20 بهترین کتاب های مدیریت خواهد کرد که شما را به یک رهبر بزرگ

چه چیزی باعث یک فرد یک رهبر بزرگ? آن است که یک شخصیت مغناطیسی? آن است که داشتن پررنگ دید و یا اعتماد به نفس ؟

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

چه چیزی باعث یک فرد یک رهبر بزرگ? آن است که یک شخصیت مغناطیسی? آن است که داشتن پررنگ دید و یا اعتماد به نفس ؟

من استدلال می کنند که همه این صفات برخوردار هستند توسط رهبران بزرگ. اما چگونه می توانم به شما به دست آوردن این ویژگی ها? بعد از همه وجود دارد چنین چیزی به عنوان یک "رهبر به دنیا" اما بسیاری از ما که نام خود را با رهبری مناسب نیست به آن دسته.

وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات وجود دارد طراحی شده به ما skillsets از یک رهبر بزرگ است. در این مقاله ما ذکر شده 20 بهترین کتاب های مدیریت خواهد کرد که شما را به یک رهبر بزرگ است.

1. The One Minute Manager توسط کنت بلانچارد (Ph. D.) و اسپنسر جانسون, M. D.,

این کتاب قابل توجه است که می گوید داستان از یک مرد جوان در جستجوی یک رهبر خوب است. در حالی که او در برخوردهای مختلف سبک های مدیریت برخی استبدادی مراقبت تنها در مورد نتایج و کارگران رنج می برد. دیگران با یک رویکرد دموکراتیک تنها در رابطه با مردم و سازمان نیز رنج می برد. در نهایت او در می یابد آنچه که او شده است به دنبال در یک مدیر است که با استفاده از یک دقیقه روش.

یک دقیقه روش در واقع یک راه برای تنظیم اهداف روشن و یا انتظارات برای کسانی که شما را مدیریت.

برای مثال اگر به شما گفته شد برای تمیز کردن یک اتاق معنی جارو کف گرد قفسه ها و یا سازماندهی قفسه? اما اگر به شما گفته شود به رفت و برگشت طبقه و سازماندهی قفسه انتظارات واضح تر. پس از آن وجود دارد یک دقیقه از praisings و یک دقیقه از کمیته انضباطی به تذکر که در آن شما را ستایش و کمیته انضباطی به تذکر بلافاصله و به سرعت.

این کتاب در اینجا.

2. در حال تبدیل شدن به یک رهبر توسط Warren Bennis

در نظر گرفته شده باید به عنوان خوانده شده برای هر فرد کسب و کار, Warren Bennis یک مدرسه کسب و کار استاد در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. او خود را از رهبری در طول جنگ جهانی 2 که او یکی از جوانترین lieutenants به خدمت در اروپا است. او یک شرکت معتقد است که رهبران ساخته می شوند و نه به دنیا آمد.

این یکی از بهترین کتاب های مدیریت وجود دارد. آن به تشریح برخی صفات را تشکیل می دهند که یک رهبر بزرگ است. برای Bennis یک رهبر است خود آگاه و کنجکاو و در حال خطر است. یک رهبر می بیند تصویر بزرگ می کند و آنچه را حق است.

این کتاب در اینجا.

3. به نوبه خود در اطراف کشتی!: یک داستان واقعی از تبدیل پیروان به رهبران توسط David L. Marquet

Marquet شد کاپیتان یک زیردریایی و آموزش دیده بود به سرب در نمونه مد نظامی از صدور دستور و گرفتن نتیجه. با این حال یک بار شده بود که غیر ممکن بود به دنبال اما خدمه اش سعی کرده به هر حال با نزدیک به نتایج فاجعه آمیز است. وقتی از او پرسیده شد که چرا پاسخ این بود: "از آنجا که شما به من گفت".

که زمانی که او تصمیم گرفت تا سعی کنید یک مدیریت متفاوت سبک دادن به کسانی که او را تحت مسئولیت خود و استقلال آن را انجام دهد. نتایج حاصل از تغییر در سبک مدیریت معنیدار بود.

این کتاب در اینجا.

4. رهبران خوردن آخرین: چرا بعضی از تیم ها با هم بکشید و دیگران ندارند توسط Simon Sinek

چرا بعضی از تیم ها با هم می آیند برای گرفتن کار انجام می شود در حالی که تیم های دیگر را متلاشی squabbling, اختلافات و پشت?

Sinek پردازد این سوال در رهبران خوردن گذشته پس از او تا به حال یک گفتگو با یک دریایی سپاه به طور کلی. او متوجه شده است که تمام تاریخ و تفنگداران دریایی می خوردند در حالی که اکثر ارشد تفنگداران دریایی بودند همه پشت خط. کلی توضیح داد که "رهبران خوردن گذشته" به دلیل آنچه که نمادین بود در چو سالن مرگبار جدی در جنگ.

تبلیغات

رهبران نیاز به قربانی خود آسایش و حتی جان خود را برای خوبی از تیم آنها منجر شود. او می رود برای نشان دادن ایده های خود را از طریق نمونه هایی از داستان های واقعی در کسب و کار و نظامی است.

این کتاب در اینجا.

5. چگونه به پیروزی دوستان و مردم نفوذ دیل کارنگی

یک لیست از بهترین کتاب های مدیریت خواهد بود نه کامل بدون این کتاب توسط کارنگی. این است که احتمالا یکی از معروف ترین کتاب ها در رهبری تا کنون نوشته شده است, و دلیل خوب است.

کارنگی نشان می دهد برخی از "مهارت های نرم افزاری" از رهبری خوب مانند مردم احساس مهم و قدردانی است. اجرای ایده های موجود در این کمک خواهد کرد که شما یک رهبر بهتر مذاکره کننده و محرک است.

این کتاب در اینجا.

6. هنر جنگ سان تزو

نوشته شده بیش از دو هزار سال پیش این است که هنوز هم تبلیغ توسط مردم کسب و کار در سراسر جهان به عنوان یک باید به عنوان خوانده شده برای رهبران. Sun Tzu یک رهبر نظامی که قرار دادن خود را در مورد فلسفه جنگ و رهبری به کاغذ.

آن است که پر از حکمت بی انتها مانند "جلوگیری از چه قوی و اعتصاب در چه ضعیف است." و "عالی تعالی استوار در شکستن دشمن مقاومت بدون مبارزه".

این کتاب به سیزده فصل تقسیم شده و هر یک اختصاص داده شده به برخی از فلسفه است.

این کتاب در اینجا.

7. 7 عادت های بسیار موثر مردم: درس قدرتمند در تغییر شخصی توسط Stephen R. Covey

یکی دیگر از کلاسیک کاوی است که به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان مشهور جهان رهبری ، اگر چه او در حال حاضر دیگر آثار منتشر شده 7 عادت های بسیار موثر مردم است که معروف ترین یکی است.

Covey ایده این است که رهبری واقعی از درون شروع می شود. یک رهبر خوب باید اول مدیریت درونی خود رفاه ایجاد یک چشم انداز شخصی و کشت خود را کنترل کند. فقط در آن می توانید آنها گسترش نفوذ خود به دیگران است.

در اینجا یک ویدیو کوتاه در 7 habits of highly افراد موفق:

این کتاب در اینجا.

8. 21 انکار ناپذیر قوانین رهبری: آنها را دنبال کنید و مردم را دنبال خواهد کرد شما را با جان ماکسول

یکی از محبوب ترین کتاب در رهبری از همه زمان ماکسول 21 انکار ناپذیر قوانین رهبری یکی از بهترین کتاب های مدیریت شما می توانید پیدا کنید.

ماکسول معتقد است که در حالی که ممکن است بیشتر "قوانین" رهبری از 21 این 21 قوانین درست و مورد نیاز برای هر کسی که می تواند موثر باشد. این قوانین اعمال می شود به تمام نقش رهبری در جامعه می شود آنها را در نظامی, کسب و کار, و یا دولت است.

تبلیغات

این کتاب در اینجا.

9. شنا با کوسه ها بدون اینکه خورده زنده توسط هاروی ب مککی

نوشته شده توسط یک خود ساخته میلیونر مککی می دهد توصیه های عملی در مورد چگونگی outsell رقابت و ایجاد انگیزه در کارکنان خود را. آن را کوتاه بخوانید پر از مفید و ایده های عملی. آن را حاوی مقدار توصیه های مفید مانند "اگر شما لازم نیست که یک مقصد شما هرگز دریافت وجود دارد,", "تصمیم گیری با قلب خود را و آنچه شما را تا پایان با بیماری های قلبی" و "نیست مردم شما آتش است که زندگی خود را پر از بدبختی این مردم شما نیست".

این کتاب در اینجا.

10. نفوذ: روانشناسی اقناع توسط Robert B. Cialdini دکتری

دکتر Robert Cialdini خود را صرف حرفه ای تمام تحقیق در این علم از تاثیر درآمد او شهرت بین المللی به عنوان یک متخصص در زمینه اقناع انطباق و مذاکره است.

در کتاب خود تحت تاثیر قرار روانشناسی اقناع او می شکند اصول نفوذ و اقناع به شش دسته است که بسیار آسان به درک و پیاده سازی است. این کتاب به شما تدریس خواهد شد که نه تنها چگونه برای متقاعد کردن دیگران بلکه چگونه برای محافظت از خودتان را از فریبنده اجبار.

این کتاب در اینجا.

11. رهبری و خود فریبی: خارج از جعبه با Arbinger موسسه

این کتاب ممکن است سخت بخوانید نه به خاطر این مفاهیم درگیر و یا زبان استفاده می شود اما به دلیل آن نیروهای خواننده به مقابله با مسئولیت های خود را برای مشکلات. بسیاری از ما می خواهم به سرزنش چیز خارج از ما برای مشکلات ما. اما واقعا از پیدا کردن راه حل های شما نیاز به قادر به دیدن نقش خود را در مشکل.

این Arbinger موسسه شناخته شده است به عنوان یک رهبر جهانی در بهبود اثربخشی سازمانی و تعارض.

این کتاب در اینجا.

12. ضرب: چگونه بهترین رهبران را همه دقیق توسط لیز Wiseman

وال استریت ژورنال پرفروش این نسبتا کوتاه 292-صفحه جزئیات مذاکرات در مورد دو سبک رهبری.

در این کتاب, رهبری, متخصص لیز وایزمن به بررسی این دو سبک رهبری متقاعد کننده نشان میدهد که چگونه ضرب می توانید یک resoundingly مثبت و سودآور اثر در سازمان.

ضرب آنهایی که شما انجام بیشتر با منابع کمتر توسعه و جذب استعداد و پرورش ایده های نو و انرژی به درایو تغییر سازمانی و نوآوری است. از سوی دیگر كمفروشان نوع از افرادی که تخلیه خلاقیت و نوآوری از تیم خود را.

این کتاب در اینجا.

13. سال من با جنرال موتورز توسط آلفرد اسلون جونیور

این یکی دیگر از کتاب مدیریت است که به عنوان یک "کلاسیک". برای اولین بار منتشر شده در سال 1963 اسلون من سال ها با جنرال موتورز شد فوری پرفروش. نویسنده در مورد "رشته مدیریت" است که او تمرین است برای چندین دهه و ساخته شده است که او یک رهبر موثر است.

تبلیغات

هنوز هم مربوط به امروز بیل گیتس میاد این کتاب به عنوان بهترین کتاب در زمینه مدیریت. حتی کسب و کار و نام آن را "انتخاب شماره یک خود را برای قفسه کتاب از ضروری خواندن."

این کتاب در اینجا.

14. خلاقیت, Inc.: غلبه بر نیروهای نهان که ایستاده در راه درست الهام توسط Ed Catmull و امی والاس

این نیویورک تایمز پرفروش تولید شده از بنیانگذاران استودیو پیکسار – مردم پشت برخی از معروف ترین و موفق سینما در تمام دوران است. در این کتاب نویسنده با بررسی ویژگی های رهبری را ساخته اند که پیکسار بسیار موفقیت آمیز است.

خوانندگان می توانید بسیاری از ایده های بزرگ در این کتاب مانند "یک ایده خوب برای یک تیم متوسط و آنها را به آن پیچ کنید. اما به متوسط ایده به یک تیم بزرگ و آنها خواهد شد یا آن را تعمیر و یا می آیند تا با چیزی بهتر" و "این مدیر کار برای جلوگیری از خطرات. این مدیر کار آن را به امن برای دیگران به آنها".

این کتاب در اینجا.

15. رادیکال خلوص: یک Kick-Ass, رئیس, بدون از دست دادن انسانیت خود را توسط کیم اسکات

کیم اسکات اجرایی در گوگل و بعد اپل. در این کتاب روشنگری در مورد رهبری و مدیریت او سهام سال خود را از دانش در مورد چگونه به یک رهبر موثر است.

او باور اساسی این است که یک رهبر باید واقعا مراقبت در حالی که هنوز به چالش کشیدن کارکنان به طور مستقیم. اگر شما واقعا نمی مراقبت از آن را استبدادی. اگر شما را به چالش نمی کند آن را برای شرکت می باشد. و اگر نه آن را فقط دستکاری.

این کتاب در اینجا.

16. درایو: حقیقت شگفت آور در مورد آنچه به ما انگیزه توسط Daniel H. صورتی

یکی دیگر از پرفروش نیویورک تایمز درایو: حقیقت شگفت آور در مورد آنچه به ما انگیزه له مفهوم و هویج روش مدیریت است.

در این کتاب به صورتی به بررسی تفاوت بین آنچه علم می داند ما انگیزه و آنچه که اکثر کسب و کار انجام دهد. او ادعا که مردم با انگیزه هستند با سه چیز استقلال تسلط و هدف. بنابراین اگر شما می توانید آنها را کسانی که همه چیز شما باید یک مولد و کارآمد تیم.

این کتاب در اینجا.

17. اولیه رهبری: رها کردن قدرت از هوش هیجانی توسط Daniel Goleman, ریچارد Boyatzis & آنی McKee

آنچه را مهم ترین ویژگی یک رهبر است ؟ هوش و انگیزه و چشم انداز?

نویسندگان این کتاب مطرح این استدلال که "هوش هیجانی" فاکتور حیاتی برای رهبری است. برای آنها ویژگیهایی مثل شور و شوق همدلی, مدیریت ارتباط بصری درک کیفیت برخوردار رهبران بزرگ.

با استفاده از بسیاری از نمونه های دنیای واقعی نویسندگان سعی کنید به تعریف و توضیح آن کلید کیفیت. رهبران خوب را "تشدید" در میان یک تیم در حالی که آنهایی که ضعیف ایجاد "ناهماهنگی."

این کتاب در اینجا.

تبلیغات

18. حقیقت در مورد رهبری: بدون fads قلب از توجه به حقایق شما نیاز به دانستن by James M. Kouzes و بری Z. Posner

در این کتاب نویسندگان طلسم ده "حقایق" در مورد رهبری. یکی از این اعتبار است که پایه و رهبری است. یک رهبر ارزش ها و درایوهای تعهد و بهترین رهبران بهترین زبان آموزان.

با توجه به نویسندگان یا شما به عنوان مثال منجر شود و یا شما نمی شود در همه. همه این حقایق باید درک هر رهبر بزرگ و غفلت شما آنها را در خطر خود شما.

این کتاب در اینجا.

19. ارائه خوشبختی: یک مسیر به سود اشتیاق و هدف توسط تونی هسیه

تونی هسیه بنیانگذار Zappos یک خرده فروش آنلاین است که بیش از یک میلیارد دلار فروش سالانه.

در این کتاب او توضیح می دهد اسرار خود را به موفقیت. برخی از استراتژی های او مشخص شده شامل دادن به شما کارکنان کنترل بیش از شغل خود (استقلال) اذعان و تشویق پیشرفت هر دو حرفه ای و شخصا ارتباط با تیم خود را شخصا و کسی که مردم می خواهم به کار در میان بسیاری دیگر.

اگر شما علاقه مند به داشتن کسب و کار خود و یا فقط در مدیریت افراد این است به عنوان خوانده شده.

این کتاب در اینجا.

20. رهبری چالش: چگونه می توان کارهای فوق العاده ای اتفاق می افتد در سازمان توسط جیمز Kouzes و Posner

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم ما رهبری چالش است که یکی از بهترین مدیریت کتاب تا کنون نوشته شده است.

به عنوان "استاندارد طلا" از رهبری دفترچه راهنما رهبری چالش به بررسی تفاوت بین رهبران خوب و رهبران بزرگ. نویسندگان مشخص شده 5 شیوه نمونه رهبری: مدل راه الهام بخشیدن به یک چشم انداز مشترک به چالش فرایند فعال کردن دیگران به عمل و تشویق قلب است.

هر کسی که به دنبال مدیریت و رهبری, کتاب برای اضافه کردن به لیست خود را.

این کتاب در اینجا.

خط پایین

رهبری هم یک هنر و یک مهارت است. و در حالی که شما نمی توانید تدریس این هنر بخشی از رهبری شما می توانید به دست آوردن مهارت های یک رهبر.

این لیست 20 بهترین کتاب های مدیریت است که به هیچ وجه جامع اما با به دست آوردن بینش است که آنها در اختیار شما خواهد بود بهتر است مجهز به منجر شود.

در اثر این دانش شما می توانید به دست آوردن از این کتاب شما را با ایستادن بر شانه غول.

کتاب های بیشتر در مورد رهبری

عکس های اعتباری: Daria Nepriakhina از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن