3 دلیل که چرا شما موفق در آنچه شما انجام

چرا من موفق در همه چیز ؟ اگر شما تا کنون خواسته خودتان این سوال پیوستن به باشگاه!شکست بخشی طبیعی از زندگی است.

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

چرا من موفق در همه چیز ؟ اگر شما تا کنون خواسته خودتان این سوال پیوستن به باشگاه!

شکست بخشی طبیعی از زندگی است. آن را با خاک می آید که یک انسان در سیاره زمین است.

فکر می کنم در مورد چیزی در زندگی شما است که شما واقعا می خواهید برای به انجام رساندن اما هنوز رتبهدهی نشده است قادر به رسیدن به. همه ما شکست خورده در چیزی در زندگی ما است. برخی از مردم هستند بهتر است در شکست بیش از دیگران است.

مشکل این است که ما در یک جهان که در آن موفقیت قرار داده و بر روی یک پایه در حالی که شکست این است که نگاه کردن بر اساس. این خط از تفکر است که اگر شما موفق وجود دارد باید چیزی اشتباه است با شما.

این خیلی دور از واقعی است. شکست در یک چیز معنا نیست که تمام عمر خود را است یکی از بزرگ شکست. تنها واقعی شکست در زندگی این است که هنگامی که شما را متوقف ،

شکست مقدمه ای برای موفقیت

موفقیت نیست ساخته شده است در موفقیت است. بلکه موفقیت ساخته شده است شکست. بیشتر به شما یاد بگیرند که چه کار نمی کند نزدیک تر است شما را بدانند چه می کند.

در اثر خراب کردن شما باعث می شود باهوش تر و عاقل تر فرد است. تحقیقات نشان داده است که تجربه شکست منجر به غنی تر مدل های ذهنی از موفقیت تجربه می کند[1].

تبلیغات

موفق ترین افراد در دنیا شکست خورده اند انبوه. در واقع آنها موفق تر از آنها موفق می شوند.

به عنوان مایکل جردن معروف گفت:

"من از دست رفته ام بیش از 9000 عکس در زندگی حرفه ای من. من از دست داده ام تقریبا 300 بازی. بیست و شش بار به من اعتماد شده ام را به بازی-شات برنده و از دست رفته است. من شکست خورده ام و بارها و بارها در زندگی من است. و است که چرا من موفق شوند."

تنها راه برای تغییر چه کار نمی کند در زندگی خود برای رسیدن به حقیقت. این می تواند دردناک برای بسیاری از مردم است. این مستلزم آن است که شما خود را رها عذر و بهانه. هیچ کس می خواهد برای آمدن چهره به چهره با خود میکشید اما لازم است اگر شما می خواهید به سطح بالا زندگی خود را.

من اعتقاد راسخ دارم که حقیقت همیشه مجموعه شما را حتی زمانی که آن را می سازد شما احساس ناراحت کننده است.

هنگامی که شما می دانید دلایل چرا شما عدم وقت و زمان دوباره شما خواهد بود قدرت را به انجام کاری متفاوت است. این لحظه ای است که در آن شما می توانید شروع به چرخش شکست خود را به یک قدرتمند برنامه عمل.

3 دلیل چرا شما موفق در آنچه شما انجام

شکست می تواند ناشی از بسیاری از عوامل مختلف است اما در اینجا سه تا از شایع ترین موانع برای رسیدن به موفقیت.

تبلیغات

1. شما نمی گرفتن مسئولیت برای زندگی خود را

اگر شما می خواهید برای رفع هر گونه مشکل در زندگی خود را, شما باید مایل به آن را خود. بله زندگی می تواند غیر منصفانه است. من می دانم که چگونه می توان آن را وسوسه انگیز به سرزنش دیگران یا جهان برای مشکلات خود را. این است که طرز فکر شما را در هر نقطه.

شما نمی تواند راننده را از زندگی خود و مدیر عامل شرکت ذهن خود را اگر شما به طور مداوم منحرف سرزنش جاهای دیگر. این سریعترین راه برای از دست دادن قدرت خود را. شما ادامه خواهد داد به شکست در زندگی اگر شما نمی مسئولیت آنچه اتفاق می افتد به شما.

رها کردن بهانه و مالکیت هر عمل شما را و هر فکر شما فکر می کنم. اگر شما می توانید انجام دهید که من قول می دهم که شما شروع به پر رونق است.

بخشی از قدرت گرفتن مسئولیت برای اقدامات خود را است که شما سکوت منفی سودمند صدای در سر خود را[2]. هنگامی که شما انجام این کار, شما باید بیشتر فضای ذهنی به فکر توانمند سازی افکار در مورد موفقیت به جای disempowering افکار در مورد شکست.

2. شما خودت را باور نمی به اندازه کافی

باور است که پایه و اساس همه چیز در زندگی است. ترین ذهن دمیدن دستاوردهای هرگز بیرون و بدون این باور است که آنها ممکن است.

اگر شما در خود اعتقاد شما فقط خرابکاری در تلاش های خود را و همچنان به آمد تا کوتاه. عمل شکست را تأیید خود را باور محدود کننده که شما یک شکست و نه مستحق موفقیت و چرخه مخرب تفکر را ادامه خواهد داد.

این است که چرا این بسیار مهم است که شما را تبدیل به یک فعال ناظر افکار خود را و شروع به شناسایی باورهای هسته ای است که نگه داشتن شما گیر کرده است.

تبلیغات

اعتقادات هسته ضبط اساسی ما مشاهده جهان دیگر مردم و خودمان. برخی از رایج باورهای محدود کننده عبارتند از: "من یک شکست" "من به اندازه کافی نیست" و یا "من سزاوار نیست موفقیت"[3].

سوال هر فکری که شما باید. هنگامی که شما تبدیل به آگاه باشید که شما در حال جدا شدن از صدای داخل سر خود را, افکار منفی خود را رشد خواهد کرد ضعیف تر و ضعیف تر و اعتقاد خود را رشد قوی تر و قوی تر است.

اگر شما پیدا کردن این خصوص دشوار است شروع کنید مراقبه به فضا را در ذهن خود به صورت مثبت.

3. شما را بیش از حد به سرعت

هیچ چیز با ارزش در زندگی آسان می آید. هر روز وجود دارد مردم در این دنیا که انجام غیر ممکن است. شما همیشه تعجب که چرا این اتفاق می افتد ؟ ساده است. این افراد نمی دهد.

حتی زمانی که همه از کارت های انباشته در برابر آنها استقامت. اگر به شما بدهد تا لحظه ای که شما روبرو می شوند یک چالش شما به تصویب رسید dabbler ذهنیت است. این dabbler همیشه با شکست مواجه شد.

این کسی است که پس از اتمام هرگز آنچه را که آنها شروع می شود. آنها پرش از یک چیز به آینده امیدوار است که همه چیز آسان تر خواهد بود. جای تعجب نیست که آنها روبرو می شوند همان واقعیت است.

برعکس استاد کسی است که مرتکب به همه چیز. اگر این فرد نمی تواند پیدا کردن یک راه او ایجاد یک راه است. این نوع از مردم به نوبه خود هر شکست به یک فرصت برای رشد است.

تبلیغات

شما با شکست مواجه خواهد شد. تضمین شده است. تمام آنچه که مهم است این است که چگونه شما واکنش نشان می دهند هنگامی که شما انجام دهد. دفعه بعد که شما احساس می کنید مانند دادن من می خواهم شما را به فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما آغاز شده و در وهله اول.

من قصد دارم به شرط این که شما سرمایه گذاری زمان بیش از حد انرژی و فداکاری به پرتاب در حوله به همین راحتی. اگر شما در حفظ و رفتن و هرگز متوقف به مبارزه برای خود رویاهای من قول می دهم که آینده خود را خود را با تشکر از شما برای آن است.

افکار نهایی

اگر شما تا کنون خود را پرسید: "چرا من موفق در همه چیز؟" تأمل در دلایل بالا.

تنها کسی که ایستاده در راه خود را به موفقیت شما است. اگر شما می خواهید به موفقیت شما باید برای دریافت راحت با شکست.

حتی بیشتر از شما باید به دنبال شکست زیرا این جایی است که شما را پیدا خواهد کرد, زندگی, بزرگترین درس است. عصاره کسانی که درس و استفاده از درد خود را به عنوان انگیزه.

در کلمات مرحوم, بزرگ, مایا آنجلو:

"شما ممکن است روبرو می شوند بسیاری از شکست, اما شما باید نمی توان شکست داد. در واقع ممکن است لازم باشد برای شکست روبرو می شوند بنابراین شما می توانید بدانید که شما و آنچه شما می تواند افزایش یابد از چگونه شما هنوز هم می تواند از آن آمده است."

آیا شما آماده به بالاتر از خود را شکست و قدم به قدرت ؟

راهنمایی های بیشتر در غلبه بر شکست

عکس های اعتباری: دنی G از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب