والدین نوزادی که با بیش از 60 استخوان شکسته مرده محکوم می شوند اخبار انگلستان

[ad_1] زن و شوهری امروز پس از مرگ نوزاد هشت هفته‌ای‌شان با بیش از 60 استخوان شکسته در بدنش پس ا

توسط PARINEWS در 8 بهمن 1400
[ad_1]

زن و شوهری امروز پس از مرگ نوزاد هشت هفته‌ای‌شان با بیش از 60 استخوان شکسته در بدنش پس از "شنیع‌ترین خشونت" با محکومیت زندان روبرو هستند.

نائومی جانسون، 24 ساله، و بنجامین اوشی، 26 ساله، می گویند که امدادگران باعث شکستگی های دخترشان آمینه شده اند، اما آنها به دلیل آسیب های جسمی به او اعتراف کردند.

به گفته پلیس، دختربچه در مجموع 41 شکستگی در دنده‌ها و 24 شکستگی در اندام‌های خود داشت که پزشکان به این نتیجه رسیدند که جراحات وارده "بسیار نشان‌دهنده ادامه خشونت فیزیکی آمنه است".

جانسون و اوشی از ساوتوارک در لندن نیز به دلیل ظلم به فرزند دیگری که این زوج شناخته شده بودند، مجرم شناخته شدند.

حکم آنها در دادگاه سلطنتی لندن داخلی در بحبوحه ترس از افزایش کودک آزاری در بریتانیا صادر شد.

در اینجا، اسکای نیوز به اتفاقاتی که برای آمنه افتاد، چرایی گزارش‌های مربوط به کودک آزاری در حال افزایش است و علائم اولیه‌ای که ممکن است برای جلوگیری از آسیب جدی توجه شود، می‌پردازد.

بچه امینه چی شد؟

جانسون و اوشی، ذخیره سابق ارتش، پس از قطع تنفس آمنه، در 26 آوریل 2019 با ساعت 999 صبح تماس گرفتند.

امدادگران در عرض چند دقیقه به محل رسیدند و سعی کردند جان او را نجات دهند، اما او در دم جان باخت.

پلیس صوفیه گفت هیچ نشانه قابل مشاهده ای از جراحت وجود ندارد و در ابتدا تصور می شد که آمنه به طور ناگهانی و بدون دلیل فوت کرده است - اما بعداً اشعه ایکس استخوان های شکسته او را شناسایی کرد.

این نیرو افزود که برخی از شکستگی‌ها اخیراً رخ داده‌اند، در حالی که برخی دیگر شروع به بهبودی کرده‌اند که نشان می‌دهد آمنه بارها مورد آزار قرار گرفته است.

با این حال، علت مرگ مشخص نشده است.

بنجامین اوشی به اتهام کودک آزاری محکوم شد.  عکس: ملاقات با پلیس
تصویر: اوشی، امدادگران را عامل شکستگی استخوان آمنه دانست. عکس: ملاقات با پلیس

تحقیقات پلیس در مورد مجروح شدن آمنه آغاز شده و جانسون و اوشی دستگیر شده اند.

این زوج ادعا کردند که مرگ دخترشان در نتیجه ملاقات با پزشک عمومی بوده است - طبق گزارش‌هایی که او تلقیح او را مقصر می‌داند - و شکستگی‌های استخوان او توسط امدادگران ایجاد شده است.

یک کارشناس پزشکی به این نتیجه رسید که شکستگی استخوان اندام نوزاد دست‌کم هفت مورد مجزا بوده و شکستگی‌های دنده دست‌کم در اثر دو حادثه رخ داده است، در حالی که گسترش جراحات باعث شده است که این شکستگی‌ها تصادفی نباشد.

همچنین شواهدی از خونریزی گذشته در سر آمنه وجود داشت که درمان شد.

"کاتالوگ فجیع ترین سوء استفاده ها"

پلیس متوجه شد که اوشی بین سال‌های 2016 تا 2019 چندین تماس با NHS 111 داشته است و دلیل آن مشکلات PTSD و پرخاشگری است.

در یک مورد، اوشی - حدود سه هفته قبل از مرگ آمنه - تماس گرفت و گزارش داد که او خون سرفه می کند، اما او به توصیه پزشک برای انتقال او به بیمارستان عمل نکرد.

کارآگاهان همچنین متن هایی را یافتند که نشان می داد جانسون و اوشی به کتک زدن و آزار کودک دیگری که محکوم شده بودند اعتراف کردند.

آنها در 30 نوامبر پس از یک محاکمه چهار هفته ای در دادگاه داخلی لندن محکوم شدند.

هم شورای ساوتوارک و هم پلیس متد به اسکای نیوز گفتند که هیچ گونه نگرانی در مورد دفاع قبل از مرگ آمنه گزارش نکرده بودند.

نائومی جانسون به اتهام کودک آزاری محکوم شد.  عکس: ملاقات با پلیس
تصویر: گفته می شود جانسون علت مرگ دخترش را تلقیح نوزاد می داند. عکس: ملاقات با پلیس

شورای ساوتوارک گفت که بررسی جدی این پرونده انجام شد، اما به دلیل محدودیت های قضایی در مورد حمایت از یک کودک دیگر، یافته ها منتشر نشد.

بازرس کارآگاه ملانی پریسلی، که تحقیقات پلیس را رهبری می کرد، گفت که جانسون و اوشی مرتکب "جنایت های وحشتناک" شده اند و دخترشان "تعداد غیرقابل تصور جراحات" را متحمل شده است.

دی پرسلی افزود: "درک آسیبی که او در زندگی کوتاه خود متحمل شد غیرممکن است، جراحات او فهرستی از فجیع ترین خشونت ها است."

ظلم و بی رحمی که این زوج در مورد رفتار با کودک دیگر در این مورد صحبت کردند، تکان دهنده است.

"کودکان وابسته به بزرگسالان هستند و کودکان در این مورد توسط جانسون و اوشی به غم انگیزترین شکل خیانت شده اند.

چرا آمار کودک آزاری افزایش یافته است؟

هلن وسترمن، عضو NSPCC، پرونده آمنه را "تراژیک" توصیف کرد و گفت که کشور "هنوز در شوک" از قتل اخیر یک کودک شش ساله است. آرتور لابینجو-هیوز و یک بچه کوچک هابسون پیر.

بیش از 27300 مورد خشونت علیه کودکان و نوجوانان توسط پلیس انگلیس و ولز از جولای 2020 تا ژوئن 2021 گزارش شده است - افزایش 23 درصدی نسبت به سال قبل.

همچنین در سال 2020/21، 536 مورد مرگ یا جراحات جدی به کودکان، که در آنها سوء استفاده یا غفلت شناخته شده یا مشکوک بوده است - 19 درصد افزایش نسبت به 12 ماه گذشته داشته است.

آرتور لابینجو-هیوز
تصویر: آرتور لابینجو هیوز در ژوئن 2020 درگذشت

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

یک زوج کاملاً بی رحم به جرم قتل یک پسر محکوم شدند

خانم وسترمن گفت که مسدود کردن ویروس کرونا در دو سال گذشته به این معنی است که برخی از قربانیان کودک آزاری پنهان شده اند.

او به اسکای نیوز گفت: «اگر به آغاز محاصره نگاه کنیم، همه چیز تغییر کرده است. بچه ها در مدرسه نبودند، بچه ها پشت درهای بسته بودند و برای بعضی از این بچه ها خانه جای امنی نبود.

«اگر پدر و مادری بودید که می‌خواستید آنچه را که در خانه می‌گذرد پنهان کنید، انجام این کار آسان‌تر می‌شد.

با خط تلفن NSPCC در سال 2020/21 نزدیک به 85000 بار تماس گرفته شد - افزایش 23 درصدی نسبت به سال قبل و یک رکورد برای این موسسه خیریه.

خانم وسترمن گفت: «این یک جهش بزرگ برای ما بود.

"آیا ما از نتیجه کامل اثرات مسدود کننده بر کودکان و خانواده ها اطلاع داریم؟" احتمالا هنوز نه.

از مکالمات ما با مدارس، می‌دانیم که کودکان بیشتری را می‌بینیم که با مشکلات سلامت روانی تشدید شده - یا مشکلات سلامت روانی جدید - بازمی‌گردند که واقعاً در حال حاضر نیاز و حمایت دارند.»

ستاره هابسون در سپتامبر 2020 بر اثر جراحات وارده در خانه اش در کیلی، یورکشایر غربی درگذشت.  مادر این ستاره، فرانکی اسمیت، روز چهارشنبه به اتهام قتل استار به همراه شریک زندگی اش ساوانا بروکهیل، که از طریق الا گریفیث ارائه شده بود، محاکمه شد.
تصویر: ستاره هابسون در سپتامبر 2020 درگذشت

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

ویدئوی "روانی" قاتل ستاره هابسون.

علائم اولیه کودک آزاری چیست؟

خانم وسترمن گفت که موارد کودک آزاری اغلب توسط کارگران در تماس نزدیک با کودکان، از جمله بازدیدکنندگان بهداشت، ماماها، معلمان، کارگران جوانان و کارکنان مهدکودک، و همچنین اعضای خانواده و همسایگان مشاهده می شود.

او افزود که نشانه های اولیه کودک آزاری ممکن است شواهدی از تغییر در رفتار فرد جوان باشد.

خانم وسترمن گفت: "آنها ممکن است در کنار مراقب معمولی خود عصبی یا کمتر خوشحال به نظر برسند."

«آنها ممکن است کبودی یا زخم روی بدن خود داشته باشند. ممکن است شروع به خیس کردن تخت کنند. رژیم غذایی یا برنامه غذایی آنها می تواند از پنجره بیرون برود.

«برای بچه‌های بزرگتر، ممکن است گوشه‌گیرتر شوند. فعالیت آنلاین آنها ممکن است متفاوت باشد.

«همسایه‌ها ممکن است فریادهای بیشتری بشنوند یا بچه‌ها را بدون لباس مناسب بیرون ببینند.

«آنها ممکن است کودکانی را ببینند که به تنهایی یا بیرون رها شده اند، در صورتی که این کار مناسب نباشد.

نشانه‌های اولیه وجود دارد که نشان می‌دهد اوضاع کاملاً درست نیست.»

شباهت های دلخراش بین قتل ستاره هابسون و آرتور لابینجو-هیوز

خانم وسترمن، رئیس کمپین‌های محلی در NSPCC، گفت که این موسسه خیریه از دولت می‌خواهد که «واقعاً در رفاه کودکان سرمایه‌گذاری کند».

او گفت که "نگرانی های مداوم" در مورد میزان مراقبت از کودک از 4.8 میلیارد پوند بودجه جدید برای کمک های مالی دولت محلی طی سه سال آینده وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر این، نیاز به رسیدگی به کمبود ملی بازدیدکنندگان بهداشتی - حدود 5000 نفر در انگلیس وجود دارد.

خانم وسترمن گفت: «سیستم حمایت از کودکان شکسته نشده است، اما سال‌ها به ویژه در دهه اخیر تحت فشار زیادی قرار داشته است.

"رئیس Independent Care Review سیستم مراقبت را به عنوان برج Jenga که توسط Sellotape در کنار هم نگه داشته شده است توصیف کرد. بدیهی است که واقعاً به اندازه کافی خوب نیست."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن