چگونه به انتقال Google Play خود را کتابخانه موسیقی به موسیقی یوتیوب

Google Play Music است رفتن به دور در پایان سال ترک موسیقی یوتیوب به عنوان گوگل تنها جریان موسیقی خدمات. اما قب

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

Google Play Music است رفتن به دور در پایان سال ترک موسیقی یوتیوب به عنوان گوگل تنها جریان موسیقی خدمات. اما قبل از آن اتفاق می افتد شما رو فرصتی برای انتقال بیش از کتابخانه موسیقی خود را توصیه خریداری و آهنگ و شخصی آپلود به یوتیوب موسیقی تنها با چند شیپور خاموشی. این اطمینان خواهد داد که شما نمی خواهد از دست دادن هر یک از مطالب که Google Play Music است که در نهایت تعطیل شد.

روند انتقال را می توان با یک دستگاه آندروید, آیفون, و یا از وب است. مهم نیست که کدام روش شما را انتخاب کنید همه مسائل خود را منتقل می شود در پس زمینه و شما قادر خواهید بود برای گوش دادن به موسیقی یوتیوب و استفاده از این برنامه مانند طبیعی است.

با یک تلفن آندروید یا آی فون

این روند همان است که برای دستگاه های تلفن همراه صرف نظر از اینکه شما با استفاده از آندروید یا iOS.

  • مطمئن شوید که شما آخرین نسخه از یوتیوب موسیقی نصب شده از گوگل پلی یا فروشگاه App
  • باز کردن یوتیوب موسیقی. شما ممکن است یک پاپ آپ تبلیغات یوتیوب موسیقی حق بیمه. فقط نادیده گرفت که در حال حاضر.
  • در صفحه اصلی شما باید یک بنر است که می گوید: "انتقال بازی خود را کتابخانه موسیقی." اگر شما به تنظیمات برنامه شما همچنین متوجه جدید "انتقال از Google Play Music" گزینه است که راه دوم از شروع روند.
  • شیر بر روی "برویم." YouTube Music سپس نمایش داده خواهد شد همه چیز را که شما در مورد به مهاجرت بیش از Google Play موسیقی از جمله آهنگ ها و آلبوم و لیست پخش خرید ارسال شخصی خود طعم و مشخصات / توصیه های خود را دوست داشت و دوست نداشت آهنگ.
  • آمار "شروع انتقال" در پایین و روند آغاز خواهد شد. (توجه داشته باشید: با تکمیل این مرحله شما موافقت خود را برای یوتیوب را از نظر خدمات موسیقی ذخیره شده سیاست و سیاست حفظ حریم خصوصی گوگل.) اگر شما انتخاب کنید "نه در حال حاضر" شما بازگشت به صفحه اصلی موسیقی یوتیوب در صفحه اصلی و بنر در مورد انتقال مطالب خود را هنوز هم وجود دارد.
  • هنگامی که این فرایند انتخابات عراق را ببینید مداوم "انتقال Google Play خود را کتابخانه موسیقی" نوار وضعیت در بالای موسیقی یوتیوب. بسته به اندازه از کتابخانه خود را و چگونه بسیاری از مردم دیگر در حال حاضر در حال انجام روند انتقال این مهاجرت می تواند انجام شود در یک دقیقه و یا تا زمانی که چند روز است. چیزهایی مانند لیست پخش و تنظیمات سلیقه خود را انتقال بیش از تقریبا بلافاصله با ارسال و خرید مصرف طولانی ترین پس از گوگل در حال ساخت یک کپی مستقیم از این فایل ها.
  • هنگامی که انتقال کامل است, شما دریافت خواهید کرد هر دو یک هشدار از طریق در برنامه و یک ایمیل تایید که شما تمام مجموعه
  • پس از آن همه انجام می شود نگاهی به اطراف نگاه کنید و مطمئن شوید که همه چیز با موفقیت ساخته شده است این سفر بیش از. شما همچنین باید در حال حاضر یک "ادامه گوش دادن از گوگل بازی موسیقی" ردیف بر روی صفحه نمایش به انتقال کمی بیشتر بدون درز به عنوان شما خودتان را با یوتیوب موسیقی برنامه.

از یک مرورگر وب

شما همچنین می توانید شروع به انتقال از موسیقی یوتیوب در وب — هر دو بر روی تلفن همراه و از یک مرورگر دسکتاپ. در زیر تصویری می رود بیش از این روند است که نه بیش از حد از تلفن همراه روند.

اگر شما همچنان به استفاده از Google Play Music شما نیاز به انتقال دوباره

Google Play Music در دسترس باقی می ماند در حال حاضر و شما قادر خواهید بود به نگه داشتن دسترسی به این سرویس حتی پس از مهاجرت خود را کتابخانه موسیقی یوتیوب. اما اگر شما تغییرات را به لیست پخش و یا برخی دیگر بخشی از کتابخانه خود را بر روی Google Play Music شما نیاز به انجام کار دیگری انتقال آنها را به منعکس شود در یوتیوب موسیقی. این دو سرویس را ارائه نمی همگام سازی محتوا.

خوشبختانه گوگل تنها نقل و انتقال هر چه بوده است را تغییر و یا جدید است و پس از آن در طول نقل و انتقالات و نمی خواهد سعی کنید برای کپی کردن تمام کتابخانه خود را بیش از همه دوباره. متن را بخوانید و کمی متفاوت بیش از حد و باید می گویند چیزی شبیه "انتقال آخرین Google Play Music ارسال شده است."

بیشتر سوالات پاسخ داده شده

من واقعا دوست دارم گوگل بازی موسیقی! چقدر دیگر می توانم به نگه داشتن با استفاده از آن ؟

گوگل هنوز اعلام کرد دقیقا زمانی که گوگل بازی موسیقی آنلاین, اما آن را برنامه ریزی شده اتفاق می افتد گاهی اوقات بعد از این سال. حرکت رو به جلو شما می توانید انتظار برای دیدن پیام های مانند زیر در Google Play Music.

پس از موسیقی یوتیوب اجازه نمی دهد شما خرید موسیقی چه چیزی اتفاق می افتد به آلبوم ها و آهنگ های خریداری شده از Google Play موسیقی ؟

هر موسیقی شما خریداری خواهد شد و در حال حاضر به نظر می رسد در این ارسال بخش از موسیقی یوتیوب که می تواند در بر داشت در سمت راست برگه در هنگام مرور کتابخانه خود را و یا مشاهده نتایج جستجو.

آنچه در مورد پادکست?

گوگل پادکست در حال حاضر این شرکت ترجیح پلیر پادکست به طوری که چیزی است که شما می توانید استفاده کنید پس از شما حرکت از Google Play Music.

ممکن است که من به شما از دست دادن برخی از آهنگ ها در یوتیوب موسیقی که من می تواند قبلا جریان در گوگل بازی موسیقی ؟

بله ممکن است موارد که در آن این اتفاق می افتد. موسیقی کاتالوگ های از موسیقی یوتیوب و گوگل بازی موسیقی نیست کامل 1:1 مطابقت دارد. اگر یک مسیر در دسترس نیست, یوتیوب موسیقی را نشان می دهد آن را به عنوان خاکستری در یک لیست پخش. این کار به طوری که اگر شرکت بدست می آورد حقوق به این آهنگ بعدها آن را به شما نشان می دهد تا در مکان هایی که شما انتظار آن را به طور خودکار.

اما نگه داشتن در ذهن است که شخصی شما ارسال خواهد شد و همه انتقال بیش از. و اگر شما در نهایت کشف کنند که یک مسیر از دست رفته است از موسیقی یوتیوب را پخش آنلاين فروشگاه پس از مهاجرت شما فقط می توانید آن ها را از کامپیوتر خود را اگر شما آن را کردم دستی.

ارسال? چگونه این کار می کند ؟

موسیقی یوتیوب در نهایت اضافه شده شخصی ارسال چند سال پیش — و حد دو برابر شده از Google Play را محدود 50000 و در حال حاضر 100,000 آهنگ. من فکر می کنم این یکی از بهترین جنبه های کل خدمات. اما انگار دیگر یک برنامه دسکتاپ برای ارسال فایل های خود را به ابر; شما برو به ها آنها را با استفاده از موسیقی یوتیوب سایت.

چگونه من از Google Play Music, اشتراک, انتقال بیش از ؟

گوگل تجزیه و تحلیل فعلی خود Google Play Music اشتراک منافع در طول فرایند انتقال به موسیقی یوتیوب و به شما می دهد معادل آن اشتراک. برای مثال اگر طرح خود را که قبلا شامل آگهی رایگان یوتیوب دسترسی شما نگه داشتن آن است. اگر آن را ندارد, شما فقط موسیقی یوتیوب استاندارد طرح است. قیمت به شما پرداخت هر ماه و صدور صورت حساب خود را و تاریخ باید باقی می ماند همان.

من هنوز هم که واقعا ارزان قیمت $7.99 طرح اشتراک است که من زمانی که Google Play Music "همه دسترسی" برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2013. من به نگه داشتن آن با یوتیوب موسیقی ؟

تا حدودی باور نکردنی در پاسخ به این سوال مثبت است. گوگل در حال انجام است حق با مشتریان و اجازه دادن به آنها را حفظ کند که نرخ تبلیغاتی از سال پیش و حتی پس از تعویض بیش از موسیقی یوتیوب. و اگر شما زندگی می کنند در یک بازار که در آن $7.99 همچنین شما ad-free منظم یوتیوب شما به نگه داشتن آن بیش از حد. مشتریان جدید می توانید هر چیزی حتی نزدیک به آن شیرین از یک معامله. لذت بردن از.

چه در مورد خانواده برنامه ؟

برنامه های خانواده نیز انتقال را به خود موسیقی یوتیوب معادل و گوگل به من می گوید که کاربرانی که آیا روند مهاجرت خواهد بود پدربزرگ به Google Play Music طرح خانواده قوانین. موسیقی یوتیوب نیاز به تمام مشتریان در یک خانواده برنامه ریزی برای زندگی در همان آدرس — من مطمئن هستم که چگونه دقیق در مورد این شرکت است — اما Google Play Music هرگز این قانون تا مشتریان موجود نمی خواهد که به نگرانی در مورد آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن