16 مهار مناطق در Mysuru منطقه

اسب دوانی چهارم پلیس تقاضا توده COVID آزمون برای دفع ترستمام 58 پلیس در تماس با ننجنگود مثبت مورد آزمایش منفی

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399
  • اسب دوانی چهارم پلیس تقاضا توده COVID آزمون برای دفع ترس
  • تمام 58 پلیس در تماس با ننجنگود مثبت مورد آزمایش منفی

میسور/Mysuru: از 22 موارد مثبت گزارش دیروز و تعداد کل موارد مثبت رسیدن به 220 این Mysuru منطقه دولت اعلام کرده است 16 مهار مناطق در سراسر منطقه است.

آنها Paparam خیابان Nazarbad; 2 مرحله 3 اصلی, 4th صلیب Udayagiri; Raj مندی Ashok جاده مندی Mohalla; Kuruburu, Mooguru Hobli, T. Narasipur; در نزدیکی Gupta فروشگاه Rajeevnagar; شهر ایستگاه پلیس ننجنگود; VKC حدودی 4B KIADB منطقه صنعتی ننجنگود Taluk; Chamalapura هوند ننجنگود; Bismilanagar, Bannur; Venkateshwara ناگار Devegowda دایره; Kurju Beedi, Ravandoor, Periyapatna Taluk; Thapovana آپارتمان Vishweshwaranagar; Chikka Kamarahalli, Periyapatna Taluk; Maradihalli, Periyapatna Taluk; ب-بلوک Jalapuri; 2nd یک صلیب Sharadadevinagar.

بهینه سازی هنجارهای

دولت در حال حاضر بهینه سازی معیار و تعریف مهار مناطق. در حالی که آن را در ابتدا 100 متر برای خانه های فردی که در آن یک مورد مثبت گزارش شد, در حال حاضر یک منطقه کوچکتر است. مقامات دیگر اعلام کل شهرداری بخش به عنوان یک مهار منطقه. در عوض مقامات بهداشت عمومی تنها مهر و موم یک خانه یا آپارتمان که در آن یک COVID-19-مثبت بیمار یافت می شود.

در اوایل ماه آوریل مهار مناطق توسعه یافته به 5 کیلومتر از خانه که در آن یک مورد مثبت بود. فشرده منطقه حائل از 1 متر مشخص شده بود را به صورت خانه به خانه غربالگری. این کاهش به 1 متر و 200 mts و 100 mts در طول زمان است.

در پی یک مورد مثبت در یک بلوک آپارتمان به جای حاوی تمام بلوک های خاص طبقه و طبقه بالا و پایین در حال محاصره کردن. در مورد یک خانه مستقل تفکیک شده با دیوار و یا نرده خانه به تنهایی موجود است.

پلیس پوشش برای COVID آزمون در اسب دوانی چهارم در شهر بود ،

پلیس تقاضا توده تست

پس بسیاری از کارناتاکا دولت رزرو پلیس (KSRP) پرسنل تست مثبت در اسب دوانی چهارم در شهر پلیس و خانواده های آنها خواستار COVID آزمون از مقامات. یک تیم از 24 KSRP پلیس شده بود به Padarayanapura در بنگلور در وظیفه و بسیاری از آنها و تعداد کمی از مخاطبین خود را آزمایش مثبت برای این بیماری است.

صبح امروز یک تیم از مقامات بهداشت بوده است به اسب دوانی چهارم به بررسی تصادفی پلیس در صورتی که علائم سرماخوردگی و تب و تنگی نفس. شنوایی در مورد آزمایش بسیاری از پرسنل پلیس را به محل تست به عنوان اوایل به عنوان 7 هستم و به دنبال توده تست.

پلیس خواستار آن است که به عنوان بسیاری از همکاران خود را آزمایش مثبت دولت های منطقه باید موضوع هر کس داخل دوانی چهارم محل برای COVID آزمون. آنها گفت: پرسنل بهداشتی که هر روز با آنها زندگی می کنند در یک حالت ترس و اضطراب به عنوان وظیفه خود را محدود به همکاران باید آزمایش مثبت برای ویروس.

پلیس درخواست آنها را به صورت انبوه تست برای دفع ترس در منطقه است. وزارت بهداشت و درمان, مقامات, اما روشن است که آنها تنها باید دستورالعمل آزمون افرادی که علائم. پلیس خواسته شد برای تماس با خود را بالاتر افسران به صورت انبوه تست.

تمام 58 پلیس تست منفی

در عمده کمک به Mysuru پلیس منطقه تمام 58 پلیس بودند که اولیه و ثانویه در تماس با پلیس از ننجنگود روستایی ایستگاه پلیس که در حال آزمایش مثبت در حال حاضر آزمایش منفی است. این فاش شد توسط Mysuru سرپرست پلیس (SP) C. B. Ryshyanth این صبح است.

پلیس که مشغول تحقیق در مورد 50 گمشده .303 گلوله از T. Narasipur ایستگاه پلیس آمده بود در تماس با ننجنگود روستایی پلیس که تا به حال آزمایش مثبت است. به عنوان یک نتیجه, همه پلیس از جمله SP و بازرس کل پلیس (IGP) از جنوب محدوده تحت قرنطینه و سواب نمونه ارسال شد برای تست.

Ryshyanth به رسانه ها گفت که همه نمونه ها از 58 پلیس آزمایش منفی و به این ترتیب پلیس و وزارت می تواند در تنفس آسان است در حال حاضر.

مقامات بخواهید اطلاعات تماس فرد آلوده با COVID-19 به ثبت نام

Mysuru ژوئن 26 - یک فرد ساکن در یک خانه در پشت ارتش چهارم در Hebbal شده است آزمایش مثبت برای COVID-19 ژوئن 23.

به عنوان کسی تا به حال پرسه می زدند در مورد در محل برای خرید ملزومات بین ژوئن 18 و 23 از دولت های منطقه خواسته است تا تمام کسانی که بودند در تماس با فرد گذشته 15 روز گزارش و ثبت نام خود را با DC کنترل اتاق شماره 0821-2423800 و یا تماس تلفنی 1077 به عنوان یک بهداشت و ایمنی و اندازه گیری, با توجه به آزادی مطبوعات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن