13, الهام بخش, زندگی, درسهایی برای موفقیت

یکی از بزرگترین معلمان در سراسر زندگی است. از طریق زندگی ما تجربه همه نوع از همه چیز. اما مهمتر از همه این تجر

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

یکی از بزرگترین معلمان در سراسر زندگی است. از طریق زندگی ما تجربه همه نوع از همه چیز. اما مهمتر از همه این تجربیات آمده بسیار مهم, الهام بخش, زندگی درس.

زیبایی از این درس زندگی این است که شما لازم نیست برای تجربه همه آنها دست اول. بسیاری از مردم در حال حاضر از طریق تجارب مختلف و ارائه این اطلاعات به مردم جهان است.

یک مثال خوب است که بروس لی و درس های زندگی او به اشتراک گذاشته.

اما بروس لی یکی از بسیاری از مردم که موفقیت و گذشت در درس های ارزشمند. بسیاری از این درس در درس بسیاری از مردم نیز قبل از تجربه.

بنابراین بدون توجه به آنچه در حفظ و الهام بخش این درس های زندگی داشته باشید زیرا آنها می تواند منجر به موفقیت بیشتر و رشد در زندگی خود را.

1. هرگز یادگیری را متوقف

بسیاری از نقل قول در اطراف این موضوع است. بنجامین فرانکلین یک بار گفت که سرمایه گذاری در دانش می پردازد ،

همچنین انیشتین قول معروف:

"هنگامی که شما را متوقف آموزش شما شروع به در حال مرگ است."

این دو ذهن درخشان نیست اشتباه است. اقامت تحصیل توسط هر معنی لازم و مهم است که برای بسیاری از چیزها است. شما این کار را با خواندن کتاب و یا مقالات. شما همچنین می توانید نگاه به حال خود یادگیرنده است.

یادگیری یکی از بزرگترین لذت در زندگی است.

2. جهش

درس دیگری است که چند بار گفته است که "عمل".

است که می گویند شما باید با پریدن در سر با هیچ برنامه ای. اما شما نمی خواهید به برنامه ریزی بیش از حد.

بسیاری از مردم صرف مقدار زیادی از زمان در برنامه ریزی و یا تصمیم گیری میشود. آنها را در چشم انداز تخته و خاص مانتراها در حالی که زیر یک لیست طولانی از چیزهایی به انجام است.

تبلیغات

من کمی اغراق اما مردم می توانید درایو خود را به یک شیار از حد برنامه ریزی است. گاهی اوقات بهترین کاری که به انجام است برای پرش در و لذت بردن از این روند.

3. شما دریافت می کنید آنچه شما را در

یکی از چیزهایی که مردم تمایل به فراموش کردن این است که شما دریافت می کنید آنچه شما در زندگی است.

برای روشن شدن, شما آنچه شما را در بر تلاش های خود را. تلاش و کار سخت در حال الزامات مورد نیاز برای دستیابی به هر چیز در زندگی است.

گاهی اوقات مردم فکر می کنم که شما می توانید آنچه شما می خواهید صرفا بر اساس تجسم و یا تغییر رفتار خود را کمی. اما این هرگز مورد بوده است.

تنها راه برای شما را به هر گونه پیشرفت این است که از طریق تلاش است. من بهبود وضعیت من با انجام امتداد خاص و نه به سادگی تجسم خودم را در شکل بهتر است.

اگر شما می خواهید برای رسیدن به آنچه شما می خواهید در زندگی شما نیاز به دانستن چقدر تلاش شما را برای قرار دادن در به دست آوردن وجود دارد. این مورد را با هر چیزی در زندگی از جمله عادت های که شما می خواهید به تغییر.

4. وجود داشته باشد برای دیگران

موفقیت در زندگی نیست همیشه یک پروژه است. این در واقع چیزی است که نیاز به یک تلاش. به دنبال در طول تاریخ همیشه وجود دارد کسی که هدف خود به دست آورد با توجه به کمک از افراد دیگر است.

با در نظر گرفتن این مهم است که ما نشان می دهد ما برای حمایت از مردم دیگر. ما لازم نیست برای رفتن به حدی است که ما خود را شخصی حصیر یا فرش جلو و یا هر چیزی, اما گاهی اوقات رسیدن دست ما برای کسی خوب است.

این می تواند برای کسی که ما می دانیم و یا یک غریبه. یک حرکت ساده باعث می شود ما و کسانی که ما در حال کمک به انسان بیشتر است. این همچنین باعث می شود جهان به مکانی بهتر.

5. نگه داشتن رفتن بدون توجه به آنچه

شکست چیزی است که همه ما تجربه و درجه ای از شکست می تواند متفاوت باشد. بدون در نظر گرفتن شرایط و موانع ما باید نه از دست دادن چهره و نگه دارید در حال حرکت رو به جلو به جای.

شکست یک واقعیت تلخ است. همچنین این منبع برخی از عمیق ترین و شخصی ترین درس های زندگی ما می تواند تجربه ارائه شده است که شما می بینید شکست در این راه.

شاهد شکست این راه مسائل به دلیل آن را تفاوت بین دادن و گرفتن back up و تلاش چیزی جدید. شما باید جلوگیری از استفاده از همان روش و بیش از بیش. به جای استفاده از شکست به عنوان یک فرصت نگاه به رویکردهای جدید و چیزهای جدید را امتحان کنید.

6. ماندن درست به خودتان

به عنوان کودکان, همه ما تا به حال رویاهای بزرگ در مورد آنچه که ما می خواستیم به انجام در زندگی است. کسانی که شروع به تغییر به عنوان مسن تر شدیم و با تجربه چیزهای مختلف. این وقایع منتقل واقعیت ما و در برخی از موارد ما اجازه دهید دیگران هدایت زندگی ما است.

تبلیغات

ما خودمان را از دست دادن و دنبال کردن یک مسیر است که نبود ما تصمیم یا چیزی است که ما در مورد هیجان زده هستند.

شما نمی خواهید به افتادن به این دام, اما اگر شما, شما می خواهید برای کار به خارج از آن.

این روزها آن را بسیار مهم برای موفقیت شما و خوبی است که شما در حال انجام کارهایی که شما را خوشحال و انجام هر زمان که شما در رسیدن به اهداف خود.

7. یک ذهن باز

داشتن یک ذهن باز در جامعه امروز مهم است.

اتوماسیون است که به سرعت در حال مصرف بیش از بسیاری از صنایع و جلو آوردن بیشتر تغییر دهید. رویدادهای مختلف در سراسر جهان تکان واقعیت های ما نیز مانند coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که حوادث گریمر در برخی موارد این مهم است که یک ذهن باز و یا حداقل به ترس نیست تغییر دهید.

این آسان تر است از انجام گفت به عنوان برخی از تغییرات در زندگی بیشتر شدید و در نتیجه سخت تر به مقاومت در برابر. آنچه مهم است این است که ما کنترل در حال حاضر.

یادگیری برای لذت بردن از این دستاوردها و چیزهایی که ما در زندگی ما در حال حاضر.

8. باید اهداف بزرگ

اهداف مهم و اساس موفقیت ما است. آنها قطب نمای خود را و آنها شما را با ارائه دستورات به دنبال در زندگی است. اما این اهداف اغلب کوچک است.

در حالی که این اهداف مهم هستند, شما می خواهید مطمئن شوید که شما در حال خواب بزرگتر و یا در حال دیدن تصویر بزرگتر.

برای مثال یک هدف کوچک می تواند به از دست دادن 10 پوند در چند ماه. بزرگتر هدف این است که قادر به اجرای یک مسابقه دو ماراتون.

هنگامی که ما باید اهداف بزرگتر ما بهتر دلایل اعمال ما. رفتن به این مثال را فراهم می کند دلایل شما برای سالم غذا خوردن محدود کردن هوس و در تمرینات استقامتی.

اهداف بزرگتر اضافه کردن زمینه و ارائه روان در درس و همچنین.

تبلیغات

بسیاری از مردم خنده در ایده های جدید و یا به شما بگویم که آن را نمی تواند انجام شود چرا که نگاه آنها تنها در جایی که شما در حال حاضر و یا آنها فکر می کنند آن است که بر خلاف شما.

اثبات آنها را اشتباه.

9. اطراف حق مردم

مردم اغلب آورد تا قدرت ارتباط به دلایل مختلف. یکی از بزرگترین این است که این واقعیت ما است.

پنج نفر شما صرف زمان با تأثیر بسیاری در زندگی خود بیشتر بدون در نظر گرفتن اگر شما از آنها بدم میاید فرد و یا آنها را دوست دارم.

کلید این درس این است که مطمئن شوید که افراد شما صرف زمان با ارزش خود را و کمک در برخی از راه. عاطفی و یا به طور مستقیم این افراد باید از بلند کردن اجسام شما و هدایت شما به سوی یک زندگی شادتر.

10. مثبت به درجه

هنگامی که مردم فکر می کنم عبارت "مثبت" ترین پرش به مثبت بودن در همه زمان ها. در حالی که این مهم است که شما به مثبت شما نیاز به برخی از حس از واقعیت است.

وجود دارد چیزهای بد اتفاق می افتد و این مایه تاسف است. که بخشی از زندگی است. اما آن چیزی است که برای ما بیش از حد منفی در مورد هر دو.

وجود دارد باید یک تعادل بین مثبت و پذیرش واقعیت است. آنچه در این درس مستلزم این است که شما باید قبول این واقعیت و شروع به دنبال در شرایط خود را در یک نور مثبت است.

11. ارتباط با دیگران

زندگی است در مورد آنچه شما می دانید, اما همچنین که شما می دانید.

شما در حال حاضر می دانیم که مردم برخی از نفوذ در زندگی ما, بنابراین آن را حس می کند که بیشتر مردم شما می دانید که بیشتر مردم می تواند تغییر کند و به شما کمک کند رشد.

این مهم است برای شما برای رسیدن به مردم و ارتباط با آنها. مطالعات نشان می دهد اوراق قرضه قوی با مردم و افزایش امید به زندگی است.[1]

علاوه بر این داشتن مردم به نوبه خود به معنی مردم بیشتر می تواند به شما کمک کند در طول استرس است.

12. حذف خود تاسف

تاسف در زندگی یکی از سخت ترین چیز در زندگی است. این چیزی است که معطل می تواند در زندگی ما دهه اگر ما آن را اجازه می دهد.

تبلیغات

دیدگاه من این است که شما همیشه می توانید به عقب نگاه در زندگی خود و بپرسید: "چه می شود اگر؟"

اما انجام این کار است که رفتن به تغییر هر چیزی. شما در حال حاضر دست خود را, و شما در حال برخورد با یک مجموعه جدید از کارت های بازی شاید صحبت کردن.

آنچه مهم است این است که نگاهی به آنچه شما را از آن – با تجربه و افرادی که شما ملاقات از طریق آن فرصت های. و البته درس های آموخته شده از آن است.

منعکس کننده که شما احتمالا نمی خواهید به تغییر کسانی که همه چیز. چه کسی می داند چه اتفاقی می افتد اگر شما رفت و یک مسیر متفاوت? اما من و شما هر دو می دانیم که شما را به شدت تجارب مختلف است که آیا بهتر یا بدتر است.

پس به جای فکر کردن در مورد "اگر" در نگاه به آینده و تلاش برای زندگی خود را با هیچ تاسف.

13. ایستادگی بر اعتقادات خود را

این الهام بخش زندگی درس می رود دست در دست با درس قبلی از اقامت خود را در زمین و چسبیده به آنچه شما ايمان.

بله این مهم است که یک ذهن باز و مایل به تغییر و انطباق با اما نه به حد تلنگر-flopping و به راحتی تغییر آرمان های ما.

این مهم است که شما خود را توسعه ارزش های اصلی و همچنان به ماندن شرکت در آن آرمان است.

افکار نهایی

همه نوع وجود دارد, الهام بخش, الهام بخش, زندگی, درس های خارج وجود دارد وجود دارد. دستیابی به موفقیت چیزی است که باید انجام شود در یک جهت خاص.

بنابراین این درس به قلب و اعمال آنها را هر روز و در هر فرصتی شما می توانید.

بیشتر الهام بخش زندگی درس

عکس های اعتباری: گرت اندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن