Kodagu چرخ دنده تا برای مقابله احتمالی باران حوادث

25-عضو NDRF تیم اراضی در منطقه پر از تپه; برای انجام مسخره دریل در مناطق آسیب پذیر مدیکری: با تنها چند ساعت ب

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

25-عضو NDRF تیم اراضی در منطقه پر از تپه; برای انجام مسخره دریل در مناطق آسیب پذیر

مدیکری: با تنها چند ساعت باقی مانده برای شروع موسمی طبق پیش بینی هندی هواشناسی بخش (آی) به Kodagu دولت های منطقه که مبارزه دو سیل ویرانگر و landslips در دو سال گذشته در حال خروج کمی به شانس در غنی قهوه در حال رشد منطقه است.

به عنوان اگر به نمایش گذاشتن آمادگی خود را برای مبارزه با سیل تیم ملی در واکنش به این فاجعه نیروی (NDRF) در حال حاضر به فرود در Kodagu و آنها در حال familiarised با منطقه پر از تپه و ممکن است خطرات در حالی که نجات یا تخلیه مردم است. خوشبختانه برای Kodagu, تعداد COVID-19 موارد مثبت ناچیز است که در مقایسه با مناطق مانند Udupi, مندیا و Kalaburagi.

25-عضو NDRF تیم از 10 گردان مستقر در گنٹور و ویجیاوادا منطقه آندرا پرادش و در مدیکری آنها شده اند قرار دارد در 'Maithri,' این Kodagu پلیس منطقه Bhavan. این تیم را در این منطقه تا موسمی به پایان می رسد و یا تا Kodagu دولت نیاز به کمک و آمده است از آندرا پرادش پس از درخواست توسط Kodagu معاون کمیسر Annies Kanmani شادی.

ماموریت نجات

تیم اعطا شد استقبال گرم توسط Kodagu منطقه مدیریت بحران اقتدار سر Ananya Vasudev. NDRF فرمانده R. K. Upadhyaya گفت که این تیم کمک بزرگی خواهد بود در طول سیل و رانش زمین اگر آنها رخ می دهد در این منطقه به مانند دو سال گذشته است. "این ممکن است برای ما برای جلوگیری از آسیب, اما ما می توانیم نجات افرادی که دچار مشکل هستند و یا نجات افرادی که marooned در سیل," او گفت:.

ناگهان گرفتار با توجه به غیر قابل پیش بینی بارش باران و رانش زمین در Kodagu در سال 2018 این دولت و دولت های محلی بودند مورد انتقاد قرار نمی گرفتن اقدامات کافی. در سال 2018 به NDRF تیم احضار شد که سیل و رانش زمین شد و در اوج آن است. به عنوان مثل یک تیم از NDRF پرسنل تا به حال معترضان در منطقه قبل از شروع موسمی سال گذشته است.

در پشت سر هم با افسران

قابل توجه تیم قادر به نجات بسیاری از افراد گرفتار در سیل و landslips سال گذشته است. این NDRF تیم خواهد تابع در پشت سر هم با درآمد اداره پلیس, دولت در واکنش به این فاجعه نیرو و همچنین وزارت جنگل.

در کارناتاکا این NDRF تیم مستقر شده اند در Chikkamagalur, Belagavi و Dharwad. در سال گذشته بیش از حد همان NDRF تیم به رهبری فرمانده Upadhyaya خدمت کرده بود در Kodagu. قبل از آمدن به Kodagu در این سال تیم نجات صدها نفر از مردم در برخورد با طوفان Imphan در Odisha.

بیش از 35 مکان در Kodagu شناخته شده به عنوان آسیب پذیر توسط سازمان زمین شناسی هند (GSI) از جمله 13 مکان های طبقه بندی شده به عنوان بسیار آسیب پذیر است. مقامات منطقه در حال شناسایی مناطق در معرض خطر سیل و landslips بر اساس داده ها از منابع GSI و همچنین داده های گردآوری از قبلی تراژدی.

GSI یافته

این GSI یافته اشاره می کنند که جنگل زدایی تبدیل به دلیل سریع تجاری از ایستگاه تپه که یکی از محبوب ترین مقصد توریستی در دولت و کشور از دلایل اصلی برای شایع لغزش.

سنگین باران که شدت انتقاد کرد Kodagu هفته در ماه اوت سال 2018 و کشته شدن حداقل 18 تا 20 نفر گاو و تخریب صدها هکتار از قهوه املاک و خواص دیگر. حتی در سال گذشته آن را بارید و وجود گزارش از دست دادن بیش از یک دوجین زندگی در Thora ایجاد کرد همراه کرالا مرز در Virajpet taluk در حالی که چهار تا پنج نفر گم شده و تا به امروز. نیز وجود دارد بسیاری از حوادث از روستاهای گرفتن marooned روز هم ترک بسیاری از بی خانمان.

تجهیزات کارآمد

از جمله تجهیزات بدون سرنشین قایق بادی شناور پل ها و آبگیری پمپ برای حضور در هر سیل مانند وضعیت اضطراری استفاده خواهد شد در این زمان. Woodcutting ماشین آلات و جلیقه نجات بیش از حد شده است نگردند. این بدون سرنشین قایق کمک خواهد کرد که پرسنل حمل و نقل طناب و جلیقه نجات در سراسر مناطق آب گرفتگی.

منطقه دولت منابع گفت: 'ستاره میسور' که NDRF تیم را بررسی مناطق آسیب پذیر منطقه و انجام مسخره آموزش شبیه سازی سناریوهای فاجعه به انداختنش اعتماد به نفس در مردم است. مقامات مانند سال گذشته برنامه ریزی شده اند به نقل مکان خانواده زندگی می کنند به طور غیر قانونی نزدیک به رودخانه بانک ها برای کاهش درد و رنج. دولت زمین شناخته شده است به آنها نقل مکان افسران اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن