13 TN بومی مهاجر کارگران راه رفتن از حسن به Mysuru

درخواست Mysuru DC به کمک به آنها را به بازگشت به خانه های خود میسور/Mysuru: در مجموع از 13 مهاجر کارگرانکه مشغ

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

درخواست Mysuru DC به کمک به آنها را به بازگشت به خانه های خود

میسور/Mysuru: در مجموع از 13 مهاجر کارگرانکه مشغول به کار بودند در یک قهوه و مستغلات در Belur, باید پیاده راه خود را از حسن به Mysuru و در حال حاضر با نزدیک شدن به DC به کمک به آنها را به بازگشت به خانه های خود در تامیل نادو. این گروه همچنین دارای یک و نیم سال, کودک با آنها.

بومی Kollimalai, نمککل در تامیل نادو این کارگران یعنی آناند Arul, Chinnasamy, Allimuthu, Rajrndiran, Chinnapillai, Sudha, Chinnponnu, Shanti, Palaniyamma و دیگران به طور منظم آمده به Belur در طول قهوه نجومی و در این زمان بیش از حد آنها آمده بود به Belur چهار ماه به عقب و گرفتار شده بودند به عنوان ملت-شبکه مستند تحمیل شد پس Mar.25. آنها موفق شده اند برای رسیدن به حسن حمل و نقل محلی و اوایل صبح در 5 روز گذشته آنها را ترک کرده اند حسن با پیاده روی برای رسیدن به Mysuru امروز در حدود 10 am. آنها همچنین حرارتی به نمایش در حسن مرز. در حال حاضر آنها با نزدیک شدن به DC در Mysuru برای کمک به آنها را به بازگشت به خانه های خود را در TN.

یادگیری در مورد حضور این کارگران مهاجر سابق MLA M. K. Somashekar که درگیر در طرح خدمات در سراسر مستند دوره بازدید DC و مرتب ناهار برای آنها. او همچنین از تحویل آنها Rs.10,000 نقد و آگاهانه کار گروه مقامات به مراقبت از این افراد است.

دستیار کار کمیسر A. C. Thammanna و کار افسر Manjuladevi ملاقات آنها و تصمیم به تغییر آنها را به Hoysala کانادا Sangha محل پناهگاه. آن را به عنوان یک ماده در درون دولت سفر هیچ چیز تصمیم گرفته شده است که هنوز در ارسال آنها را به بازگشت به خانه های خود ابراز نگرانی کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن