حتی آندروید 11 توسط کیک

در سال 2020 همه چیز کیک — از جمله آندروید 11. اندروید معاون مهندسی Dave Burke نشان داد داخلی موسوم به "کیک قرم

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

در سال 2020 همه چیز کیک — از جمله آندروید 11. اندروید معاون مهندسی Dave Burke نشان داد داخلی موسوم به "کیک قرمز مخملی" در مصاحبه ای با همه چیز در مورد اندرویداز طریق Droid Life.

گوگل به ترتیب حروف الفبا دسر طرح نامگذاری شد اندیشه سنت برای سال قدمت به آندروید 1.5 نوعی کیک کوچک در سال 2009. اما در سال گذشته به جای نامگذاری آندروید Q پس از مبهم شیرینی ترش و یا آب نبات گوگل ساخته شده انتخاب به صحرا دسر به طور کامل به صورت عمومی آن منتشر شده و در حمایت از عددی به نام به جای شروع با اندروید 10 و ادامه داد: با نسخه آتی اندروید 11 این سقوط.

اما این تمام داستان نیست. به عنوان گوگل Sameer Samat, VP مدیریت محصول برای اندروید, گفت: در آستانه سال گذشته این شرکت است که هنوز هم با استفاده از حروف الفبا دسر-بر اساس اسامی داخلی جدید برای اندروید منتشر شده است. برک نشان داد در سال گذشته که اندیشه Q شده داخلی شناخته شده به عنوان "درخت ترش" و به احتمال زیاد خواهد شده اند به نام "ملکه کیک" تا به حال تصمیم به ادامه با استفاده از خوشمزه عنوان ادامه داد.

کیک مخمل قرمز به نظر می رسد ادامه این سنت و این نسخه از آندروید که می شده اند به نام اندیشه R تحت طرح نامگذاری. آن را نشان می دهد: این کیک تمام راه را به پایین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن