این PS5 بزرگ است با توجه به اینترنت کارآگاهان

سونی در نهایت نشان داده شده است که پلی استیشن 5 خواهد بود اما یک سوال بزرگ در مورد طراحی است که هنوز مشخص نیست

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

سونی در نهایت نشان داده شده است که پلی استیشن 5 خواهد بود اما یک سوال بزرگ در مورد طراحی است که هنوز مشخص نیست: چقدر بزرگ است 5 پلی استیشن?

ما به احتمال زیاد باید صبر کنید تا سونی به رسمی ابعاد (و یا نشان می دهد جسمی جعبه بعدی را به چیز دیگری برای مقیاس) از بحث طراحی برای اطمینان می دانم اما این است که به توقف طرفداران در اینترنت از انجام بهترین خود را به منظور برآورد چیز است. و بر اساس حدس اولیه این PS5 است برای رفتن به بزرگ — شاید حتی بزرگترین جریان اصلی کنسول در سال است.

تصویر زیر ایجاد شده توسط کاربر ق u/GREBO7 نشان می دهد یک ارزیابی از نحوه PS5 فارس در مقایسه با سایر اخیر ایکس باکس و پلی استیشن, کنسول از جمله آینده ایکس باکس سری X. قابل ملاحظه ای پلی استیشن 5 فوق العاده قد بلند با یک ResetEra موضوع برآورد آن در بیش از 14 اینچ در ارتفاع. و در حالی که آن را نازک تر از یخچال-مانند ایکس باکس سری X, آن را سخت به انکار که PS5 هنوز هم خیلی بزرگ حتی در مقایسه با infamously بزرگ کنسول مانند اصلی PS3 و ایکس باکس یکی از.

و در حالی که سونی در حال برنامه ریزی برای ارائه یک باریک نسخه از PS5 که فاقد دیسک درایو حتی این مدل هنوز هم گسترده نسبت به PS4 و Xbox One X به عنوان یک مدل از HDTVtest's آدم Fairclough در توییتر نشان می دهد که از طریق چند ضلعی.

تخمین می زند که طرفداران ساخته شده اند و تا کنون بر اساس مقايسه اندازه USB-یک پورت و دیسک درایو — دو فیزیکی عناصر نشان داده شده در PS5 — به دیگر کنسول ها (ابعاد است که ما فراموش کرده اند) و پوسته پوسته شدن اندازه از وجود دارد. این امکان وجود دارد که سونی کنسول کوچکتر از این مدل نشان داده است که USB-یک پورت و Blu-ray دیسک های دارای اندازه های استاندارد. اما مگر بازاریابی این تصاویر از سونی می شدید نادرست آنها احتمالا خیلی خوب تقریب از آنچه انتظار می رود در پاییز امسال.

به عبارت دیگر شما ممکن است بخواهید شروع به پاکسازی برخی از اتاق بر روی تلویزیون خود را ایستاده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن