسانی.

من فقط به صرف یک هفته سوارکاری Carqon اولین تولید دوچرخه در اینجا در آمستردام. این یک 88-پوند (40 کیلوگرم) بار الکتریکی دوچرخه طراحی شده برای حمل و نقل یک فرد بالغ و چهار تا بچه فاصله تا 75 مایل (120 متر) قبل از نیاز به شارژ مجدد. من دور مؤمن در تحول قدرت از بار الکتریکی دوچرخه به جای هر دو دیزل-gulping تحویل کامیون و اتومبیل خانواده در شهرستانها در جهان.

در حالی که کمک به من را بررسی Carqon من هم شاهد صاحبان بسیار محبوب شهری پیکان بار الکتریکی دوچرخه آمده برای پشیمانی خرید خود را. زمانی که Carqon به فروش می رود در ماه ژوئن برای تقریبا همان قیمت به عنوان شهری Arrow, من به طور کامل انتظار می رود والدین محافل به تقسیم Carqon در مقابل UA دسته با شدت دیده نشده از دختران متوسط.

Carqon اولین تجسم بار الکتریکی دوچرخه با تمرکز بر خانواده ها فقط به عنوان شهرستانها شروع به ظهور از COVID-19 مستندات. شهرداران در سراسر جهان در حال ترغیب ساکنان به جلوگیری از حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از تجدید حیات از عفونت. اما آنها همچنین محدود کردن سفر با ماشین تبدیل مایل از جاده ها به محافظت مسیرهای دوچرخه سواری و عابر پیاده در مناطق به منظور تشویق سالم حالت های حمل و نقل کمک خواهد کرد که حفظ کیفیت هوا پیشرفت های ساخته شده در طول بیماری همه گیر. یک بار الکتریکی دوچرخه اجازه می دهد تا خانواده ها به خندق هر دو مترو و اتومبیل در حالی که هنوز بچه ها به مدرسه پدر و مادر به کار و تمامی کارهای اجرا شود.

من نمی توانم غلو راحتی یک محموله دوچرخه در شهرهایی مانند آمستردام و کپنهاگ. وجود دارد به سادگی هیچ راه بهتری برای حرکت محموله گرانبها را بین نقاط A و b برای سال استفاده کردم من ران-صفحه محموله دوچرخه برای حداقل 95 درصد از تمام نیازهای حمل و نقل, گاهی اوقات مکمل دوچرخه با قطار اتوبوس یا خودرو استخدام به عنوان مورد نیاز است. نه یک بار من به احساس نیاز به خود ماشین است. اضافه کردن یک موتور الکتریکی می گیرد که تخلیه راحتی به یک سطح کاملا جدید در حالی که گسترش طیف وسیعی از آنچه در نظر گرفته شده به راحتی bikeable.

بچه ها من باید همه بزرگتر شدن من باری دوچرخه, بنابراین من داوطلب خدمت سربازی سه مجموعه از پدر و مادر جدید برای کمک به من با این نقد و بررسی. Andre لیزا و لیندا هر یک خود را یک بار الکتریکی دوچرخه های ساخته شده توسط شهری فلش تا حد زیادی محبوب ترین نام تجاری برقی دوچرخه باری استفاده می شود توسط پدر و مادر در آمستردام.

Carqon مانند شهری Arrow, یک دوچرخه با نام تجاری دنیا در هلند و خریداری شده توسط هلندی حمل و نقل کنگلومرا. Carqon متعلق به Accell گروه شهری پیکان با Pon منابع. اینها سفید-برچسب دوچرخه مونتاژ شده از یک فروشگاه از بخش های چینی به فروش می رسد و در Indiegogo.

Carqon اول ساخته شده چلپ چلوپ در صنعت دوچرخه با یک خوبی دریافت سه چرخ باری دوچرخه راه بازگشت در سال 2016 اما هرگز آن را فراتر از مفهوم فاز. این Carqon من بررسی است که نزدیک به نسخه نهایی از دو چرخ آلومینیومی محموله دوچرخه که در دسترس است برای خرید در ژوئن 2 در هلند و آلمان و بلژیک و فرانسه و دانمارک. فروش ساخته خواهد شد از طریق شبکه خود را از نمایندگی, اما آن را نیز می تواند خریداری آنلاین. آن را فقط نمی توان به طور مستقیم به خانه خود را. فروشندگان مسئول بررسی نهایی قبل از تحویل دوچرخه به صاحبان جدید و برای مقابله با هر گونه خدمات و گارانتی مسائل. که حس می کند برای دوچرخه سواری استفاده می شود به حمل و نقل خانواده خود را که قیمت بین €4,999 (400 وات باتری با سرعت 10-دوچرخه derailleur) به €6,499 (dual 500 وات, باتری, دنده hub و کمربند درایو). من نقد و بررسی دوچرخه است که در قیمت €5,299 (حدود 5,800) قبل از هر گونه یارانه های دولت کم می شود. (بیشتر در مورد که بعد از آن.)

این Carqon بار الکتریکی دوچرخه دارای چند ویژگی های standout — سه در واقع. مهمترین کودک درب. من می دانم که آن را فقط یک درب. اما آن را قابل توجه علاوه بر این با توجه به هر دو بچه ها و پدر و مادر که به من کمک کرد تا تست. کودکان و نوجوانان عشق را درب دلیل آن را به آنها می دهد احساس استقلال اجازه می دهد آنها را به راحتی صعود به جعبه و دست و پنجه نرم کردن خود (یک قفل ایمنی کودک می تواند درگیر شود اگر پدر و مادر خواسته). بچه ها که به من کمک کرد آزمون درب سالخورده از دو به 11 کاملا آن را دوست داشتم. برای پدر و مادر وجود دارد بدون نیاز به بلند کردن یک کودک را به محل. پایین تر از نقطه ورود نیز ایجاد خطر کمتر از دوچرخه سرنگونی بیش به کودکان وارد Carqon نسبت به شهری فلش. Carqon kids aren't در خطر می افتد یا به این دلیل آنها نمی باید برای صعود به بالا و بیش از این طرف برای ورود به جعبه.

در نظریه درب می کند در حال حاضر یک جوانه خطر من حدس می زنم. اما هر درب یک خطر برای انگشتان دست کمی و هیچ کودک بود باریکش در طول آزمایش.

دوم standout از ویژگی های پلی اتیلن و جعبه های پلاستیکی. هر سه پدر و مادر که سوار شهری فلش دوست داشت که خود را جوانترین کودکان نشسته عمیقا در جعبه به عنوان آنها احساس آن ارائه شده بیشتر حفاظت سر و گردن و شانه در مورد دوچرخه مخفیگاه آنان را بیش از. بالاتر لب نیز خوب برای خود youngins به خواب در برابر به جای معرض بودن که لنگی سر rag-doll اثر هر پدر و مادر dreads. جعبه نیز گسترده ای مانند دوچرخه باری از خواهر شرکت Babboe اجازه می دهد دو بچه به نشستن بر روی نیمکت در کنار هم راحت تر از UA.

سوم standout از ویژگی های گزینه برای باتری دوم. این یک اضافی 45 تا 60 متر از محدوده با توجه به Carqon بسته به اینکه چگونه شما سوار. (من می خواهم نزدیک تر به 45کیلومتر در هر باتری.) این Carqon ساخته شده است در اطراف بوش عملکرد CX Gen 4 محموله خط اواسط موتور درایو و انتخاب هر کدام از دو 400Wh یا 500Wh باتری. این محدوده که من نمی تونم تست برای تلفن های موبایل مناسب برای همه جا این بوش موتور و باتری ترکیب.

وجود دارد مقدار زیادی بیشتر به عنوان به خوبی. من تست دوچرخه ارائه قدرت کافی به رانندگی یک فرد بالغ و سه تا از بچه ها تا بزرگترین تپه پیدا می کنم در آمستردام (که نیست بسیار بزرگ) در اروپا بالا با سرعت 25 متر/ثانیه (یا 16 مایل در ساعت است که نه خیلی سریع) اگر چه لیزا و لیندا پیدا موتور ناله و شکایت کردن در چرخ دنده های پایین تر به مزاحم (مثل من). من نقد و بررسی دوچرخه نیز مجهز به یک دروازه کمربند درایو و Enviolo دنده توپی که تغییر در یک حرکت مداوم. (10-سرعت دوچرخه derailleur نیز موجود است.) هیچ شکایتی وجود دارد.

این Carqon همچنین می آید با یک کابل سیستم فرمان که احساس می کند بیشتر پاسخگو نسبت به شهری فلش clunky میله فرمان مونتاژ در هر دو بالا و سرعت های پایین. این Carqon همچنین دارای یک شعاع چرخش کمک می کند که شما مانور 2.6 متری (8 فوت و شش اینچ) دوچرخه. هر سه پدر و مادر ترجیح گسترده تر فرمان Carqon که گفتند به آنها بیشتر احساس کنترل بر روی فرمان.

یک پدر و مادر آندره که سریع موتورسیکلت بود و از طرفداران بزرگ قابل تنظیم سیستم تعلیق جلو. شما می توانید تحویل بچه ها به مهد کودک در سرعت کامل بر روی تخته سنگ او به من گفت که بدون آنها گرفتن ضرب و شتم. او همچنین از طرفداران Tektro دردو HD-E730 هیدرولیک دیسک ترمز تماس آنها را "سنگ جامد" و با ثبات در هنگام ترمز در سرعت بالا. آندره همچنین گفت که Carqon احساس اطمینان سفت و سخت و بدون خم در طول با سرعت بالا سر پیچ ها حتی زمانی که بیش از برجستگی.

وجود دارد برخی از شکایات ،

بزرگترین انتقاد شد و با هدف در مرکز ایستاده در نزدیکی-نسخه نهایی از دوچرخه است. اولین, آن را سخت تر به جلو Carqon بر روی پایه از شهری Arrow به خصوص اگر بچه ها در جعبه. Carqon به من می گوید که آنها در حال آزمایش با چشمه های مختلف برای تولید و اجرا "با نتایج مثبت است."

ایستاده نیز باریکش من پا پس من به عنوان نورد دوچرخه پشت در بالای آن است. که با توجه به کوتاه قلنبه که شما به معنای گام به اهرم دوچرخه به محل. من سهوا پا بر روی قطعه ای از فلز زیر است که باعث تکه به سمت عقب و دام من پا بین آن و پیاده رو. خوشبختانه دوچرخه خالی بود -- از آن می شده اند بسیار دردناک بود 88 پوند (40 کیلوگرم) دوچرخه لود شده با بچه ها و یا تجهیزات.

ترین مشکل شاید این است که هر دو Andre و خودم موفق به خراش ایستاده بر روی زمین هنگامی که سر پیچ ها تحت شرایط خاصی. آن را برای من اتفاق افتاده در هنگام تبدیل از یک خیابان به یک سربالایی به عنوان شایع است در هنگام تبدیل به صلیب یکی از آمستردام بسیاری از کانال های. من تهاجمی در همه. آن را نمی تواند هر خطرناک کنترل مسائل, اما آن را به اندازه کافی برای ترساندن دو دختر من و خودم. من گفتم که یک طراحی دوباره ایستاده در حال آمدن است, اما آن را نمی توان آماده است تا 2021.

بنابراین آره ایستاده است و مشکل در عمل و در مقایسه با شهری پیکان که درگیر تنها با حداقل تلاش. وجود دارد دیگر مسائل جزئی نیز هست.

این Carqon است بیشتر سکوت در خارج از بوش موتور whir هنگامی که سوار بر آسفالت مسیرهای دوچرخه سواری. در آجر خیابان و یا تخته سنگ باعث می شود که درب به لرزش ، به من گفته شده که تولید دوچرخه را سخت تر تحمل است که باید کاهش درب سر و صدا. من امیدوارم که به دلیل مداوم دوچرخه جغجغه فوق العاده آزار دهنده برای سوار و کسانی که در اطراف آنها.

Andre نبود شاد با کودک محدودیت بر روی نیمکت صندلی که نیاز به دو دست را نزدیک به عنوان به خوبی به عنوان یک تعاونی کودک مایل به نشستن هنوز. لیزا و لیندا هر دو بلافاصله ابراز نگرانی بالاتر با لوله بالا در Carqon نسبت به شهری فلش است که می تواند تداخل با دامن و لباس آنها گفت.

این Carqon گسترده جعبه نیز طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به خصوص در هنگام مرور متوقف ترافیک. شهری فلش استفاده باریک جعبه اجازه می دهد آنها را به فشار از طریق کوچکتر شکاف ایجاد شده توسط تاکسی تراموا و اتوبوس در snarled ترافیک. من همچنین متوجه شدم که این بسته بندی استفاده می شود را به پایان برساند جعبه را می توان به راحتی خراشیده و پاره شده. تنها پس از یک هفته از روش سوارکاری, من در حال حاضر چهار قابل رویت اشک در بسته بندی.

با وجود این گسل هر دو لیندا و لیزا فکر Carqon نسبت به شهری خود را فلش. Andre تا به حال حتی قوی تر از واکنش. "من تجارت در شهری فلش برای Carqon? بله," او گفت: "من بدون تردید!"

Carqon ممکن است یک تازه وارد اما تاسیس بار الکتریکی دوچرخه مارک های مانند Riese & مولر Douze چرخه Bullitt و شهری فلش باید توجه کنند. و این تنها اولین تلاش. Carqon است که در حال حاضر ساختمان آن محموله دوچرخه پلت فرم با برنامه ای برای راه اندازی یک Carqon مسطح و خاص محموله دوچرخه جعبه برای کسب و کار تا پایان این سال است.

تقاضا برای آخرین مایل تحویل خدمات را رشد 78 درصد که ما در نزدیکی سال 2030 نیاز به 36 درصد افزایش در تحویل کامیون ها با توجه به تجارت الکترونیکی گزارش منتشر شده توسط آژانس محیط زیست اروپا. این بدان معناست که گه تن از انتشار گاز CO2 به پمپ هوا و دیگری 11 دقیقه یش به طور متوسط شهری رفت و آمد به گزارش آژانس. دوچرخه باری پتانسیل را دارند که برای جلوگیری از که کابوس سناریو در حال حرکت حدود 25 درصد از تمام محصولات و یا تا 50 درصد از نور کالا در شهرستانها اروپا است. تحقیقات دیگر نشان می دهد که محموله های دوچرخه می تواند جایگزین وانت در 32 درصد از تحویل سفر و در 50 درصد از خدمات سفر است. چنین خوشبینی رهبری یک گروه از کارشناسان پیش بینی است که محموله دوچرخه می تواند به فروش می رسد در نرخ 2 میلیون نفر در سال 2030. و بود که قبل از همه شهرستانها شروع به تجدید نظر در حالت حمل و نقل پس از COVID-19 بیماری همه گیر.

همه گیر شده این طوفان کامل از فرصت به صورت بار الکتریکی دوچرخه: خونتان را افزایش تقاضا برای e-commerce تحویل خانواده به دنبال سالم حالت tansporation و شهرستانها ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری برای حمایت اجتماعی فاصله تلاش و اتحادیه اروپا صفر تولید گازهای گلخانه ای و کربن بی طرفی استراتژی است. این جای تعجب نیست که بار الکتریکی دوچرخه چنین شدید منطقه مورد علاقه در حال حاضر.

بار الکتریکی دوچرخه گران قیمت هستند تا مطمئن شوید. خوشبختانه برخی از کشورهای اروپایی پله با یارانه ها برای کمک به جبران هزینه های آن به عنوان بسیاری انجام داده اند در گذشته برای ترویج تصویب اتومبیل های برقی.

چه اتفاقی زمان برای Carqon به راه اندازی جدید خود بار الکتریکی دوچرخه در اروپا و چه شانس برای خانواده های شهری که حالا دیگر دلیلی برای فروش این خودرو است.

Vox رسانه های وابسته به مشارکت. این تاثیر محتوای سرمقاله هر چند Vox Media ممکن است کسب و کمیسیون برای محصولات خریداری شده از طریق لینک های وابسته. برای اطلاعات بیشتر, ببینید ما اخلاق و سیاست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن